Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΑΛΛΗΛΟΓΡΑΦΙΑΣ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
PRIMUS Business & IT Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Αλέξιος Βαρελάς
Msc. στα Οικονομικά Oxford University. Postgraduate Diploma in Management Studies α¬πό το Brookes University της Οξφόρδης. Μεταπτυχιακά Μαθήματα Οικονομικών και Στατιστικής Πανεπιστήμιο του Λονδίνου. Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, πρώην ΑΣΟΕΕ, Πτυχιούχος του Εμπορικού Τμήματος. Εισηγητής με πολυετή εμπειρία σε θέματα Διοίκησης Επιχειρήσεων, Διαχείρισης της Γνώσης, Ανθρωπίνων Πόρων, Αξιολόγηση της Απόδοσης Εργαζομένων, Ηγεσίας, Προσωπική Βελτίωση, Ανατροφοδότηση (Feedback) κλπ

Σε ποιους απευθύνεται

Σε όλους τους εργαζόμενους, τα στελέχη, τις γραμματείς, τις executive assistants και τις administrative assistants που είναι φορτισμένες με την συγγραφή, την σύνταξη και την πληκτρολόγηση των επιχειρηματικών επιστολών και των άλλων εγγράφων στην Ελληνική ή την Αγγλική γλώσσα.

Σκοπός

Η κατανόηση της σημασίας της γραπτής επικοινωνίας για την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης, της ανάδειξης των σημαντικών στοιχείων της αρχιτεκτονικής των εμπορικών ή άλλων επιστολών, ώστε οι καταρτιζόμενες να βοηθήσουν τον προϊστάμενό τους να:
• Επιτυγχάνει με ευκολία τους στόχους της επιστολής
• Αξιολογεί την διαδικασία που ακολουθεί στο γράψιμο και την σύνταξη μιας επιστολής
• Διατηρεί έντονο το ενδιαφέρον για τις εξελίξεις της σύγχρονης εμπορικής αλληλογραφίας.

Περιγραφή σεμιναρίου

 ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
• Τα δέκα (10) χαρακτηριστικά της αποτελεσματικής γραπτής επικοινωνίας.
Η αρχιτεκτονική της επιστολής, η εσωτερική διεύθυνση (διεύθυνση του αποστολέα), η ημερομηνία, η εσωτερική διεύθυνση, το θέμα, ο παραλήπτης της επιστολής, η προσφώνηση, το κυρίως σώμα της επιστολής, η φιλοφρόνηση, η υπογραφή, κλπ.
Το fax, εισαγωγή, η προετοιμασία για την αποστολή και το στυλ.
Τα emails: εισαγωγή, πλεονεκτήματα μειονεκτήματα, το email και οι άλλες μορφές επιστολών, η αρχιτεκτονική του, το κείμενο, η υπογραφή, το στυλ, οι συντομογραφίες και παραδείγματα.
Η σύνταξη και το περιεχόμενο της επιστολής για την μεταφορά ευχάριστων ειδήσεων ή / και ουδέτερου περιεχομένου.
• Τα χαρακτηριστικά των επιστολών αυτών
Η επιστολή για την άρνηση κάποιου αιτήματος
• Η στρατηγική μιας επιστολής για να αρνηθούμε κάτι
• Τα βήματα για την μεταφορά άσχημων ειδήσεων
Η πειστική επιστολή
• Η πειστική επικοινωνία
• Δείγματα επιστολών για πωλήσεις
• Δείγματα επιστολών για την συλλογή υπολοίπων των πελατών
Εσωτερικές εγκύκλιοι και σύντομες αναφορές
Μία μακροσκελής αναφορά:
• Ο σχεδιασμός της και
• Η σύνταξη της
Γράφω πολιτικές και διαδικασίες της επιχείρησης:
• Η φύση των πολιτικών και των διαδικασιών της επιχείρησης
Γλωσσικές παρατηρήσεις στην εμπορική αλληλογραφία:
• Οι δυσκολίες και τα συνήθη σφάλματα
• Η σειρά των λέξεων στην επιστολή
• Η χρήση των χρόνων του ρήματος
• Οι προθέσεις
Η εμπορική επιστολή
• Γενικά
• Τα μέρη της επιστολής
• Η πρώτη πρόταση της επιστολής
Η τραπεζιτική αλληλογραφία
• Οι τραπεζικές εργασίες
• Εμβάσματα, πληρωμές και εισπράξεις
• Εγγυητικές επιστολές
Εμπορική αλληλογραφία
• Η αρχιτεκτονική της επιστολής
• Ζήτηση όρων, προσφορές, αντιπροσωπείες
• Παράπονα αντιρρήσεις, αξιώσεις
Μεταφορά και ασφάλιση
• Οι θαλάσσιες μεταφορές
• Η ασφάλιση των θαλασσίων μεταφορών
Λογιστική
• Ορολογία, βιβλία, Ισολογισμός
Πραγματικά παραδείγματα και μελέτες θέματος

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.