Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Ημερίδα: Οι νέες τάσεις στη Βιτρίνα και το Visual Merchandising για τον Χειμώνα 2018/19. ΜΕΡΟΣ Α. Home Deco, ΜΕΡΟΣ Β. Fashion

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IN-DESIGN
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Μόδα / Αισθητική

Εισηγητής

Δρ. ΣΤΕΦΑΝΗ ΤΖΑΝΟΥΔΑΚΗ
Διδάκτωρ Παν/μιου Εδιμβούργου, Τμήματος Τεχνών. Έχει σπουδάσει Interior Design και Visual Studies στη Σχολή Καλών Τεχνών του Εδιμβούργου συνεχίζοντας σε μεταπτυχιακές σπουδές M-Phil και διδακτορικό στο ίδιο Πανεπιστήμιο. Εξειδικεύεται σε θέματα πρόγνωσης στιλιστικών και χρωματικών τάσεων στους τομείς της διακόσμησης όπως και οπτικής προώθησης & επικοινωνίας. Έχει εργαστεί στους τομείς Visual Merchandising και Styling σε εταιρείες στη Μ. Βρετανία και στην Ελλάδα και συνεχίζει να συνεργάζεται με αρχιτεκτονικά γραφεία σε ιδέες διακόσμησης και styling εσωτερικών χώρων. Αυτήν την εποχή είναι σε συνεργασία με το γραφείο LOCI architects ως Interior Stylist. Στον εκπαιδευτικό τομέα έχει συνεργαστεί με το ΤΕΙ Αθηνών (τομέας Διακοσμητικών Εφαρμογών), με το Falkirk College of Art και το Edinburgh College of Art (τομέας Design & Visual studies) και από το 2012 συνεργάζεται με το UKFC ως υπεύθυνη για την εκπαίδευση μαθητών σε τομείς Design & Αρχιτεκτονικής (επίπεδο Foundation).
Είναι ιδρύτρια του in-design seminars με εξειδίκευση στην εκπαίδευση επαγγελματιών στα θέματα design, αισθητικής ταυτότητας και styling, έχοντας από το 2008 εκπαιδεύσει πάνω από 2000 επαγγελματίες, όπως και προσωπικό εταιρειών (Β2Β συνεργασίες) από τους χώρους της κατασκευής και διαμόρφωσης εσωτερικών χώρων, του εμπορίου, της μόδας και του προϊοντικού σχεδιασμού. Ενημερώνεται συνεχώς σχετικά με την εξέλιξη των τάσεων στους τομείς design με παρακολούθηση σεμιναρίων, με επισκέψεις σε διεθνείς εκθέσεις, αλλά και με συνεργασία με την NCS και την Colour Hive, αλλά και με άλλες εταιρείες από τον εμπορικό χώρο.
Έχει δημοσιεύσει άρθρα και έχει βραβευτεί για το ερευνητικό της έργο (Alexander S. Onassis Award, Andrew Grant Award, Olympic Studies Centre Award), συμμετέχει σε συνέδρια και είναι μέλος ερευνητικών ομάδων. Σκοπός της είναι να ενδυναμώσει ανθρώπους με δημιουργική σκέψη, μέσω της επίκαιρης και τεκμηριωμένης γνώση με εστίαση στην ιδιαιτερότητα και στις ανάγκες του κάθε μαθητή ξεχωριστά.

Περιγραφή σεμιναρίου

Όπως τα προϊόντα, έτσι και τα μηνύματα που αναδεικνύονται μέσα από τους τρόπους προβολής αυτών, αλλάζουν ανά σεζόν. Οι νέες τάσεις στο στήσιμο της βιτρίνας και την προβολή των προϊόντων επηρεάζονται και εμπνέονται όχι μόνο από την εποχή, αλλά και από πολλά συμπληρωματικά στοιχεία που έχουν να κάνουν με την ψυχολογία του πελάτη, αλλά και με τη διαφορετικότητα του ‘φέτος σε σύγκριση με το πέρυσι’. Στις δύο αυτές ημερίδες αναλύουμε τη συμπεριφορά του καταναλωτή, τις ανάγκες του και νέες επιθυμίες του για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018/19, σε προϊόντα μόδας και οικιακού εξοπλισμού. Ασχολούμαστε με τα χρώματα και τους στυλιστικούς συνδυασμούς προϊόντων, αλλά και τους τρόπους ανάδειξης αυτών μέσα από τη σύνθεση, τις θεματικές προτάσεις και τα μικρο-σκηνικά, όπως και τα προπς, τον εξοπλισμό και τις ιδέες γραφιστικής που τα συνοδεύουν για να προβάλουν το κατάλληλο μήνυμα. 

Το πρόγραμμα αυτό ασχολείται με τις τάσεις στο στήσιμο της βιτρίνας για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2018/19 και χωρίζεται σε 2 ημερίδες: Α. την ημερίδα που αφορά προϊόντα Διακόσμησης σπιτιού – Home Deco, Β. Την ημερίδα που αφορά προϊόντα Fashion (ρούχα, υποδήματα, αξεσουάρ, κοσμήματα, καλλυντικά κα.)

Οι εκτιμητές τάσεων για το 2018/19 αναλύουν τάσεις και συνδυασμούς για διαφορετικούς τύπους καταναλωτών. Από τη μια υπάρχουν τάσεις που ανατρέχουν σε πιο ιστορικά στυλ, αναδεικνύοντας ώριμους χρωματικούς συνδυασμούς, όπως και κλασικά νοσταλγικά υφάσματα, μοτίβα και υφές. Από την άλλη υπάρχει έμφαση στη διαφορετικότητα, τα χρώματα της φύσης του βουνού, αλλά και τον τρόπο ζωής των νομάδων, με την εμφάνιση πιο άτακτων υφών και χρωμάτων. Παράλληλα, υπάρχει επαναφορά του 70 retro modern στυλ (όπως το duffle coat look στον τομέα της μόδας) με υφάσματα κοτλέ, denim και suede. Και στους δύο τομείς, ο τονισμός, κυρίως μέσω των αξεσουάρ και μέσα από τις ζωντανές αποχρώσεις του κίτρινου και του τυρκουάζ, φέρνουν τα χρώματα του καλοκαιριού στις γκρι καφέ αποχρώσεις του χειμώνα.

Οι ημερίδες έχουν θεωρητικό και πρακτικό χαρακτήρα. Αρχικά αναλύονται μέσα από παραδείγματα οι τάσεις χρωματικών και στυλιστικών συνδυασμών, και στο τέλος της κάθε ημερίδας ο κάθε μαθητής καλείται να δημιουργήσει μια πρόταση συνδυασμών για μια βιτρίνα (μέσω moodbooard και floor collage) με συνδυασμούς προϊόντων, αλλά και προπς που πιστεύουν οτι βοηθούν τη σύνθεσή τους να προβληθεί καλύτερα.

Πληροφορίες συμμετοχής

Ημέρα Διεξαγωγής: ΜΕΡΟΣ Α (Home Deco): Δευτέρα 1 Οκτωβρίου, Ώρα: 4.30-9.30μμ.
ΜΕΡΟΣ Β (Fashion): Τετάρτη 3 Οκτωβρίου, Ώρα: 4.30-9.30μμ.

Κόστος Συμμετοχής

ΜΕΡΟΣ Α ή Β: 60€
50€ για τους παλιούς μαθητές μας και για διπλή εγγραφή.
ΜΕΡΟΣ Α και Β: 80€

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.