Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing, Πληροφορική, Social Media & Internet Marketing

Email Marketing

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing, Πληροφορική, Social Media & Internet Marketing

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Θεσσαλονίκη
Γεωργία Γιολτζίδου: Η Γεωργία Γιολτζίδου σπούδασε Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Η διδακτορική της διατριβή, αφορά το ρόλο των Social Media στην Πολιτική Επικοινωνία. Έχει εργαστεί στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην ΕΡΤ3 και σε πολλά ακόμη ΜΜΕ ενώ είναι εργαστηριακή συνεργάτης του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και ερευνήτρια σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Από το 2010 διδάσκει Social Media, Επικοινωνία και Δημοσιογραφία.

Ελεονώρα-Ιουλία Μάλαμα: Η Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία σπούδασε Οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Strathclyde University και της έχει απονεμηθεί Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Από το 1998 ώς και σήμερα εργάζεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ενώ έχει αναπτύξει και υλοποιήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων στο τομέα του Digital Marketing σε στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

Τάσος Μπανιώρας: Ο Τάσος Μπανιώρας σπούδασε Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έλαβε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα Ειδίκευσης από το ίδιο ίδρυμα με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα ήταν η ανάλυση δεδομένων και τα κοινωνικά δίκτυα. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως Digital Marketer με εμπλοκή σε πληθώρα καμπανιών που αφορούν κατά βάση Social Media, Google Ads, e-mail marketing. Στο παρελθόν έχει εργαστεί και ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης για σπουδές στο εξωτερικό.

Αθήνα
Νεκτάριος Μακρυδάκης, Marketing & E-Business Specialist
Ο Ν. Μακρυδάκης είναι κάτοχος μεταπτυχιακό Μ.Β.Α. και Υποψήφιος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αιγαίου στον τομέα του Digital Marketing. Έχει στον τομέα του Marketing σε πολυεθνικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από το 2008 εργάζεται ως σύμβουλος Digital Marketing & e-Commerce στην Digitool και έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Το σεμινάριο ξεδιπλώνει όλες τις πτυχές του email ως ένα από τα αποτελεσματικότερα εργαλεία του ψηφιακού μίγματος προβολής. Οι εκπαιδευόμενοι θα μάθουν να δημιουργούν καμπάνιες email σε μορφή ιστοσελίδας και θα διδαχθούν όλα τα μυστικά του email για την αύξηση των δυνητικών πελατών, των πωλήσεων και την ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες. Επίσης θα εξειδικευθούν στη δημιουργία πειστικού ψηφιακού περιεχομένου που αυξάνει το conversion rate κάθε προωθητικής ενέργειας.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Έννοιες του e-mail marketing
Στόχοι του email marketing.
Ιστορία, Εξέλιξη.
Προβλήματα, κίνδυνοι, εμπόδια.
Διαδικασία opt in/opt out.
Νομικό πλαίσιο για την ηλεκτρονική αλληλογραφία.

02. EMS (email management system)
Εκμάθηση online από τους σπουδαστές, εργαλείου EMS για τη δημιουργίας email καμπανιών.
Σχεδίαση και δημιουργία online καμπάνιας email με μορφή ιστοσελίδας.

03. Δημιουργία λίστας email
Πηγές δημιουργίας λίστας email.
Ανταλλάγματα του email marketing.

04. Σχεδίαση αποτελεσματικής καμπάνιας email
Αύξηση της αποτελεσματικότητας.
Copywriting marketing.
Μοντέλο AIDA.
Δημιουργία πειστικής ελκυστικής επικεφαλίδας.
Πρώτη παράγραφος.
Σώμα κείμενο – Ενδιάμεσες επικεφαλίδες – Εγγυήσεις – Testimonials – Αποδείξεις.
Call to action.
Ενσωμάτωση εικόνων, γραφικών, video.
Html emails.

05. Πλαίσιο λειτουργίας του email marketing
Οφέλη του email marketing.
Viral marketing.
e-Δελτία τύπουs.

06. Direct response email marketing
Αυτοματοποιημένο email Marketing.
Email marketing funnel.

07. Αποτελέσματα της καμπάνιας e-mail marketing
Μέτρηση αποτελεσματικότητας – Statistics, email metrics.

* Στο σεμινάριο γίνεται μελέτη περιπτώσεων -case studies- και πραγματοποιούνται εργασίες εξοικείωσης με τα εργαλεία που διδάχθηκαν.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Πληροφορίες για Θεσσαλονίκη: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
Πληροφορίες για Αθήνα: Κα. Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας