Εισηγητής
Σε ποιους απευθύνεται
Περιγραφή σεμιναρίου
ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ Τηλεφωνική Επικοινωνία • Ενεργητική Ακρόαση . Ο τρόπος που λειτουργεί η τηλεφωνική ακρόαση και οι παράγοντες απόσπασης της προσοχής . • Αναγνώριση του επικοινωνιακού προφίλ των πελατών και της συναισθηματικής τους κατάστασης • Πώς διαμορφώνουμε της επαγγελματικής μας εικόνα στο τηλέφωνο (χαμόγελο ευγένεια τόνος φωνής διατύπωση μηνύματος) • Έλεγχος αποτελεσματικότητας των διατυπώσεων • Εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου • Πώς οι κατάλληλες ερωτήσεις θα βοηθήσουν την επίτευξη των στόχων μας .
Προφορική Επικοινωνία • Ο ρόλος της αντίληψης στην επαφή με τον πελάτη • Μέθοδοι βελτίωσης της προφορικής επικοινωνίας με συναδέλφους - πελάτες • Επικοινωνώντας δύσκολα ζητήματα αποτελεσματικά • Μαθαίνοντας να βάζεις όρια .Βελτίωση διόδων επικοινωνίας • Τρόποι ελέγχου Οπτικής συμπεριφοράς • Η γλώσσα του σώματος ως αξιόπιστο εργαλείο .
Γραπτή Επικοινωνία • Πώς να συντάσσεις εταιρικά κείμενα • Μελάτες περιπτώσεων • Πώς τα εταιρικά έντυπα θα γίνουν βοηθοί σου . • Ποιά λάθη θα πρέπει να αποφεύγονται • Επικοινωνία μέσω Ε-mail
Προσδοκώμενα αποτελέσματα: Oι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να : • Nα γνωρίζουν τα στάδια και τις βασικές έννοιες της τηλεφωνικής προφορικής και γραπτής επικοινωνίας • Να χρησιμοποιούν την τηλεφωνική επικοινωνία προς όφελός τους • Να συντάσσουν σωστές αναφορές reports και e-mails • Να εφαρμόζουν όλα τα απαραίτητα εφόδια που έχουν στην διάθεσή τους • Να αντιλαμβάνονται όλα τα επικοινωνιακά εμπόδια του τηλεφώνου δημιουργώντας μία επαγγελματική εικόνα και επικοινωνώντας αποτελεσματικά
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος