Όπως τα προϊόντα, έτσι και τα μηνύματα που αναδεικνύονται μέσα από τους τρόπους προβολής αυτών, αλλάζουν ανά σεζόν. Οι νέες τάσεις στο στήσιμο της βιτρίνας και την προβολή των προϊόντων επηρεάζονται και εμπνέονται όχι μόνο από την εποχή, αλλά και από πολλά συμπληρωματικά στοιχεία που έχουν να κάνουν με την ψυχολογία του πελάτη, αλλά και με τη διαφορετικότητα του ‘φέτος σε σύγκριση με το πέρυσι’. Στις δύο αυτές ημερίδες αναλύουμε τη συμπεριφορά του καταναλωτή, τις ανάγκες του και νέες επιθυμίες του για τη σεζόν Φθινόπωρο/Χειμώνας 2018/19, σε προϊόντα μόδας και οικιακού εξοπλισμού. Ασχολούμαστε με τα χρώματα και τους στυλιστικούς συνδυασμούς προϊόντων, αλλά και τους τρόπους ανάδειξης αυτών μέσα από τη σύνθεση, τις θεματικές προτάσεις και τα μικρο-σκηνικά, όπως και τα προπς, τον εξοπλισμό και τις ιδέες γραφιστικής που τα συνοδεύουν για να προβάλουν το κατάλληλο μήνυμα.
Το πρόγραμμα αυτό ασχολείται με τις τάσεις στο στήσιμο της βιτρίνας για το Φθινόπωρο/Χειμώνα 2018/19 και χωρίζεται σε 2 ημερίδες: Α. την ημερίδα που αφορά προϊόντα Διακόσμησης σπιτιού – Home Deco, Β. Την ημερίδα που αφορά προϊόντα Fashion (ρούχα, υποδήματα, αξεσουάρ, κοσμήματα, καλλυντικά κα.)
Οι εκτιμητές τάσεων για το 2018/19 αναλύουν τάσεις και συνδυασμούς για διαφορετικούς τύπους καταναλωτών. Από τη μια υπάρχουν τάσεις που ανατρέχουν σε πιο ιστορικά στυλ, αναδεικνύοντας ώριμους χρωματικούς συνδυασμούς, όπως και κλασικά νοσταλγικά υφάσματα, μοτίβα και υφές. Από την άλλη υπάρχει έμφαση στη διαφορετικότητα, τα χρώματα της φύσης του βουνού, αλλά και τον τρόπο ζωής των νομάδων, με την εμφάνιση πιο άτακτων υφών και χρωμάτων. Παράλληλα, υπάρχει επαναφορά του 70 retro modern στυλ (όπως το duffle coat look στον τομέα της μόδας) με υφάσματα κοτλέ, denim και suede. Και στους δύο τομείς, ο τονισμός, κυρίως μέσω των αξεσουάρ και μέσα από τις ζωντανές αποχρώσεις του κίτρινου και του τυρκουάζ, φέρνουν τα χρώματα του καλοκαιριού στις γκρι καφέ αποχρώσεις του χειμώνα.
Οι ημερίδες έχουν θεωρητικό και πρακτικό χαρακτήρα. Αρχικά αναλύονται μέσα από παραδείγματα οι τάσεις χρωματικών και στυλιστικών συνδυασμών, και στο τέλος της κάθε ημερίδας ο κάθε μαθητής καλείται να δημιουργήσει μια πρόταση συνδυασμών για μια βιτρίνα (μέσω moodbooard και floor collage) με συνδυασμούς προϊόντων, αλλά και προπς που πιστεύουν οτι βοηθούν τη σύνθεσή τους να προβληθεί καλύτερα.