Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing, Πληροφορική, Social Media & Internet Marketing

SEO (Search Engine Optimization) – Πρώτη θέση της ιστοσελίδας σας στις Μηχανές Αναζήτησης

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing, Πληροφορική, Social Media & Internet Marketing

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Θεσσαλονίκη
Γεωργία Γιολτζίδου: Η Γεωργία Γιολτζίδου σπούδασε Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Η διδακτορική της διατριβή, αφορά το ρόλο των Social Media στην Πολιτική Επικοινωνία. Έχει εργαστεί στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην ΕΡΤ3 και σε πολλά ακόμη ΜΜΕ ενώ είναι εργαστηριακή συνεργάτης του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και ερευνήτρια σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Από το 2010 διδάσκει Social Media, Επικοινωνία και Δημοσιογραφία.

Ελεονώρα-Ιουλία Μάλαμα: Η Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία σπούδασε Οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Strathclyde University και της έχει απονεμηθεί Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Από το 1998 ώς και σήμερα εργάζεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ενώ έχει αναπτύξει και υλοποιήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων στο τομέα του Digital Marketing σε στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

Τάσος Μπανιώρας: Ο Τάσος Μπανιώρας σπούδασε Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έλαβε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα Ειδίκευσης από το ίδιο ίδρυμα με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα ήταν η ανάλυση δεδομένων και τα κοινωνικά δίκτυα. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως Digital Marketer με εμπλοκή σε πληθώρα καμπανιών που αφορούν κατά βάση Social Media, Google Ads, e-mail marketing. Στο παρελθόν έχει εργαστεί και ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης για σπουδές στο εξωτερικό.

Αθήνα
Νεκτάριος Μακρυδάκης, Marketing & E-Business Specialist
Ο Ν. Μακρυδάκης είναι κάτοχος μεταπτυχιακό Μ.Β.Α. και Υποψήφιος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αιγαίου στον τομέα του Digital Marketing. Έχει στον τομέα του Marketing σε πολυεθνικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από το 2008 εργάζεται ως σύμβουλος Digital Marketing & e-Commerce στην Digitool και έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

To SEO αποτελεί ακρογωνιαίο λίθο της online επιτυχίας για κάθε επιχείρηση. Το σεμινάριο θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε τα μυστικά του αλγορίθμου με τα οποία λειτουργούν οι μηχανές αναζήτησης (search engines) και ειδικότερα η Google και θα μάθετε όλες τις τεχνικές με τις οποίες θα πρέπει να γίνεται η σχεδίαση, η ανάπτυξη, η προώθηση και η συντήρηση των ιστοσελίδων, προκειμένου να αποκτήσουν την υψηλότερη θέση στη κατάταξη των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης στο διαδίκτυο.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Εισαγωγή στις μηχανές αναζήτησης
Η Google και η λειτουργία των μηχανών αναζήτησης.
Βασικές έννοιες των μηχανών αναζήτησης.
Εξέλιξη των μηχανών αναζήτησης.

02. Έννοια του SEO
Ορισμός του SEO.
Οργανικά αποτελέσματα.
Η σημασία του SERP (search engine ranking position).
Ο μυστικός αλγόριθμος της Google.

03. Η λειτουργία των μηχανών αναζήτησης
Ανίχνευση (Crawling).
Ευρετηρίαση (Indexing).
Παρουσίαση (Presentation).

04. On site βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
Επιτυχημένος σχεδιασμός και βελτιστοποίηση ιστοσελίδων.
Βασικές αρχές του κώδικα μιας ιστοσελίδας.
Domain name.
Title – Τίτλος ιστοσελίδας.
Meta tags, Meta description, Meta keywords, Meta robots.
Heading tags.
Περιεχόμενο – Content.
Διευθύνσεις ιστοσελίδων Url’s.
Εικόνες – Γραφικά.
Δομή ιστοσελίδας – Site map.
Σφάλματα σύνδεσης.
Footer links.
Ευχρηστία – Usability & accesibility.
Βελτιστοποίηση κώδικα ιστοσελίδας.
Interlinking – Εσωτερικά Links.
Ταχύτητα σελίδας.
Responsive Website – Mobile SEO.

05. Off site βελτιστοποίηση ιστοσελίδων
Δημιουργία υπερσυνδέσμων – Link building.
Page Ranking.
Ποσότητα backlinks.
Ποιότητα backlinks.
Τρόποι απόκτησης backlinks.
Social media SEO.
Article marketing.
Blog/forums.

06. Μελέτη ανταγωνισμού
Εκμάθηση εργαλείων ελέγχου SEO.
Πρακτική εξάσκηση σε τεχνικές βελτιστοποίησης ιστοσελίδων.

07. Εργαλεία αξιολόγησης της βελτιστοποίησης
SEO KPI’s και metrics.
Βελτίωση Bounce Rate.
White hat SEO και black hat SEO.

* Στο σεμινάριο γίνεται μελέτη περιπτώσεων -case studies- και πραγματοποιούνται εργασίες εξοικείωσης με τα εργαλεία που διδάχθηκαν.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Πληροφορίες για Θεσσαλονίκη: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
Πληροφορίες για Αθήνα: Κα. Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας