Κατηγορία:
Πωλήσεις & Marketing, Marketing

Affiliate Marketing

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
AKTO - Art & Design
ΑΘΗΝΑ
18/11/2019
10 ώρες
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
18/11/2019
10 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Θεσσαλονίκη
Γεωργία Γιολτζίδου: Η Γεωργία Γιολτζίδου σπούδασε Δημοσιογραφία και ΜΜΕ στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και έχει αποκτήσει μεταπτυχιακό από το τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών της Πολυτεχνικής Σχολής του ΑΠΘ. Η διδακτορική της διατριβή, αφορά το ρόλο των Social Media στην Πολιτική Επικοινωνία. Έχει εργαστεί στην εφημερίδα Ελευθεροτυπία, στην ΕΡΤ3 και σε πολλά ακόμη ΜΜΕ ενώ είναι εργαστηριακή συνεργάτης του τμήματος Ψηφιακών Μέσων και Επικοινωνίας του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας και ερευνήτρια σε ευρωπαϊκά προγράμματα. Από το 2010 διδάσκει Social Media, Επικοινωνία και Δημοσιογραφία.
Ελεονώρα-Ιουλία Μάλαμα: Η Μάλαμα Ελεονώρα-Ιουλία σπούδασε Οικονομικά στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, έχει αποκτήσει Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στο Μάρκετινγκ από το Strathclyde University και της έχει απονεμηθεί Διδακτορικό Δίπλωμα από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας στο τομέα του Ηλεκτρονικού Μάρκετινγκ. Από το 1998 ώς και σήμερα εργάζεται στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση ενώ έχει αναπτύξει και υλοποιήσει μεγάλο αριθμό σεμιναρίων στο τομέα του Digital Marketing σε στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.
Τάσος Μπανιώρας: Ο Τάσος Μπανιώρας σπούδασε Πληροφορική στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έλαβε το Μεταπτυχιακό του Δίπλωμα Ειδίκευσης από το ίδιο ίδρυμα με κατεύθυνση «Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Εκπαίδευση». Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα ήταν η ανάλυση δεδομένων και τα κοινωνικά δίκτυα. Τα τελευταία χρόνια εργάζεται στον ιδιωτικό τομέα ως Digital Marketer με εμπλοκή σε πληθώρα καμπανιών που αφορούν κατά βάση Social Media, Google Ads, e-mail marketing. Στο παρελθόν έχει εργαστεί και ως Σύμβουλος Εκπαίδευσης για σπουδές στο εξωτερικό.


Αθήνα
Ο Ν. Μακρυδάκης είναι κάτοχος μεταπτυχιακό Μ.Β.Α. και Υποψήφιος Διδάκτορας του Πανεπιστημίου Αιγαίου στον τομέα του Digital Marketing. Έχει στον τομέα του Marketing σε πολυεθνικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από το 2008 εργάζεται ως σύμβουλος Digital Marketing & e-Commerce στην Digitool και έχει εκπαιδεύσει εκατοντάδες στελέχη επιχειρήσεων και ελεύθερους επαγγελματίες.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

To σεμινάριο έχει ως σκοπό την κατανόηση των βασικών αρχών λειτουργίας του affiliate marketing ως ενός εκ των αποτελεσματικότερων εργαλείων του performance marketing και την εξάσκηση των εκπαιδευομένων σε όλα τα εργαλεία, τις τεχνικές σχεδίασης και την ανάπτυξη στρατηγικής διαφημίσεων μέσω των δικτύων affiliate. Με το εργαλείο του Affiliate Mkt, οι επιχειρήσεις θα μπορέσουν να αυξήσουν άμεσα και χωρίς κόστος τις πωλήσεις τους Online αλλά και οι ιδιώτες να αυξήσουν εντυπωσιακά τα εισοδήματα τους μέσω διαδικτύου.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Εισαγωγή στo affiliate marketing
Τι είναι το affiliate marketing.
Έννοιες, ορολογία.
Τρόπος λειτουργίας.
Tracking codes.
Οι affiliates.
Οι διαφημιζόμενοι.
Performance marketing.
Η αλυσίδα του affiliate marketing.

02. Επιλογή δικτύου affiliate από τους affiliates
Επιλογή δικτύου affiliate από τους affiliates.
Προϋποθέσεις συμμετοχής σε δίκτυο affiliate από τους διαφημιζόμενους.
Πως θα χρησιμοποιήσετε το affiliate δίκτυο.

03. Δημιουργία καμπάνιας σε affiliate network
Εγγραφή σε δίκτυο affiliate.
Δημιουργία διαφημίσεων.
Προσδιορισμός στοιχείων: προώθησης, προσωπικών, πληρωμής, περιοχής, γλώσσας, ειδοποιήσεων.
Αναζήτηση προγραμμάτων – Sales, lead, action.
Επιλογή προγράμματος (περιγραφή, όροι, προμήθειες, δημιουργικά).
Επιλογή κώδικα text affiliate link/banner affiliate link.
Δημιουργία affiliate link.
Τοποθέτηση του affiliate link στα ηλεκτρονικά μέσα (social media, email, blog, sms κ.α.).
Δημιουργία διαφημιστικών banners.
Δημιουργία Data feed.

04. Στρατηγική affiliate marketing
Στρατηγική από την πλευρά της επιχείρησης – Διαφημιζόμενου (advertiser).
Στρατηγική ανάπτυξης δικτύου.
Στρατηγική από την πλευρά των affiliates.
Joint Venture με τους affiliates.

05. Στατιστικά
Μέτρηση αποτελεσμάτων-στατιστικών.
Υπολογισμός εσόδων και προμηθειών.

* Στο σεμινάριο γίνεται μελέτη περιπτώσεων -case studies- και πραγματοποιούνται εργασίες εξοικείωσης με τα εργαλεία που διδάχθηκαν.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Πληροφορίες: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
Πληροφορίες: Κα Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης
ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας