Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

CSI – Εργαλείο Ανάπτυξης Στρατηγικού Πλεονεκτήματος

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Ο Κωνσταντίνος Κουτσουπιάς είναι Χημικός Μηχανικός Ε.Μ.Π. με 20 χρόνια εμπειρία σε Στρατηγικό Marketing, Ποιότητα, Εκπαίδευση & Επιχειρηματική Βελτίωση. Κατά την επαγγελματική του επαγγελματική του διαδρομή έχει εργαστεί σε Β2Β περιβάλλον βιομηχανικής αγοράς τόσο αμιγώς ελληνικών επιχειρήσεων όσο και μεγάλων πολυεθνικών οργανισμών. Σήμερα εργάζεται ως σύμβουλος Ποιότητος &Μarketing σε εταιρείες του κλάδου υπηρεσιών ερευνών αγοράς και του κλάδου της κατασκευής και της προκατασκευής.

Σε ποιους απευθύνεται

Το CSI θα αποτελέσει πολύτιμο εργαλείο ανάλυσης για τα στελέχη της Ποιότητος και του Marketing, που ενδιαφέρονται να εξάγουν χρήσιμα συμπεράσματα από την ανάλυση δεδομένων ανατροφοδότησης (feedback) πελατών.

Σκοπός

Οι συμμετέχοντες να αποκτήσουν χρήσιμες γνώσεις στατιστικής επεξεργασίας με απλό και κατανοητό τρόπο ώστε από την επόμενη ημέρα να επεξεργαστούν δεδομένα και να αποκωδικοποιήσουν τον τρόπο που ιεραρχούν οι πελάτες της επιχείρησης τα επιμέρους χαρακτηριστικά των προϊόντων ή των υπηρεσιών. Αυτό θα αποτελέσει ένα σημαντικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για την επιχείρηση ειδικά στην περίοδο ύφεσης αφού θα μπορέσει να διαχειριστεί με πιο αποτελεσματικό τρόπο τους πόρους της.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το εργαλείο CSI (Customer Satisfaction Insights), διαθέσιμο μέχρι σήμερα μόνο από εξειδικευμένες εταιρείες ερευνών αγοράς στην Ελλάδα αλλά και το εξωτερικό είναι πλέον διαθέσιμο σε όποιον ενδιαφέρεται να αξιοποιήσει τη δύναμη ενός απλού ερωτηματολογίου ικανοποίησης. Κάντε τη διαφορά στη φετινή ανασκόπηση από τη διοίκηση και δημιουργείστε προστιθέμενη αξία για την επιχείρηση αποκωδικοποιώντας τον τρόπο που ιεραρχούν οι πελάτες τα επιμέρους χαρακτηριστικά των προϊόντων ή των υπηρεσιών. Το εργαλείο CSI που αναπτύσσεται στο σεμινάριο αξιοποιεί τις αξιολογήσεις των πελατών και τις μετατρέπει από ένα πίνακα με ψυχρούς αριθμούς σε δυναμικό εργαλείο στρατηγικής για λήψη αποφάσεων με χρήση έτοιμων συναρτήσεων λογιστικού φύλλου.

Θεματολογία:
1. Ικανοποίηση Πελάτη – Μύθοι και Πραγματικότητα
2. Βασικές αρχές και μυστικά της έρευνας αγοράς και των δημοσκοπήσεων
3. Παρουσίαση του εργαλείου CSI (Μοντέλο, Έτοιμες Συναρτήσεις, Παρουσίαση Αποτελεσμάτων)
4. Workshop : Συμμετοχή σε ομάδες για τον έλεγχο της αξιοπιστίας της μεθόδου και του εργαλείου με διασκεδαστικό τρόπο
5. Κλείσιμο σεμιναρίου: Τι μπορείτε να εφαρμόσετε από αύριο στην εργασία σας

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.