Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Digital marketing με χρήση gamification

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Ανδρέας Μουγγολιάς
Ο Ανδρέας Μουγγολιάς, είναι εκπαιδευτής ενηλίκων με 15 χρόνια εμπειρίας, με σπουδές στους τομείς της Πληροφορικής και της Παραγωγής και Προώθησης προϊόντων και με μεταπτυχιακές σπουδές στις Ευφυείς Τεχνολογίες και στον τομέα της Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Έχει συνεργαστεί με το ΙΜΕ της ΓΣΕΒΕΕ σε θέματα Ψηφιακού Μάρκετινγκ ενώ είναι και συγγραφέας οδηγών σπουδών τόσο για σεμινάρια όσο και για προγράμματα σπουδών. Είναι συνεργάτης του ΕΟΠΠΕΠ, με αρμοδιότητα στις εξετάσεις πιστοποίησης ενώ έχει συνεργαστεί και με αρκετούς δημόσιους και ιδιωτικούς οργανισμούς για τη διεξαγωγή σεμιναρίων επαγγελματικής κατάρτισης και πιστοποίησης. Επίσης είναι βασικός συνεργάτης και σύμβουλος του ΔΙΕΚ Αιγάλεω σε θέματα μαθητείας στον τομέα της Πληροφορικής, Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων Erasmus και σχεδίασης και εκπόνησης προγραμμάτων επιμόρφωσης εκπαιδευτών ενηλίκων.

Σε ποιους απευθύνεται

Το εργαστήριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, διευθυντικά στελέχη και υπεύθυνους για την χάραξη στρατηγικής marketing.

Σκοπός

Στη σύγχρονη ψηφιακή εποχή, το marketing με χρήση των νέων τεχνολογιών βρίσκεται στην κορυφή του επιχειρηματικού ενδιαφέροντος. Με τη χρήση, όμως, νέων τεχνικών, όπως το gamification, η παρουσία μιας επιχείρησης στα ψηφιακά μέσα καθίσταται ανταγωνιστική. Διαφοροποιείται από τα συνηθισμένα που έχουν κουράσει το αγοραστικό κοινό και κερδίζει με άμεσο τρόπο συνεχώς έδαφος στις νέες πολιτικές marketing διεθνώς.
Στο πλαίσιο αυτού του σεμιναρίου, θα μάθουμε πώς να δημιουργήσουμε μία ανταγωνιστική και πρωτότυπη στρατηγική στο marketing, μέσα από το «gamification». Με πρακτικές εφαρμογές και εστίαση στην εξοικείωση της χρήσης αυτών των πρακτικών, επικεντρωνόμαστε απόλυτα στις ανάγκες ενός σύγχρονου επαγγελματία. Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν πρωτότυπα εργαλεία και μεθόδους που στρέφουν την στρατηγική marketing σε μία περαιτέρω αλλαγή ως προς την ποιότητα. Θα δοθεί έμφαση στο πώς θα αναπτύξουν και θα εντάξουν στην στρατηγική τους αυτές τις μεθόδους και ολοκληρώνοντας το σεμινάριο θα έχουν ήδη έτοιμες τις πρώτες προτάσεις για την εφαρμογή των πρωτοπόρων αυτών μεθόδων.
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
• Επιλέγουν εναλλακτικούς τρόπους για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.
• Σχεδιάζουν στρατηγικές marketing διαφοροποιημένες από τις κοινότυπες προσεγγίσεις που εφαρμόζονται ως τώρα.
• Πειραματίζονται με πρωτότυπους τρόπους προσέγγισης του αγοραστικού κοινού.
• Αναπτύσσουν και να εξελίσσουν μεθόδους που ελκύουν νέους πελάτες και μετατρέπουν τους ήδη υπάρχοντες πελάτες ως πρεσβευτές της επιχείρησης.
• Υιοθετούν το gamification ως μέθοδο στρατηγικής της πολιτικής προώθησης (marketing)

Περιγραφή σεμιναρίου

Θεματολογία: Αρχές Digital Marketing, Gamification, Εφαρμογές Gamification, Προβλήματα και εμπόδια στην υιοθέτηση του Gamification
Μεθοδολογία: Σύντομες παρουσιάσεις που ακολουθούνται από πρακτικές ασκήσεις. Σε όλα τα στάδια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα πρέπει να συμμετέχουν ενεργά με τη καθοδήγηση του εκπαιδευτή.
Κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα αναπτύξουν το δικό τους portfolio με δραστηριότητες και ασκήσεις, καθώς και πλάνο εφαρμογής των αποτελεσμάτων της κατάρτισης.

Πρόγραμμα
Αρχές Digital Marketing
Βασικές αρχές του Digital Marketing
Ιστοσελίδες και Digital Marketing
Εφαρμογές – Apps
Μέσα Κοινωνικής δικτύωσης
Gamification
Marketing και διασκέδαση
Αρχές του Gamification
Πώς μπορεί το Gamification να βοηθήσει στην ισχυροποίηση της στρατηγικής μας στο Digital Marketing
Δραστηριότητες για την ανάπτυξη επιχειρηματικών δεξιοτήτων με χρήση τεχνικών gamification
Εφαρμογές του Gamification
Πετυχημένες εφαρμογές του Gamification
Φιλοσοφία και τρόποι προσέγγισης κοινού
Σύγχρονες τεχνολογίες στην υπηρεσία του Gamification
Προβλήματα και εμπόδια στην υιοθέτηση του Gamification
Τα αρνητικά του Gamification
Τα όρια στην χρήση του Gamification
Συνηθισμένα λάθη στην εφαρμογή του Gamification
Ανατροφοδότηση
Συζήτηση και προβληματισμοί
Αξιολόγηση σεμιναρίου

 

Πληροφορίες συμμετοχής

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Το κόστος του σεμιναρίου περιλαμβάνει την παρακολούθηση του σεμιναρίου και το εκπαιδευτικό υλικό.

Κόστος Συμμετοχής

80€

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.