Εισηγητής
Οδυσσέας Κόλλιας
Οικονομολόγος - Συγγραφέας
Απόφοιτος του Πανεπιστημίου Πειραιά και κατέχει Master (M.B.A.) από το Πανεπιστήμιο της Γλασκώβης. Συνεργάζεται με ιδιωτικές επιχειρήσεις και φορείς της Δια Βίου Εκπαίδευσης. Είναι συγγραφέας οικονομικών βιβλίων και διδάσκει στα e learning προγράμματα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, στο Κέντρο Έρευνας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης, τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, την Εθνική Συνομοσπονδία Ελληνικού Εμπορίου (Ε.Σ.Ε.Ε.), την Ελληνική Εταιρία Διοίκησης Επιχειρήσεων (Ε.Ε.Δ.Ε.). Έχει διατελέσει Σύμβουλος Επιχειρήσεων της ΓΣΕΒΕΕ. Πιστεύει ότι η ελληνική οικονομία και κοινωνία θα εξελιχθούν εάν αναπτυχθεί το επίπεδο Εξυπηρέτησης Πελατών, τόσο στον Δημόσιο, όσο και στον Ιδιωτικό τομέα.
Σε ποιους απευθύνεται
· Σε εργαζόμενους στην Εξυπηρέτηση Πελατών και σε Πωλητές που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους
· Σε ιδιοκτήτες ατομικών επιχειρήσεων ή εργαζόμενους σε επιχειρήσεις που παρέχουν υπηρεσίες (λιανική ή χονδρική πώληση, τουριστικά επαγγέλματα, εστιατόρια)
· Σε εκείνες και εκείνους που αναγνωρίζουν ότι η αύξηση του τζίρου τους θα προέλθει από την σωστή διαχείριση των πελατών τους, των παραπόνων και αντιρρήσεων τους, καθώς και με την σωστή τηλεφωνική και ηλεκτρονική τους επικοινωνία
· Σε αυτούς που αναγνωρίζουν την αξία του πελάτη τους σαν ένα σύνολο συνεργασίας, όπου η σχέση επιχείρησης-πελάτη έχει σαν αποτέλεσμα τις επαναλαμβανόμενες πωλήσεις.
· Στα άτομα της επιχείρησης που εξυπηρετώντας τον πελάτη έχουν στόχο το δίπτυχο: «σωστή εξυπηρέτηση και πρόσθετη πώληση»
· Σε νέους που θέλουν να ασχοληθούν με τις πωλήσεις
· Σε επαγγελματίες άλλων προσανατολισμών που αναζητούν τις γνώσεις εκείνες που θα τους βοηθήσουν να βελτιώσουν το επίπεδο εξυπηρέτησης Πελατών και τις τεχνικές τους στις Πωλήσεις