Κατηγορία:
Πληροφορική, Social Media & Internet Marketing, Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing

Δημιουργία E-shop & Ads Search Engine Optimization

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
IST College ΚΔΒΜ2
ΑΘΗΝΑ
01/04/2019
8 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Χατζηιωάννου Γιώργος
Εισηγητής Digital Marketing, πιστοποιημένος σε Google Analytics, Google AdWords Professional καθώς και Ρrofessional Internet Marketer από Web Ceo University. Με πολυετή εργασιακή εμπειρία στον προγραμματισμό ιστοσελίδων και σχεδιασμό online στρατηγικής για την προώθηση μεγάλων και μικρομεσαίων εταιριών.

Σειραγάκη Κλειώ
Εισηγήτρια Social Media Marketing & Digital Marketing Manager στην Digitale. Mε εξειδίκευση στις B2B εταιρίες βοηθάει τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να προσελκύσουν το κατάλληλο κοινό μέσω διαδικτύου. Διαθέτει BA in Communication & Advertising, & MSc in Marketing with New Media (Digital) και είναι πιστοποιημένη Google Partner και Facebook Advertiser. Δραστηριοποιείται ως Social Media Strategist για εταιρίες σε Ελλάδα και εξωτερικό από το 2010.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε:
▪ Στελέχη Marketing,
▪ Στελέχη Επιχειρήσεων,
▪ Συμβούλους Επιχειρήσεων,
▪ Διαχειριστές και ιδιοκτήτες ιστοσελίδων,
▪ Διαχειριστές και ιδιοκτήτες e-shop,
▪ Επιχειρηματίες και Ελεύθερους Επαγγελματίες που διαθέτουν ιστοσελίδα ή e-shop,
▪ Ιδιοκτήτες ιστοσελίδων, bloggers αλλά και μεμονωμένους χρήστες που ενδιαφέρονται να μάθουν τον τρόπο λειτουργίας του affiliate marketing.

ΣΚΟΠΟΣ

Σκοπός του σεμιναρίου είναι οι συμμετέχοντες να καταστούν ικανοί να δημιουργήσουν το δικό τους ηλεκτρονικό κατάστημα και να ενημερωθούν για τους τρόπους που μπορούν να διαφημίσουν το e-shop τους
Tέλος θα εξετάσουμε όλο το φάσμα του Optimization ( SEO – CRO – PPC – Page Ranking)

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

E-SHOP
• Εγκατάσταση Apache, MySQL, PHP
• Εγκατάσταση Joomla
• Εγκατάσταση VirtueMart
• Ρυθμίσεις και διαμόρφωση καταστήματος, Δημιουργία και διαχείριση χρηστών – Καθορισμός δικαιωμάτων
• Δημιουργία κατηγοριών προϊόντων
• Εισαγωγή προϊόντων & Διαχείριση παραγγελιών
• Εγκατάσταση extensions
• Διαχείριση της βάσης δεδομένων
• Διαχείριση των προϊόντων και των παραγγελιών
• Ρυθμίσεις και πολιτική ασφαλείας

Search Engine Optimization
Έννοια του SEO
• Ορισμός του SEO
• Οργανικά αποτελέσματα, Places results
• Η σημασία του SERP (search engine ranking position)

Λειτουργία των μηχανών αναζήτησης
• Ανίχνευση (Crawling)
• Ευρετηρίαση (Indexing), Document parsing, meta tag indexing
• Παρουσίαση (Presentation)

On site βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
• Ανάλυση ανταγωνισμού
• Έρευνα, ανάλυση και σχεδιασμός των:
• Domain name
• Title (Τίτλος ιστοσελίδας)
• Meta tags, Meta description, Meta keywords, Meta robots
• Heading tags
• Περιεχόμενο – Content /Panda/Hummingbird
• Urls
• Εικόνες – γραφικά
• Δομή ιστοσελίδας (site map)
• Σφάλματα σύνδεσης
• Footer links
• Ευχρηστία (usability & accesibility)
• Καθαρός κώδικας
• Interlinking-Εσωτερικά Links
• Ταχύτητα σελίδας
• Mobile SEO - Responsive Website

Off site βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
• Δημιουργία υπερσυνδέσμων (link building)
• Page Rank
• Ποσότητα backlinks
• Ποιότητα backlinks
• Τρόποι απόκτησης backlinks
• Social media
• Article marketing
• Blog/forums
• Βελτίωση Bounce Rate
• White hat SEO, black hat SEO

Εργαλεία αξιολόγησης της βελτιστοποίησης

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας