Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

IN FOCUS: Conflict Management & Communications Διαδραστικά εργαστήρια για την επικοινωνία, επιρροή, διαχείρηση παραπόνων και συγκρούσεων

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΙΒΕΠΕ – ΣΕΒ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε όλους όσους έρχονται σε επαφή με πελάτες επιχειρηματίες ή εργαζομένους.

Σκοπός

Βιωματικό διαδραστικό εργαστήριο λεκτικής επικοινωνίας συντονισμένο για εργασιακά περιβάλλοντα.
• απαντά με βιωματικό τρόπο και σε κάθε συμμετέχοντα ξεχωριστά “τι χρειάζεται να κάνει για να βελτιώσει την επικοινωνία του με τους πελάτες;”
• οδηγεί τους συμμετέχοντες να αλλάξουν με πρακτικό τρόπο τα επικοινωνιακά μοτίβα που είναι μέρος της καθημερινότητας τους.

Περιγραφή σεμιναρίου

Περιεχόμενα Σεμιναρίου
Η δημιουργία της εμπειρίας

Πώς θέλεις να σε θυμόνται οι πελάτες σου; Πως θα ήθελες να μιλούν για εσένα; Η εμπειρία που δημιουργείς είναι ο πρωταρχικός παράγοντας για το τι σκέφτονται οι άνθρωποι για σένα. Μέσα από πειράματα μαθαίνεις βιωματικά απ' τι αποτελείται μια εμπειρία και πως επηρεάζει τις αποφάσεις.Παίζοντας θα μάθεις να δημιουργείς μοναδικές εμπειρίες στο μυαλό του κάθε πελάτη κάθε στιγμή.

Επιρροή
Με εργαλείο το παιχνίδι θα εξερευνήσεις εννιά αλάνθαστες τεχνικές επιρροής που βασίζονται στην επιστήμη της ψυχολογίας. Μέσα από πειραματισμό μαθαίνεις να οδηγείς την μετουσίωση των επιθυμιών σε αγορά με τον πιο ασφαλή, χρηστικό αλλά και διασκεδαστικό τρόπο.

Συναισθηματική νοημοσύνη και διαχείριση συναισθημάτων
Συμμετέχοντας σε μια σειρά πειραμάτων θα βιώσεις τα χαρακτηριστικά και τη δύναμη του συναισθήματος στην επικοινωνία γενικότερα, και στην επικοινωνία εξυπηρέτησης πελατών ειδικότερα. Θα μάθεις να δημιουργείς θετικότητα για εσένα και θετικό κλίμα για τους γύρω σου με μοναδικό εργαλείο τη δύναμη του συναισθήματος σου.

Συγκρούσεις και παραπόνα
Αν οι συγκρούσεις ήταν ποτό ποιο θα ήταν αυτό; Χρησιμοποιώντας διήγηση και παιχνίδι ενηλίκων ανακαλύπτεις προσδιορίζεις δουλεύεις τα τρία βάση τα βασικά συστατικά που ορίζουν κάθε διαπροσωπική σύγκρουση. Μαθαίνεις και πειραματίζεται στην μέθοδο επίλυσης κάθε σύγκρουσης και διαχειρίζεται τα τρία συστατικά που αποτελούν την κάθε σύγκρουση προς όφελος επίλυσης. Εξετάζεις πραγματικές περιπτώσεις και μέσα από αυτές ανακαλύπτεις, επαναπροσδιορίζεις και διαμορφώνεις το προσωπικό σου στυλ στη διαχείριση διαφορών και συγκρούσεων.

In focus: αλλαγή
Tι θα ζητούσες από την από τη καλή σου νεράιδα να αλλάξει μέσα σου σε σένα για πάντα; Ο στόχος της τελευταίας ενότητας είναι να σε οδηγήσει στις εσωτερικές αλλαγές που χρειάζονται ώστε να κάνεις τις τέσσερις προηγούμενες ενότητες μέρος καθημερινότητάς σου χρησιμοποιώντας εργαλεία εσωτερικών αλλαγών δανεισμένα από το χώρο των νευροεπιστημών.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.