Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Front Office & Hospitality Management - Συνοδοί - Αρχηγοί Οργανωμένων Εκδρομών

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΙΕΚ ΑΚΜΗ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Τουρισμός / Εστίαση

Εισηγητής

Πάνος Ιερομόναχος, Guest Services Manager – Disney Cruise Lines & Parks/Florida, Guest Relations Manager στο Costa Navarino

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε σπουδαστές του τουριστικού και ξενοδοχειακού κλάδου

Περιγραφή σεμιναρίου

Reception, Guest Relations, Concierge, Θέσεις Βιτρίνας Ξενοδοχείου

Θεματικές Ενότητες:
· Front Office & Excellent Service – Mentality of Hospitality
· Hospitality Standards (Σύμφωνα Με Τα Πρότυπα του Πανεπιστημίου της Ντίσνευ/Φλόριντα)
· Hospitality Services – Μάθε Να Ικανοποιείς Και Τον Πιο Απαιτητικό Πελάτη
· Skills Of Excellent Service – Ικανότητες Για Το Τέλειο Service
· Verbal Etiquette & Body Language – Μάθε Να Μιλάς Σωστά Και Με Τη Γλώσσα Του Σώματος
· Moments Of Truth – Τι Είναι Οι Στιγμές Της Αλήθειας
· Social Media & Trip Advisor – Γίνε Διάσημος Παγκοσμίως
· Παράπονα Πελατών – Πώς Να Τα Χειρίζεσαι, Ικανοποίησε Τον Πελάτη
· Safety & Security: Ασφάλεια Πελατών
· Reception, Guest Relations, Concierge – Job Description (Πρακτική Εξάσκηση)
Δούλεψε Με Πρακτική Εξάσκηση Πάνω Στο Excellent Service του Front Office και Κάνε το Extra Step στην Καριέρα σου!

Πληροφορίες συμμετοχής

Καλέστε στα 2108834017/ 6945774287, Δευτέρα ως Παρασκευή, 09:00-21:00
Πληροφορίες: κ. Μιχαηλίδης

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.