Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΝΗΛΙΚΗ ΖΩΗ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ: ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΟΝΕΩΝ ΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Εκπαίδευση

Εισηγητής

Οι εισηγητές του προγράμματος είναι μέλη του Διδακτικού και Επιστημονικού Προσωπικού (Δ.Ε.Π.) του Πανεπιστημίου Μακεδονίας καθώς και εξωτερικοί συνεργάτες και στελέχη με πολύχρονη εμπειρία, αλλά και εξειδικευμένη θεωρητική γνώση. Ακολουθεί λίστα με τους εισηγητές:
• Λευκοθέα Καρτασίδου, Αναπλ. Καθηγήτρια, Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής
• Δημητριάδου Ιωάννα, Ειδική Παιδαγωγός
• Λεωνίδου Παγώνα, Ειδική Παιδαγωγός Υποψήφια διδάκτωρ
• Σιδεράς Δημήτρης, Ψυχολόγος
• Δρόσου Γεωργία, Κοινωνική Λειτουργός/ Msc Ειδική Παιδαγωγός
• Ελένη Κυριακίδου, Κοινωνική Λειτουργός

Σε ποιους απευθύνεται

Το πρόγραμμα απευθύνεται αποκλειστικά σε γονείς που έχουν παιδιά με αναπηρία.

Σκοπός

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση γονέων με παιδιά μα αναπηρία σε θέματα που αφορούν τη μετάβαση στην ενήλικη ζωή των ατόμων με αναπηρία. Ιδιαίτερη έμφαση σε δεξιότητες μετάβασης, αυτοπροσδιορισμού και ανεξάρτητης διαβίωσης καθώς και σε θέματα που αφορούν τη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς. Επιμέρους στόχοι είναι να εξοικειωθούν οι γονείς (α) με πρακτικές για τη διαχείριση της συμπεριφοράς των παιδιών καθώς και (β) με θέματα σεξουαλικότητας και σεξουαλικής εκπαίδευσης.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, μέσω της Εταιρίας Αξιοποίησης και Διαχείρισης της Περιουσίας του Πανεπιστημίου, οργανώνει Πρόγραμμα Εξειδίκευσης, με τίτλο «Μετάβαση στην ενήλικη ζωή ατόμων με αναπηρία: πρόγραμμα εκπαίδευσης γονέων με παιδιά με αναπηρία», διάρκειας 64 ωρών το οποίο θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.

Το πρόγραμμα καλύπτει το φάσμα των κάτωθι θεματικών ενοτήτων:
1. Δεξιότητες αυτοπροσδιορισμού μετάβασης ατόμων με αναπηρία
2. Μοντέλο Αυτοπροσδιοριζόμενης Μάθησης Ι: Οδηγός για γονείς
3. Μοντέλο Αυτοπροσδιοριζόμενης Μάθησης ΙΙ: Οδηγός για γονείς
4. Προβλήματα συμπεριφοράς και η διαχείρισή τους από τους γονείς
5. Γονεϊκές πρακτικές ως προς τη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς Ι
6. Γονεϊκές πρακτικές ως προς τη διαχείριση προβλημάτων συμπεριφοράς ΙΙ
7. Στάση γονέων απέναντι στην ενηλικίωση των παιδιών με αναπηρία
8. Κατευθυντήριες γραμμές/οδηγίες για την οργάνωση και διαχείριση καθημερινών ζητημάτων στα πλαίσια ενός εξατομικευμένου οικογενειακού προγραμματισμού
9. Δεξιότητες ανεξάρτητης διαβίωσης παιδιών και με αναπηρία: ποιες δεξιότητες αντιστοιχούν σε κάθε ηλικία
10. Δεξιότητες ανεξάρτητης διαβίωσης παιδιών και νέων με αναπηρία: οι γονείς εκπαιδεύουν τα παιδιά τους στο σπίτι
11. Η συνειδητοποίηση της σεξουαλικότητας με βάση τον αυτοπροσδιορισμό από την βρεφική έως και την παιδική ηλικία
12. Η συνειδητοποίηση της σεξουαλικότητας με βάση τον αυτοπροσδιορισμό κατά την προεφηβική και εφηβική ηλικία
13. Η συνειδητοποίηση της σεξουαλικότητας με βάση τον αυτοπροσδιορισμό κατά στην ενήλικη ζωή του ατόμου
14. Η οργάνωση και υλοποίηση ενός λειτουργικού προγράμματος για τη μεγιστοποίηση της αυτόνομης ικανότητας παιδιών με αναπηρία
15. Η οργάνωση και υλοποίηση ενός προγράμματος αξιοποίησης της γειτονιάς και προσπάθειας καλλιέργειας σχέσεων με συνομήλικους για παιδιά με αναπηρία
16. Η σεξουαλική εκπαίδευση ενός παιδιού με αναπηρία. Και πέραν από αυτή

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.