Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing, Πληροφορική, Web Design / Σχεδιασμός Ιστοσελίδων

E-Commerce Marketing | Κρίσιμες αποφάσεις για τη δημιουργία e-shop & μυστικά για την επιτυχία

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Πωλήσεις & Marketing, Digital Marketing, Πληροφορική, Web Design / Σχεδιασμός Ιστοσελίδων

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Θεσσαλονίκη
Γεωργία Γιολτζίδου: Η Γεωργία Γιολτζίδου σπούδασε Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Η διδακτορική της διατριβή, αφορά το ρόλο των Social Media στην Πολιτική Επικοινωνία. Έχει εργαστεί στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην ΕΡΤ3 και σε πολλά ακόμη ΜΜΕ ενώ είναι εργαστηριακή συνεργάτης του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και ερευνήτρια σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Από το 2010 διδάσκει Social Media, Επικοινωνία και Δημοσιογραφία.

Ελεονώρα-Ιουλία Μάλαμα: Η Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία σπούδασε Οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Strathclyde University και της έχει απονεμηθεί Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Από το 1998 ώς και σήμερα εργάζεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ενώ έχει αναπτύξει και υλοποιήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων στο τομέα του Digital Marketing σε στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

Τάσος Μπανιώρας: Ο Τάσος Μπανιώρας σπούδασε Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έλαβε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα Ειδίκευσης από το ίδιο ίδρυμα με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα ήταν η ανάλυση δεδομένων και τα κοινωνικά δίκτυα. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως Digital Marketer με εμπλοκή σε πληθώρα καμπανιών που αφορούν κατά βάση Social Media, Google Ads, e-mail marketing. Στο παρελθόν έχει εργαστεί και ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης για σπουδές στο εξωτερικό.

Αθήνα
Νεκτάριος Μακρυδάκης, Marketing & E-Business Specialist
Ο Ν. Μακρυδάκης είναι κάτοχος μεταπτυχιακό Μ.Β.Α. και Υποψήφιος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αιγαίου στον τομέα του Digital Marketing. Έχει στον τομέα του Marketing σε πολυεθνικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από το 2008 εργάζεται ως σύμβουλος Digital Marketing & e-Commerce στην Digitool και έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

To σεμινάριο περιλαμβάνει όλες τις κρίσιμες αποφάσεις που πρέπει να λάβει υπόψη του οποιοσδήποτε δραστηριοποιείται ή σκοπεύει να δημιουργήσει μια ηλεκτρονική επιχείρηση. Θα διδαχθείτε τα βήματα για την σωστή επιλογή πλατφόρμας και τεχνικών στοιχείων ανάπτυξης ενός eshop, τις τακτικές marketing για την προώθηση της ηλεκτρονικής επιχείρησης και όλα τα μυστικά για την ικανοποίηση των πελατών και την αποτελσματική εσωτερική λειτουργία του eshop, εφαρμόζοντας όλες τις σχετικές διατάξεις της νομοθεσίας.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Εισαγωγή
Εισαγωγή στο e-commerce.
Οι ευκαιρίες στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Παράγοντες και στατιστικά επιτυχίας.

02. Αποφάσεις για την κατασκευή και λειτουργία του E-Shop
Δημιουργία marketing plan ηλεκτρονικής επιχείρησης.
Αποφάσεις για τη δημιουργία του E-Shop.
Ορθή επιλογή πλατφόρμας για το E-Shop.
Σωστή επιλογή Digital Agency.
Digital marketing strategy.
Επιλογή ψηφιακών εργαλείων προβολής.
Καθορισμός στρατηγικών και στόχων.

03. Τακτικές marketing για την επίτευξη των στόχων
Τακτικές marketing για την επίτευξη των στόχων.
Συντήρηση και ανανέωση του E-Shop.

04. Χαρακτηριστικά επιτυχημένων E-Shop
Τεχνικές για ικανοποίηση των πελατών | E-Shop to Customers.
Τεχνικές για ενδοεπιχειρησιακή επιτυχία | E-Shop in House.

05. Συμβουλές επιτυχίας
Νομικό Πλαίσιο λειτουργίας E-Shop.

06. Νομικό Πλαίσιο λειτουργίας E-Shop
Κώδικας δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, υποχρεώσεις ενημέρωσης
καταναλωτή, επιστροφές προϊόντων, online dispute resolution.
Κώδικας δεοντολογίας για το ηλεκτρονικό εμπόριο, υποχρεώσεις ενημέρωσης
καταναλωτή, επιστροφές προϊόντων, online dispute resolution.

* Στο σεμινάριο γίνεται μελέτη περιπτώσεων -case studies- και πραγματοποιούνται εργασίες εξοικείωσης με τα εργαλεία που διδάχθηκαν.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Πληροφορίες για Θεσσαλονίκη: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
Πληροφορίες για Αθήνα: Κα. Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας