Εισηγητής
Σε ποιους απευθύνεται
Περιγραφή σεμιναρίου
Reception, Guest Relations, Concierge, Θέσεις Βιτρίνας Ξενοδοχείου
Θεματικές Ενότητες: · Front Office & Excellent Service – Mentality of Hospitality · Hospitality Standards (Σύμφωνα Με Τα Πρότυπα του Πανεπιστημίου της Ντίσνευ/Φλόριντα) · Hospitality Services – Μάθε Να Ικανοποιείς Και Τον Πιο Απαιτητικό Πελάτη · Skills Of Excellent Service – Ικανότητες Για Το Τέλειο Service · Verbal Etiquette & Body Language – Μάθε Να Μιλάς Σωστά Και Με Τη Γλώσσα Του Σώματος · Moments Of Truth – Τι Είναι Οι Στιγμές Της Αλήθειας · Social Media & Trip Advisor – Γίνε Διάσημος Παγκοσμίως · Παράπονα Πελατών – Πώς Να Τα Χειρίζεσαι, Ικανοποίησε Τον Πελάτη · Safety & Security: Ασφάλεια Πελατών · Reception, Guest Relations, Concierge – Job Description (Πρακτική Εξάσκηση) Δούλεψε Με Πρακτική Εξάσκηση Πάνω Στο Excellent Service του Front Office και Κάνε το Extra Step στην Καριέρα σου!
Πληροφορίες συμμετοχής
Καλέστε στα 2108834017/ 6945774287, Δευτέρα ως Παρασκευή, 09:00-21:00 Πληροφορίες: κ. Μιχαηλίδης
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος