1. ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Η σύγχρονη Executive Secretary ως σημαντικό στέλεχος
Αξιολόγηση της Executive Secretary
2. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΗΣ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑΣ
Διαχείριση Εισερχόμενων
Ανάθεση μέσα από ειδικές εφαρμογές, που μας ενημερώνουν τι οφείλουμε και τι μας οφείλουν
Καθορισμός Προτεραιοτήτων με την χρήση ειδικών Εργαλείων
Καθορισμός προθεσμιών διεκπεραίωσης
Προγραμματισμός με χρήση ειδικών Εφαρμογών για εύκολη και ποιοτική εσωτερική Επικοινωνία
Αναφορές και Δείκτες για την παρακολούθηση της αποδοτικότητας του Γραφείου
3. ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ
Τι είναι και τι δεν είναι Δημόσιες Σχέσεις
Στοιχεία που αναβαθμίζουν την εικόνα της Εταιρείας
Οι σχέσεις με Πελάτες, Προμηθευτές, Media, Σωματεία κ.α.
Event Management
4. ΓΡΑΦΕΙΟ - ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
Paperless Office και μέθοδοι βελτίωσης λειτουργίας γραφείου (Αποστολή fax μέσω υπολογιστή, Scanners - σαρώσεις εγγράφων και αναγνώριση κειμένου (OCR), Χρήση κωδικών (passwords) και Ηλεκτρονική υπογραφή, Χρήση προγραμμάτων ελέγχου ορθογραφίας και μετάφρασης, Χρήση Μηχανών Αναζήτησης, Διαθεσιμότητα γραφείου από οπουδήποτε, απομακρυσμένη πρόσβαση και Online Office, Τηλεδιασκέψεις)
Συμβουλές χρήσης λογισμικού Word
Συμβουλές χρήσης λογισμικού Excel
Συμβουλές χρήσης λογισμικού PowerPoint για υψηλού επιπέδου αναφορές
Πρακτικές Ασκήσεις
5. Η ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΩΝ
Η συμβολή στη βελτίωση του προγραμματισμού του Προϊσταμένου
Η εκχώρηση, προς τα πάνω!
Διαχείριση διαφωνιών με τον Προϊστάμενο
Ο τρόπος που η Executive Secretary δίνει επαίνους στον Προϊστάμενο
H διαχείριση συσκέψεων και συνεδριάσεων
Η παρακολούθηση (follow up) αποφάσεων Διοίκησης
Διαχείριση ψιθύρων και διαδόσεων που υπονομεύουν το εργασιακό κλίμα
6. ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Το χτίσιμο της προσωπικής εικόνας
Η διαχείριση των εντυπώσεων
Αυτοαξιολόγηση & Προσωπική Ανάπτυξη
Αυξάνοντας την Επιρροή και κερδίζοντας την Εμπιστοσύνη των άλλων
7. ΤΑ ΜΥΣΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ
Αρχές της Επικοινωνίας Λεκτική και μη λεκτική επικοινωνία
Η γλώσσα του σώματος Ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο επικοινωνίας
Η βελτίωση της ενδοεταιρικής επικοινωνίας
Απαιτούμενες δεξιότητες και προσόντα
Κρίσιμα σημεία τηλεφωνικής επικοινωνίας
Λάθη προς αποφυγή - Απαγορευμένες φράσεις
Ο χειρισμός των «δύσκολων» ατόμων
Ο χειρισμός των αδιεξόδων