Η χρήση του Η/Υ και των τρισδιάστατων προγραμμάτων στην αρχιτεκτονική και το design, εμφανίστηκε στα τέλη της δεκαετίας το ’80. Σήμερα η τρισδιάστατη κατασκευή, αποτελεί βασικό και αναπόσπαστο μέρος της παραγωγής, πειραματισμού και παρουσίασης κάποιας αρχιτεκτονικής μελέτης, ενώ στους εκάστοτε διαγωνισμούς είναι πια απαραίτητη η δημιουργία τρισδιάστατων προοπτικών.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
01.
Πρόγραμμα 3D-Studio Max.
Εισαγωγή, γενικά στοιχεία για το πρόγραμμα, Interface – περιβάλλον εργασίας.
02.
3D objects, sub-objects τρισδιάστατων αντικειμένων, menu modify, βασικά στοιχεία για edit mesh και edit poly modifiers.
03.
3D objects, αναλυτικά για τον edit poly modifier.
04.
3D objects, αναλυτικά για τους edit mesh, mesh smooth.
05.
2D shapes, δισδιάστατα σχήματα, λειτουργία του edit spline.
06.
2D shapes, δυσδιάστατα σχήματα, λειτουργία του edit spline σε σχέση με το loft και τους lathe και extrude modifiers.
07.
Διαδικασίες μεταφοράς και επεξεργασίας δυσδιάστατων και τρισδιάστατων μοντέλων απο προγράμματα CAD στο 3D-Studio Max.
08.
Υλικά-Material Editor.
09.
Φωτισμός. Βασικές αρχές φωτισμού. Omni, spot και direct φώτα.
10.
Φωτισμός. Advance Lighting. Mental Ray.