Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο σε αίθουσα

Πώς & Τι Ακούω από τους Πελάτες μου; Βιωματικό Εργαστήριο

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Κέντρο Πρόληψης & Συμβουλευτικής
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Ψυχολογία

Εισηγητής

Τσαγκαρλή Εβίτα, MSc Ψυχολόγος
Η Εβίτα Τσαγκαρλή σπούδασε Ψυχολογία στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές της σπουδές στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, στο Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής πολιτικής. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδεύσεις και σεμινάρια πάνω σε μια ευρεία γκάμα θεραπευτικών προσεγγίσεων και τεχνικών. Εργάζεται ως ψυχολόγος από το 2005 σε διάφορα κλινικά και εκπαιδευτικά πλαίσια, όπως Ψυχιατρικές Κλινικές, σχολεία, Διεθνής ερυθρός σταυρός, ενώ δουλεύει ιδιωτικά στην πόλη της Θεσσαλονίκης με παιδιά και εφήβους εδώ και 13 χρόνια. Ζει στη Θεσσαλονίκη και είναι μητέρα δύο παιδιών.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε όλους τους επαγγελματίες που έρχονται καθημερινά αντιμέτωποι με πελάτες και ενδιαφέρονται να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους πάνω σε βασικές αρχές συμβουλευτικής (π.χ. κομμωτές, αισθητικοί, μασέρ, φυσιοθεραπευτές, διαιτολόγοι, γυμναστές, ιατροί, πωλητές, οδηγοί, εργαζόμενη στην εστίαση και την διασκέδαση, κτλ.).

Σκοπός

Το εργαστήρι αυτό ευελπιστεί, μέσα από την ενεργό συμμετοχή των ίδιων, να καλύψει αυτή τη δύσκολη περιοχή στην επικοινωνία τους με τον πελάτη, προσφέροντας κατευθυντήριες γραμμές, βοηθητικούς τρόπους αντίδρασης στο πρόβλημα του πελάτη, σύντομη περιγραφή των πληροφοριών που είναι όντως σοβαρές καθώς και τρόπους ψυχικής αποσυμφόρησης.

Περιγραφή σεμιναρίου

Τα κομμωτήρια, τα κέντρα αισθητικής, τα κέντρα εστίασης αποτελούν για όλους μας χώρους χαλάρωσης. Η επίσκεψη σε έναν τέτοιο χώρο αποτελεί για τους πελάτες μια ευκαιρία για κουβέντα, απόδραση από τα καθημερινά προβλήματα και για κοινωνικοποίηση. Το ταξί, ένα μαγαζί της γειτονιάς, ή το γυμναστήριο μπορεί να προκαλέσει μια αίσθηση οικειότητας μέσα στην ανωνυμία, η οποία να ενθαρρύνει σε άνοιγμα και εκμυστηριεύσεις σε μια κρίσιμη στιγμή. Η σωστή επικοινωνία με τους πελάτες στους χώρους αυτούς αποτελεί σημαντικό κομμάτι των υπηρεσιών που προσφέρονται εκεί. Ακούμε συχνά τους εργαζόμενους σε τέτοιους χώρους να προβληματίζονται και να σκέφτονται ξανά και ξανά τις αφηγήσεις των πελατών τους, ακόμα όταν το ωράριό τους έχει λήξει.
Τι γίνεται, λοιπόν, όταν ο πελάτης μοιράζεται με τον κομμωτή, την αισθητικό του, τον γυμναστή ή τον barman του, ένα σοβαρό πρόβλημα της ζωής του; Πώς πρέπει να αντιδράσει εκείνος ώστε να γίνει βοηθητικός ή τουλάχιστον να μην προξενήσει μεγαλύτερο πρόβλημα; Πώς μπορεί να διαχειριστεί αυτές τις πληροφορίες ώστε να μην τις «κουβαλάει» μαζί του και εκτός δουλειάς;

Πληροφορίες συμμετοχής

Ολιγομελή τμήματα
Βιωματικός χαρακτήρας εισήγησης
Παροχή βεβαίωσης συμμετοχής & υλικού/ σημειώσεων

Κόστος Συμμετοχής

35€
(30€ για ανέργους, φοιτητές & ΑΜΕΑ)

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.