Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Διαχείριση Διαπροσωπικών Συγκρούσεων

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Η κα. Καραντζή Ευαγγελία του Διονυσίου - Νικολάου είναι πτυχιούχος του τμήματος Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής & Ψυχολογίας με ειδίκευση στη Ψυχολογία του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστήμιου Αθηνών. Είναι κάτοχος μεταπτυχιακού διπλώματος ειδίκευσης στον «Έλεγχο του Στρες και Προαγωγή της Υγείας» της Ιατρικής Σχολής Αθηνών. Είναι πιστοποιημένη εκπαιδεύτρια ενηλίκων στον ΕΟΠΠΕΠ σε θέματα του στρες και στην διαχείρισή του. Διδάσκει ως εισηγήτρια σε ΙΕΚ, ΚΔΒΜ2 και ΚΕΚ σε θέματα που άπτονται της προσωπικής και επαγγελματικής ανάπτυξης του ατόμου (εργασιακό στρες, ptsd, διαχείριση διαπροσωπικών συγκρούσεων και διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού). Παράλληλα, διδάσκει σε επιμορφωτικά προγράμματα και σε προγράμματα συνεχιζόμενης επαγγελματικής κατάρτισης ΛΑΕΚ 1,25 καλύπτοντας θέματα, όπως η υγιεινή και η ασφάλεια στο χώρο εργασίας, καθώς και θέματα επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων. Την περίοδο 2012-2014, ήταν συντονίστρια έργου και ερευνητικός συνεργάτης στο πρόγραμμα ΕΣΠΑ με τίτλο «Παρεμβατικό Πρόγραμμα μη φαρμακευτικής αντιμετώπισης της υπέρτασης με επιστημονικές μεθόδους διαχείρισης του στρες σε υπερτασικά άτομα στην κοινότητα». Τέλος, έχει διατελέσει συντονίστρια έργου και ερευνητικός συνεργάτης σε ερευνητικά-παρεμβατικά πρόγραμμα εκμάθησης τεχνικής διαχείρισης του στρες, επαγγελματικός σύμβουλος σε έργο ΤΟΠΣΑ και εξωτερική συνεργάτιδα στο Κέντρο Euroguidance του ΕΟΠΠΕΠ. Τα ερευνητικά της ενδιαφέροντα εστιάζονται στο γνωστικό χώρο της οργανωσιακής ψυχολογίας και ειδικότερα στο εργασιακό στρες, στη διαχείρισή του και στο coaching. Έχει συμμετάσχει σε ημερίδες, σεμινάρια και συνέδρια.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε όλους τους εργαζόμενους και ιδιαίτερα τους διευθυντές, τους διευθύνοντες, τους προϊσταμένους και τα στελέχη επιχειρήσεων και οργανισμών

Σκοπός

Οι συγκρούσεις μπορεί να είναι δύσκολες. Γνωρίζετε κάποιον που είναι καλός στη διαχείριση των συγκρούσεων; Τον θαυμάζετε; Δεν είναι εκπληκτικό το γεγονός ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να αποφύγουν τις συγκρούσεις;
Ο συστηματικός σχεδιασμός αυτού του σεμιναρίου διευκολύνει στην κατανόηση των συγκρούσεων, στην ανίχνευση σημείων κλιμάκωσης των συγκρούσεων, στην ανταπόκριση σε τέτοιες ενδείξεις με την κατάλληλη δράση και τέλος στην εκμάθηση εφαρμογής αποτελεσματικών τεχνικών για την επίλυση της σύγκρουσης. Σκοπός του είναι να εφοδιάσει το στέλεχος, τον προϊστάμενο ή τον διευθυντή με τις απαραίτητες γνώσεις και δεξιότητες οι οποίες απαιτούνται για την επίλυση των συγκρούσεων στους εργασιακούς χώρους.
Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου, οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να:
1. Να εντοπίζουν τις αιτίες των συγκρούσεων και τα σημεία ενεργοποίησης στον εαυτό
2. Να προσδιορίσουν τα χαρακτηριστικά των συγκρούσεων
3. Να αναπτύξουν στρατηγικές και τεχνικές για την βελτίωση των δεξιοτήτων ομιλίας και των δεξιοτήτων επικοινωνίας
4. Να αποκτήσουν δεξιότητες:
α) ικανότητα διαπροσωπικής εποικοδομητικής επικοινωνίας
β) ενεργητική ακρόαση
γ) ενσυναίσθηση

Περιγραφή σεμιναρίου

Θεματολογία
Αιτίες επικοινωνιακής σύγκρουσης
Χαρακτηριστικά συγκρούσεων στο χώρο εργασίας
Δύσκολοι χαρακτήρες στο χώρο εργασίας
Στάδια σύγκρουσης
Επίλυση της σύγκρουσης
Τεχνικές αντιμετώπισης συγκρούσεων
Αποτελεσματική Επικοινωνία
Λεκτική και Μη Λεκτική Επικοινωνία
Η γλώσσα του σώματος
Φραγμοί στην Επικοινωνία
Εργασιακή Συμπεριφορά Καταστάσεις του Εγώ
Βασικές Δεξιότητες Διαπροσωπικής Επικοινωνίας Για Manager & Υφιστάμενους

Μεθοδολογία υλοποίησης: Παρουσιάσεις, συζητήσεις/ Ερωτοαπαντήσεις, καταιγισμός Ιδεών, ομάδες Εργασίας, μελέτη Περιπτώσεων

Πληροφορίες συμμετοχής

Στους συμμετέχοντες θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης.
Το κόστος του σεμιναρίου περιλαμβάνει την παρακολούθηση του σεμιναρίου και το εκπαιδευτικό υλικό.
Για επιπλέον συμμετέχοντες από τον ίδιο οργανισμό, θα γίνεται έκπτωση 15% από το δεύτερο άτομο και άνω.

Κόστος Συμμετοχής

200€

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.