Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Μεθοδολογική Προσέγγιση και Καλές Πρακτικές στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ ΚΔΒΜ2
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Εκπαίδευση

Σε ποιους απευθύνεται

Σε κάθε ενδιαφερόμενο για τη συγκεκριμένη θεματική κατάρτιση όπως σε:
όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν ως Εκπαιδευτές ή/και Στελέχη (Διευθυντές/Υποδιευθυντές) στα ΣΔΕ
όσους ενδιαφέρονται να εργαστούν ως σύμβουλοι και ως σύμβουλοι ψυχολόγοι στα ΣΔΕ
στελέχη Δομών Δια Βίου Μάθησης
όποιον ενδιαφέρεται για την επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση
όσους ενδιαφέρονται για την εκπαίδευση ενηλίκων
τελειόφοιτους ή απόφοιτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης,
όσους ενδιαφέρονται να φοιτήσουν σε μεταλυκειακή βαθμίδα,
συμβούλους επαγγελματικού προσανατολισμού,
γονείς,
ψυχολόγους,
κοινωνιολόγους.

Σκοπός

Η αναβάθμιση των γνώσεων των συμμετεχόντων σε θέματα της φιλοσοφίας και των αρχών της εκπαίδευσης ενηλίκων καθώς και στο πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας των Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας.
Ειδικότερα, η κατανόηση της αναγκαιότητας αυτού του θεσμού, το ρόλο εκπαιδευτή και εκπαιδευομένου, τα προγράμματα σπουδών, τις τεχνικές ενεργητικής μάθησης, το γραμματισμό και την αξιολόγηση.

Λόγοι Παρακολούθησης
Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: K1/122436/25-07-2016, ως Σύμβουλος στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Κ1/122460/25-07-2016, ως Σύμβουλος Ψυχολόγος στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (4 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ. Αρ. Πρωτ. Κ1/122403/25-07-2016, ως Υποδιευθυντής στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ. Αρ. Πρωτ. Αρ. Πρωτ. Κ1/161890 /13-10-2015, ως Εκπαιδευτής στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (Σ.Δ.Ε).
Εξασφαλίζω τη μέγιστη μοριοδότηση (5 μόρια) σύμφωνα με την εγκύκλιο του ΙΝΕΔΙΒΙΜ: Αρ. Πρωτ: 602/10/36944/08-07-2013, ΓΙΑ ΘΕΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΩΝ ΣΤΑ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ (ΚΔΒΜ) των δήμων.
Εξασφαλίζω ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για την ένταξή μου στα μητρώα «επόπτη ποιοτικού ελέγχου σε επιχειρήσεις», «εκπαιδευτών» και «συμβούλων σταδιοδρομίας» των λεγόμενων Κοινωνικών Εταίρων (ΓΣΕΕ, ΓΣΕΒΕΕ, ΕΣΕΕ, ΑΔΕΔΔΥ, ΣΕΤΕ), σύμφωνα με τις σχετικές προκηρύξεις τους.
Εξασφαλίζω ισχυρό συγκριτικό πλεονέκτημα για απασχόληση σε Ιδιωτικούς Εκπαιδευτικούς Οργανισμούς (Κολλέγια, ΚΕΣ, ΚΕΚ, ΙΕΚ, Φροντιστήρια, ΚΔΒΜ, ΚΕΣ).
Θα συμπληρώσω το βιογραφικό μου με ουσιαστική, αξιόπιστη και εμπεριστατωμένη κατάρτιση.
Θα βελτιωθώ επαγγελματικά και προσωπικά.

Περιγραφή σεμιναρίου

Η επιτυχής παρακολούθηση του καινοτόμου αυτού προγράμματος, δίνει τη δυνατότητα στο συμμετέχοντα να ασχοληθεί ως εκπαιδευτής ή/και Στέλεχος (Διευθυντής/Υποδιευθυντής) στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας ή ως Σύμβουλος Εργασίας ή Mentor σε εργασιακά περιβάλλοντα (πέραν των ΣΔΕ), όπως, Σχολές Γονέων, ΚΕΣΥΠ, Πολυεθνικές ή μεγάλες Εταιρίες με Τμήμα Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Εταιρείες Συμβούλων και Μελετών, ως Υπεύθυνοι Προσωπικής Ανάπτυξης και Επαγγελματικής Εξέλιξης Στελεχών και Υπαλλήλων.
Μοριοδοτείται σε προκηρύξεις των Κοινωνικών Εταίρων (ΙΝΕ ΓΣΕΕ, ΚΑΝΕΠ ΓΣΕΕ, ΙΜΕ ΓΣΕΒΕΕ, ΣΕΒ, ΙΝΕΜΥ της ΕΣΕΕ, ΚΑΕΛΕ της ΕΣΕΕ, ΤΕΕ, ΣΤΕ, ΑΔΕΔΥ).

Θεματικές Ενότητες
Εισαγωγή στην Εκπαίδευση Ενηλίκων
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Φιλοσοφία και Πρόγραμμα Σπουδών
Η Ευρωπαϊκή πρωτοβουλία για τα ΣΔΕ
Τα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας στην Ελλάδα
Ο εκπαιδευτικός στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Ο εκπαιδευόμενος στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Διάγνωση αναγκών των εκπαιδευομένων
Διαθεματικότητα και βιωματική μάθηση στα ΣΔΕ
Η σημασία της Ομάδας
Γραμματισμός και Πρόγραμμα Σπουδών των ΣΔΕ
Διδακτικές μέθοδοι στα ΣΔΕ
Σχεδιασμός διδακτικής ενότητας
Περιγραφική Αξιολόγηση στα ΣΔΕ
Καλές Πρακτικές
Συμβουλευτικές υπηρεσίες

Πληροφορίες συμμετοχής

Παρέχεται
Τo επιμορφωτικό πρόγραμμα περιλαμβάνει e–books, πολυμεσικό υλικό (παρουσιάσεις, οπτικοακουστικό υλικό), πρόσθετο επιμορφωτικό υλικό (papers, ΦΕΚ, επιστημονικές-ερευνητικές ανακοινώσεις συνεδρίων, επιστημονικά άρθρα, εργασίες-δραστηριότητες και πλήρη βιβλιογραφία- δικτυογραφία). Επιπλέον, διαδραστική πλατφόρμα ασύγχρονης μάθησης (classroom) και συνεχή ανατροφοδότηση μέσω forum αυτής.
Τρόπος παρακολούθησης:Δυνατότητα συμμετοχής καταρτιζομένων από όλη την Ελλάδα, μέσω τηλεκατάρτισης (e-learning).

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.