Το σεμινάριο αυτό συνδέει το κομμάτι της μόδας με τις τάσεις πρόγνωσης χρωματικών και στυλιστικών συνδυασμών για το 2019/20, σύμφωνα με αναγνωρισμένους οίκους πρόγνωσης αλλά και με νέες εφαρμογές και προτάσεις στη βιτρίνα, τα showrooms, τα media και τα social media. Η μόδα, ανάλογα με τις τάσεις (trends) και τις ανάγκες της κάθε εποχής αλλά και την καταναλωτική συμπεριφορά του πελάτη συνδέεται, άμεσα με τη βιομηχανία της μόδας, το μάρκετινγκ, και την ανάλυση της ψυχολογίας του καταναλωτή. Η τάση της μόδας είναι πολύπλευρη, πάντα έτοιμη να προσαρμοστεί σε διαφορετικούς ρόλους, πρότυπα και εικόνες, αλλά και αλλαγές στο παγκόσμιο και τοπικό κοινωνικοπολιτικό σκηνικό που μας επηρεάζουν. Παράλληλα οι τάσεις θυμούνται παλαιότερα στοιχεία και πρότυπα, νοσταλγώντας το παλιό, με νέους τρόπους. Το σεμινάριο καλύπτει τομείς του ρούχου, αξεσουάρ και cosmetics για τις σεζόν του Χειμώνα και Καλοκαιριού μέχρι το 2021. Στο τέλος ο κάθε μαθητής καλείται να σκεφτεί μια δική του πρόταση συνδυασμών, μέσω moodboard/sampleboard.
Οι νέες τάσεις στη μόδα επανεξετάζουν τον ρομαντισμό, με φλοράλ μοτίβα -σε πιο αφαιρετική γραμμή- να πρωταγωνιστούν μέσα από σειρές Busy Blooms και Art deco. Παράλληλα όμως έχουμε την επαναφορά του preppy styling αλλά και των graffiti, punk και μοτίβα του 80 σαν αυτά του keith haring στο νεανικό ρούχο. Επιπλέον όμως η εργονομία και η άνεση στα ρούχα φέρνουν στη μόδα τις απαλές υφές, τα καπιτονέ, τα ‘large size’ και τα ‘easy to wear’ ρούχα, συνήθως σε ουδέτερες αποχρώσεις, με αφαιρετικές γραμμές και καμπύλες.
ΘΕΜΑΤΑ ΠΟΥ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ
- Οι τάσεις στη μόδα και το fashion styling για το 2020/21 στα ρούχα, αξεσουάρ και cosmetics
- Νέα χρώματα, γραμμές, υφές και μοτίβα
- Νέες καμπάνιες της μόδας μέσα από τα περιοδικά και τα social media
- Παραδείγματα προβολής της μόδας μέσα από τη βιτρίνα
- Η νέα ψυχολογία του κοινού και οι προτιμήσεις της κάθε γενιάς (generation Z, Alpha κλπ.)
- Δημιουργία moodboard/sampleboard με τις νέες τάσεις