Κατηγορία:
Ψυχολογία, Παιδική & Εφηβική Ψυχολογία / Σχολή Γονέων

Παιδί & Παιχνίδι: Θεωρία της Παιγνιοθεραπείας (Δίσκος της Άμμου)

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Ψυχολογία, Παιδική & Εφηβική Ψυχολογία / Σχολή Γονέων

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Mαρία Ορφανίδου, MSc Ψυχολόγος Υγείας
Η Μαρία Ορφανίδου είναι Ψυχολόγος με μεταπτυχιακό στην ψυχολογία υγείας και ειδίκευση στην Παιγνιοθεραπεία. Έχει εκπαιδευτεί σε ψυχοθεραπευτικά προγράμματα διαφορετικών κατευθύνσεων. Έχει συνεργαστεί με συλλόγους, το μουσείο σύγχρονης τέχνης στη Μονή Λαζαριστών και σε σχολεία, νηπιαγωγεία σε προγράμματα συναισθηματικής ανάπτυξης, κοινωνικών δεξιοτήτων, πρόληψης σεξουαλικής κακοποίησης και προαγωγής της υγείας.Παράλληλα διατηρεί γραφείο όπου βλέπει παιδιά, εφήβους, γονείς και ενήλικες τόσο σε ατομικό όσο και σε ομαδικό επίπεδο. Έχει εργαστεί με τους γιατρούς του κόσμου, TerresdesHommes και συνεχίζει με τον Διεθνή Οργανισμό Μετανάστευσης (ΙΟΜ). Είναι μέλος του Συλλόγου Ελλήνων Ψυχολόγων (ΣΕΨ) και εγγεγραμμένη στο Ευρωπαικό μητρώο Ευρωπαϊκό Μητρώο Ψυχολόγων (EuroPsy— EFPAClinical/HealthEducation)

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε ειδικούς ψυχικής υγείας, ιατρούς, κοινωνικούς λειτουργούς, παιδαγωγούς, ψυχολόγους, παιδοψυχολόγους και σε όσους εργάζονται με παιδιά και γονείς.

ΣΚΟΠΟΣ

Ο στόχος του σεμιναρίου είναι να φέρει σε επαφή τους ειδικούς με τη παιγνιοθεραπεία μέσα από την παρουσίαση των διαφορετικών προσεγγίσεων στη θεραπεία του μικρού παιδιού με έμφαση στην παιδοκεντρική προσέγγιση της παιγνιοθεραπείας. Θα χρησιμοποιηθεί βιωματικός τρόπος στην παρουσίαση κάθε προσέγγισης και των μέσων έκφρασης μέσα στο Play room.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Η παιγνιοθεραπεία αποτελεί μια αποτελεσματική θεραπευτική προσέγγιση για τα παιδιά. Σκέψεις, συναισθήματα και συμπεριφορές εκφράζονται μέσα από το παιχνίδι μ’ ένα ασφαλή και φυσικό τρόπο για τα παιδιά. Το παιχνίδι αποτελεί το μέσο έκφρασης της ψυχικής κατάστασης του παιδιού. Έτσι, με το παιχνίδι δίνεται η δυνατότητα στο παιδί να επεξεργαστεί τις εμπειρίες του παρελθόντος και του παρόντος, να εκφράσει τις δυσκολίες και τα προβλήματα του, να ανακαλύψει τη δημιουργική πλευρά του και τις ικανότητες του ενισχύοντας την αυτοεκτίμηση του και να επαναπροσδιορίσει την πραγματικότητα δίνοντας λύσεις στις δυσκολίες του. Το παιχνίδι περιλαμβάνει ένα μεγάλο εύρος μέσων (εικαστικές μέθοδοι, κουκλόσπιτο, αμμοδοχείο, χορός, κίνηση, ρόλοι, μουσική κ.α) που διευκολύνουν την συναισθηματική έκφραση και οδηγούν στην επίλυση των δυσκολιών του.

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
• Τι είναι το παιχνίδι, ανάπτυξη και εξέλιξη του σε κάθε περίοδο της νηπιακής, παιδικής ηλικίας
• Διάφορες προσεγγίσεις στο θεραπευτικό παιχνίδι (μη κατευθυντική της Axline, ψυχαναλυτικές προσεγγίσεις της Anna Freud, Melanie Klein, Donald Winnicott, Erikson και Margaret Lowenfeld, γνωστική – συμπεριφορική προσέγγιση)
• Βασικές αρχές στην μη κατευθυντική παιγνιοθεραπεία
• Playroom και μέσα έκφρασης (εικαστικά, άμμος, μουσική, κούκλες κ.α.)
• Group Play Therapy – βασικές αρχές
• Χρήση της άμμου στο Play Therapy

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Ολιγομελή τμήματα
Βιωματικός χαρακτήρας εισήγησης
Παροχή βεβαίωσης συμμετοχής & υλικού/ σημειώσεων

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

40 ευρώ
(35 ευρώ για ανέργους, φοιτητές & ΑΜΕΑ)

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας