Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο σε αίθουσα

Fashion Styling (Visual Merchandising) – Οι νέες τάσεις Μόδας & Χρωματικών Συνδυασμών 2020/21 και 2021/22 στη Βιτρίνα και την Προβολή.

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IN-DESIGN
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Διακόσμηση

Εισηγητής

Δρ. ΣΤΕΦΑΝΗ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ
Διδάκτωρ Παν/μιου Εδιμβούργου, Τμήματος Τεχνών. Έχει σπουδάσει Interior Design και Visual Studies στη Σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου συνεχίζοντας σε μεταπτυχιακές σπουδές M-Phil και διδακτορικό στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εξειδικεύεται σε θέματα πρόγνωσης στιλιστικών και χρωματικών τάσεων στους τομείς της διακόσμησης όπως και οπτικής προώθησης & επικοινωνίας. Έχει εργαστεί στους τομείς Visual Merchandising και Styling σε εταιρείες στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα και συνεχίζει να συνεργάζεται με αρχιτεκτονικά γραφεία σε ιδέες διακόσμησης και styling εσωτερικών χώρων. Αυτήν την εποχή είναι σε συνεργασία με το γραφείο LOCI architects ως Interior Stylist. Στον εκπαιδευτικό τομέα έχει συνεργαστεί με το ΤΕΙ Αθηνών (τομέας Διακοσμητικών Εφαρμογών), με το Falkirk College of Art και το Edinburgh College of Art (τομέας Design & Visual studies) και από το 2012 συνεργάζεται με το UKFC ως υπεύθυνη για την εκπαίδευση μαθητών σε τομείς Design & Αρχιτεκτονικής (επίπεδο Foundation). Είναι ιδρύτρια του in-design seminars με εξειδίκευση στην εκπαίδευση επαγγελματιών στα θέματα design, αισθητικής ταυτότητας και styling, έχοντας από το 2008 εκπαιδεύσει πάνω από 2000 επαγγελματίες, όπως και προσωπικό εταιρειών (Β2Β συνεργασίες) από τους χώρους της κατασκευής και διαμόρφωσης εσωτερικών χώρων, του εμπορίου, της μόδας και του προϊοντικού σχεδιασμού. Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με την εξέλιξη των τάσεων στους τομείς design με παρακολούθηση σεμιναρίων, με επισκέψεις σε διεθνείς εκθέσεις, αλλά και με συνεργασία με την NCS και την Colour Hive, αλλά και με άλλες εταιρείες από τον εμπορικό χώρο. Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έχει βραβευτεί για το ερευνητικό της έργο (Alexander S. Onassis Award, Andrew Grant Award, Olympic Studies Centre Award), συμμετέχει σε συνέδρια και είναι μέλος ερευνητικών ομάδων. Σκοπός της είναι να ενδυναμώσει ανθρώπους με δημιουργική σκέψη, μέσω της επίκαιρης και τεκμηριωμένης γνώση με εστίαση στην ιδιαιτερότητα και στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο αυτό μπορεί να βοηθήσει επαγγελματίες από τους τομείς της μόδας, του εμπορίου, της βιτρίνας και του visual merchandising όπως και του image making.

Περιγραφή σεμιναρίου

Από τις 10/3/2020 έχουμε σταματήσει το πρόγραμμα των μαθημάτων μας, ύστερα από υπουργική απόφαση για αναστολή λειτουργίας των εκπαιδευτικών δομών, λόγω εξάπλωσης του Κορωνοϊού. Οι ημερομηνίες που αναγράφονται δεν ισχύουν. Όταν οριστεί η επαναλειτουργία μας, θα ορίσουμε τις νέες ημερομηνίες.

