Εισηγητής
Σε ποιους απευθύνεται
Περιγραφή σεμιναρίου
Πλάνο ανάπτυξης και παραγωγής προϊόντος-Τρόποι προώθησης- Πωλήσεις
Διδακτικές ενότητες: • Η πορεία μιας ιδέας-Οικοσυστήματα -Αναδυόμενες αγορές • Στρατηγική και στόχοι • Ανάλυση αγορών • Πλάνο ανάπτυξης και παραγωγής προϊόντος • SWOT Analysis • Marketing Plan • Branding • Τρόποι προώθησης (video, e-campaigns ,social media • Sales • Ο δρόμος για την αγορά (networking, proper channels, sales messages) • Human Resources Management: Μέθοδοι Εκπαίδευσης Προσωπικού, Μέθοδοι Αξιολόγησης Προσωπικού, Στρατηγικές Προσέλκυσης και Πρόσληψης Προσωπικού
Δυνατά Σημεία: Εμβάθυνση στην υλοποίηση της ιδέας σε όλα τα στάδια (mentoring). -Έμφαση στην δημιουργία προϊόντος, στην γνώση της αγοράς, στο που απευθύνεται ο καθένας. -Ασκήσεις σε συγκεκριμένα μαθήματα. -Αναλυτική εκπαίδευση στην συγγραφή marketing plan αλλά σε ρεαλιστικό επίπεδο. -Έμφαση στα σημαντικά σημεία. -Διαχείριση ανθρώπινων πόρων.
Πληροφορίες συμμετοχής
Καλέστε στο 2310 260 200, Δευτέρα ως Παρασκευή, 09:00-21:00. Πληροφορίες: κ. Κάγκα, 2ος όροφος Δηλώσεις συμμετοχής: Σύμβουλοι Σπουδών
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος