H AQS διοργανώνει το σεμινάριο "Hotel Management & Leadership", με εισηγητή τον κορυφαίο Έλληνα Καθηγητή σε θέματα Ηγεσίας και Στρατηγικής, Δημήτρη Μπουραντά, που διαθέτει επιπλέον και πλούσια εξειδικευμένη εμπειρία και στην εκπαίδευση Στελεχών Ξενοδοχείων (μεταξύ άλλων Costa Navarino και Grecotel).
Αποτελεσματική Ηγεσία σημαίνει Άσκηση θετικής επιρροής στους γύρω μας σε όλα τα επίπεδα, ώστε να αναπτυχθούν οι Δεξιότητες των Στελεχών για την Ανάπτυξη, τη Βελτίωση της Παραγωγικότητας, την Ποιοτικότερη Εργασία, την Καινοτόμο Σκέψη, την Πελατοκεντρική Συμπεριφορά και άρα την ενίσχυση της Ανταγωνιστικότητας και Εικόνας του Ξενοδοχείου.
Μία από τις εξαιρετικά σημαντικές υποχρεώσεις της Ηγεσίας είναι το Κτίσιμο Αποτελεσματικής Ομάδας και η ανάπτυξη των ικανοτήτων και της Αποτελεσματικότητας του κάθε μέλους της Ομάδας εντός του συγκεκριμένου περιβάλλοντος του Ξενοδοχείου.
Επιχειρήσεις με αναπτυγμένη την Κουλτούρα της Λειτουργίας Αποτελεσματικών Ομάδων αποκτούν Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, καθώς ενισχύεται η συνέργεια για να επιτευχθούν κοινοί Στόχοι, τα μέλη της ομάδος δεσμεύονται και αισθάνονται προσωπικά υπεύθυνα για τη συνολική επίδοση. Τέλος, αναπτύσσονται ηγετικές Δεξιότητες με αποτέλεσμα οι επικεφαλής των Ομάδων να αυξάνουν συνολικά των Παραγωγικότητα του Προσωπικού τους.
Το σεμινάριο είναι πρακτικού χαρακτήρα αναδεικνύοντας τον τρόπο που σχηματίζονται και αναπτύσσονται οι αποδοτικές Ομάδες και απευθύνεται σε όλα τα επίπεδα του Management από το απλό Στέλεχος μέχρι τον Διευθύνοντα Σύμβουλο.
Στην συνέχεια η Σύμβουλος μας Βάνια Κάμτσιου με τεράστια εμπειρία στην Λειτουργία των Ξενοδοχείων και την Εκπαίδευση των στελεχών τους θα εξειδικεύσει τις επιπτώσεις της Ηγεσίας στην καθημερινότητα των Λειτουργιών του Ξενοδοχείου.
Το ισχυρό σημείο του σεμιναρίου είναι ότι μέσω βιωματικών Ασκήσεων, αναδεικνύεται η Αξία της Άσκησης Αποτελεσματικής Ηγεσίας και της Λειτουργίας των Ομάδων στα πλαίσια του Ξενοδοχειακού Περιβάλλοντος.
Ενότητες Σεμιναρίου
1. ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΣΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Η σημασία της Αποτελεσματικής Ηγεσίας
Η Ηγεσία ως Άσκηση Επιρροής
Χαρακτηριστικά του Επιτυχημένου Ηγέτη
Ηγεσία και Διαχείριση Αλλαγών
Hγεσία και Ενδυνάμωση Ανθρώπων
Ηγεσία - Έμπνευση - Όραμα - Επικοινωνία
Ηγεσία και Επιχειρησιακή Αριστεία
Η ευθύνη για τα Συστήματα και τις Διαδικασίες Η ευθύνη για τη Διαχείριση Πόρων
2. ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ
Μοντέλο Διαρκούς Επιτυχίας στην Εταιρεία
Πόσο λειτουργείτε ως Ηγέτης
Αποτελεσματικό μέλος Ομάδας
Αξιολόγηση του χαρακτήρα της Ηγετικής Συμπεριφοράς
Αξιολόγηση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης
Πόσο τσαγανό έχετε;
Αυτο-διάγνωση Αποτελεσματικής Καθοδήγησης
Πόσο σωστά παίρνετε Αποφάσεις
Διάγνωση ρόλου "Ανάπτυξης Κουλτούρας"
Διάγνωση "Ηγεσίας Αλλαγών"
3. Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΗΣ ΗΓΕΣΙΑΣ ΣΤΟ OPERATION ΤΟΥ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟΥ
Προσαρμοστική Ηγεσία: το ιδανικό στυλ για την περίσταση, τα άτομα, την εποχικότητα, την εκάστοτε κατάσταση της Ομάδας Budget hotels, Mid-scale, Luxury Hotels: χρειάζεται το στυλ Ηγεσίας να προσαρμόζεται ανάλογα με το επίπεδο του Customer Service;
Employee Engagement: τι σημαίνει, πως μετριέται, η σημασία του στο operation & στο βαθμό ικανοποίησης των πελατών
To Employee Engagement στην ημερήσια agenda του Ηγέτη: 6 πρακτικές
Επικοινωνία που φέρνει αποτελέσματα με το Προσωπικό των Ξενοδοχείων:
Επικοινωνία με τις Λέξεις (γιατί οι λέξεις έχουν δύναμη)
Τόνος φωνής, Γλώσσα σώματος, η «κρυφή» Γλώσσα των Ηγετών
4. ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ
Οι Πρακτικές Ασκήσεις θα έχουν βιωματικό χαρακτήρα με στόχο να αποκαλύπτουν τις δυνατότητες Βελτίωσης της Ηγετικής Συμπεριφοράς των συμμετεχόντων