Το σεμινάριο αυτό αποτελεί μέρος του σεμιναρίου Visual Merchandising και συνδέει το κομμάτι της μόδας και των τελευταίων τάσεων μόδας με το Retail Marketing, τους εμπορικούς στόχους και έναν από τους κύριους χώρους προβολής, τη βιτρίνα. Το σύγχρονο σκηνικό μόδας, που είναι η βιτρίνα, έχει κάθε εποχή και για κάθε μαγαζί (ή brand) μια διαφορετική ιστορία να πει. Το αποτέλεσμα μιας κούκλας βιτρίνας (mannequin) είναι παράλληλα και μεταφορά σε μια στιγμιαία πραγματικότητα όπου προϊόντα και props γίνονται πρωταγωνιστές σε ένα σύγχρονο σκηνικό. Γίνονται ασκήσεις συνδυαστικών προτάσεων μόδας μέσα από mood boards αλλά και μια ολοκληρωμένη πρόταση styling σε κούκλα, επιλέγοντας εκτός από το συνδυασμό ρούχων και αξεσουάρ, το κατάλληλο φόντο και προπς.

Τα πρότυπα των Generation Ζ και Alpha, αλλάζουν την αισθητική του νεανικού στυλ, με τάσεις όπως αυτή του tech-tility να εμπνέουν μια αισθητική όπου το πραγματικό συναντά το ψηφιακό. Σύμφωνα με τους αναλυτές τάσεων και εικόνων το ενδιαφέρον μας είναι περισσότερο στη δημιουργία εμπειριών και επομένως πιο γρήγορων και στοχευμένων οπτικών μηνυμάτων. Οι νέες τάσεις στη μόδα επανεξετάζουν τον ρομαντισμό, με φλοράλ μοτίβα -σε πιο αφαιρετική γραμμή- να πρωταγωνιστούν μέσα από σειρές Busy Blooms και Art deco. Παράλληλα όμως έχουμε την επαναφορά του preppy styling αλλά και των graffiti, punk και μοτίβα του 80 σαν αυτά του keith haring στο νεανικό ρούχο. Επιπλέον όμως η εργονομία και η άνεση στα ρούχα φέρνουν στη μόδα τις απαλές υφές, τα καπιτονέ, τα ‘large size’ και τα ‘easy to wear’ ρούχα, συνήθως σε ουδέτερες αποχρώσεις, με αφαιρετικές γραμμές και καμπύλες.

Το σεμινάριο αυτό αναλύει τις τάσεις πρόγνωσης χρωματικών και στυλιστικών συνδυασμών για το 2020/21 και 2021/22, σύμφωνα με αναγνωρισμένους οίκους πρόγνωσης αλλά και με νέες εφαρμογές και προτάσεις στη βιτρίνα. Η μόδα, ανάλογα με τις τάσεις (trends) και τις ανάγκες της κάθε εποχής αλλά και την καταναλωτική συμπεριφορά του πελάτη συνδέεται, άμεσα με τη βιομηχανία της μόδας, το μάρκετινγκ, και την ανάλυση της ψυχολογίας του καταναλωτή. Η τάση της μόδας είναι πολύπλευρη, πάντα έτοιμη να προσαρμοστεί σε διαφορετικούς ρόλους, πρότυπα και εικόνες, αλλά και αλλαγές στο παγκόσμιο και τοπικό κοινωνικοπολιτικό σκηνικό που μας επηρεάζουν. Παράλληλα οι τάσεις θυμούνται παλαιότερα στοιχεία και πρότυπα, νοσταλγώντας το παλιό, με νέους τρόπους. Το σεμινάριο ασχολείται με τις νέες τάσεις συνδυασμών για το 2020 και 2021 και τη σχέση αυτών με τη επαναφορά παλαιότερων στυλ, αλλά και με νέες δραστηριότητες, συνήθειες και αντιλήψεις ζωής (lifestyles).

Πληροφορίες συμμετοχής

Δίνεται Βεβαίωση Παρακολούθησης ‘Δια Βίου Μάθησης 1’- ΕΟΠΠΕΠ.

Κόστος Συμμετοχής

150 Ευρώ
120 Ευρώ για τους παλιούς μαθητές μας, για φοιτητές/ανέργους και για 2 ή παραπάνω εγγραφές

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.