Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

TREND FORECASTING

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΙΕΚ ΑΚΜΗ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Μόδα / Αισθητική

Εισηγητής

Τσαπάνου Σιμονέττα – Total Look Maker
Guest α) Ρωμανός Κόκας (Bettina stores)
Guest β) Annie Kapeta (Designer at My Rule Clothing)
Guest γ) Nina Spitfire (Designer at Hekser Clothing – Social Media- Blogging)

Σε ποιους απευθύνεται

Σε σπουδαστές, αποφοίτους, επαγγελματίες του τομέα Μόδας & Ομορφιάς.

Περιγραφή σεμιναρίου

Ο τομέας της μόδας κινείται με ταχύς ρυθμούς. Η πρόβλεψη των τάσεων έχει γίνει ένα απαραίτητο εργαλείο για την ακριβή «ανάγνωση» των μελλοντικών αναγκών και επιθυμιών των καταναλωτών και επομένως, για τη δημιουργία νέων προϊόντων μόδας που να είναι ανταγωνιστικά και επίκαιρα.

To εν λόγω πρόγραμμα παρέχει τα εργαλεία για την έρευνα και την επισήμανση των τάσεων, χρησιμοποιώντας μια σειρά πόρων και οπτικών εικόνων. Μέσω του προγράμματος θα ανακαλύψετε τη σημασία των ημερολογίων παραγωγής και λιανικής πώλησης και θα κατανοήσετε πως τα τελευταία επηρεάζουν τις τάσεις της μόδας.

Επιπλέον, θα λάβετε τα απαραίτητα εργαλεία για να είστε σε θέση να εξερευνήστε την επίδραση των επιπτώσεων του τρόπου ζωής (lifestyle) στις τάσεις της μόδας, από διάφορα πεδία, επαγγελματικά και μη. Δηλαδή, πως η βιομηχανία της μουσικής, η κουλτούρα της νεολαίας και τα κοινωνικά μέσα επηρεάζουν τις τάσεις της μόδας.

Η επιτυχής παρακολούθηση του προγράμματος θα αναδείξει και αυτοαναφορικά στοιχεία, στοιχεία που αφορούν στις επιλογές των αποφοίτων του προγράμματος ως προς την προσωπική τους τοποθέτηση έναντι των τάσεων της μόδας .

Πληροφορίες συμμετοχής

Ενότητα 1 Χρωματολογία (3 ώρες)
- Ανάλυση χρωμάτων
- Τι είναι το χρώμα
- Ταξινόμηση χρωμάτων
- Ιστορία της χρωματικής ανάλυσης
- Οι διαφορετικές μέθοδοι και συστήματα ανάλυσης χρωμάτων: θεωρίες, πρακτικές, δυνάμεις και αδυναμίες του καθενός
- Η επίδραση του χρώματος στο σχεδιασμό και το μάρκετινγκ

Ενότητα 2 Κοινωνιολογία μόδας (3 ώρες)
- Ιστορία μόδας
- Μουσική και πως επιρρεάζει την μόδα
- Subcultures
- Art & Fashion

Επιρροές εκτός της μόδας
- Life style & πολιτισμός
- Street style
- Fashion Icons
- Bloggers

Ενότητα 3 Fashion Development (6 ώρες)
Έρευνα σχεδιασμού τάσεων
Eνημέρωση και δημιουργία mood board
Yλικά και αγορά τέχνης
Aνάπτυξη προϊόντων
Διαχείριση σχεδιασμού μόδας. (Fashion Design Management)

Ενότητα 4 Trend Forecasting (3 ώρες)
- Η σημασία των ημερολογίων μόδας και της εποχικής ροής
- Καθορισμός των κατάλληλων τάσεων για τον καταναλωτή και το brand
- Εισαγωγή στη δημιουργία mood boards
- Μια στρατηγική προσέγγιση για το σχεδιασμό της μόδας
- Πρόβλεψη τάσης μόδας, σύγχρονες τάσεις, μεθοδολογία πρόβλεψης, ανάλυση και εφαρμογή τάσεων, εκθέσεις, installation, exhibition.

Ενότητα 5 Ανάθεση και Ανάλυση Project (3 ώρες)
• Λεπτομέρειες για την ανάθεση του project
• Κατευθυντήριες γραμμές και μεθοδολογία

Ενότητα 6 Photo Shooting (6 ώρες)
Συνεργασία με τον τομέα Κομμωτικής και Μακιγιάζ για την παραγωγή portfolio

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.