Το σεμινάριο ξεδιπλώνει όλες τις πτυχές του email ως ένα από τα αποτελεσματικότερα εργαλεία του ψηφιακού μίγματος προβολής. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν να δημιουργούν καμπάνιες email σε μορφή ιστοσελίδας και θα διδαχθούν όλα τα μυστικά του email για την αύξηση των δυνητικών πελατών, των πωλήσεων και την ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες. Επίσης θα εξειδικευθούν στη δημιουργία πειστικού ψηφιακού περιεχομένου που αυξάνει το conversion rate κάθε προωθητικής ενέργειας.
Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου
01. Έννοιες του e-mail marketing
Στόχοι του email marketing.
Ιστορία, Εξέλιξη.
Προβλήματα, κίνδυνοι, εμπόδια.
Διαδικασία opt in/opt out.
Νομικό πλαίσιο για την ηλεκτρονική αλληλογραφία.
02. EMS (email management system)
Εκμάθηση online από τους σπουδαστές, εργαλείου EMS για τη δημιουργίας email καμπανιών.
Σχεδίαση και δημιουργία online καμπάνιας email με μορφή ιστοσελίδας.
03. Δημιουργία λίστας email
Πηγές δημιουργίας λίστας email.
Ανταλλάγματα του email marketing.
04. Σχεδίαση αποτελεσματικής καμπάνιας email
Αύξηση της αποτελεσματικότητας.
Copywriting marketing.
Μοντέλο AIDA.
Δημιουργία πειστικής ελκυστικής επικεφαλίδας.
Πρώτη παράγραφος.
Σώμα κείμενο – Ενδιάμεσες επικεφαλίδες – Εγγυήσεις – Testimonials – Αποδείξεις.
Call to action.
Ενσωμάτωση εικόνων, γραφικών, video.
Html emails.
05. Πλαίσιο λειτουργίας του email marketing
Οφέλη του email marketing.
Viral marketing.
e-Δελτία τύπουs.
06. Direct response email marketing
Αυτοματοποιημένο email Marketing.
Email marketing funnel.
07. Αποτελέσματα της καμπάνιας e-mail marketing
Μέτρηση αποτελεσματικότητας – Statistics, email metrics.
* Στο σεμινάριο γίνεται μελέτη περιπτώσεων -case studies- και πραγματοποιούνται εργασίες εξοικείωσης με τα εργαλεία που διδάχθηκαν.