Κατηγορία:
Τουρισμός / Μαγειρική, Τουρισμός

Reception – Υποδοχή

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
HELLAS NETWORK
ΑΘΗΝΑ
07/02/2019
50 ώρες
ΑΘΗΝΑ
28/02/2019
50 ώρες
ΑΘΗΝΑ
14/03/2019
50 ώρες

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Tα σεμινάρια Reception - Υποδοχής της Hellas Network ανήκουν στα εξειδικευμένα σεμινάρια του Hotel Management και παρέχονται με τις πιο σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας που βασίζονται στις βασικές αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων και επαγγελματιών. Οι Εκπαιδευτικές μέθοδοι και τεχνικές διεξάγονται μέσω του πιο σύγχρονου οπτικοακουστικού εξοπλισμού, οι οποίες επιτρέπουν στους εκπαιδευόμενους να συμμετέχουν ενεργά στην διδασκαλία.
To σεμινάριο χωρίζεται σε δύο ενότητες. Η πρώτη αποτελείται από το θεωρητικό κομμάτι του σεμιναρίου στο οποίο αναπτύσσονται και αναλύονται ορολογίες και έννοιες, γνώσεις και δεξιότητες. Η δεύτερη αποτελείται από την πρακτική εξάσκηση στους Η/Υ όπου οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να εφαρμόσουν στην πράξη ό,τι έχουν μάθει στη θεωρία.

ΕΝΟΤΗΤΑ Α’
• Αρχές Διοίκησης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
• Ποιότητα - Ορισμός - Στρατηγικές
• Βασικά στοιχεία προσφερόμενων υπηρεσιών
• Δραστηριότητες διοίκησης Ξενοδοχείων
• Δεξιότητες των Managers
• Χωροταξικός προσδιορισμός της Reception
• Καλωσόρισμα πελάτη
• Λειτουργίες του Τμήματος Υποδοχής
• Προσόντα - Αρμοδιότητες - Καθήκοντα προσωπικού τμήματος Υποδοχής
• Προσόντα και καθήκοντα του Front Office Manager.
• Εμφάνιση (γυναίκες και άντρες)
• Οδηγίες - Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες
• Διαχείριση υπνοδωματίων (πριν την άφιξη, κατά την άφιξη, κατά την διάρκεια παραμονής του πελάτη, κατά την αναχώρηση του πελάτη).
• Λειτουργίες της Διεύθυνσης της Υποδοχής σχεδιασμός, οργάνωση, συντονισμός, στελέχωση, καθοδήγηση, έλεγχος και αξιολόγηση.
• Διακανονισμός σχέσεων με τους πελάτη –Ξενοδοχειακή Νομοθεσία.
• Επαγγελματική διαχείριση παραπόνων και αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων.
• Σημαντικοί κανόνες για την ικανοποίηση του πελάτη
• Κανόνες επαγγελματικής Δεοντολογίας
• Επικοινωνία - συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου - Βάρδιες.
• Forecasts για τον σωστό προγραμματισμό των εργασιών.
• Τμήμα Κρατήσεων / Λειτουργία - Διαχείριση - Κατηγορίες και είδη κρατήσεων.
• Ξενοδοχειακή Ορολογία και ανάλυση εννοιών.

ΕΝΟΤΗΤΑ Β’
• Πρακτική εφαρμογή με χρήση Η/Υ και γνώση ξενοδοχειακού προγράμματος Protel.
• Εκμάθηση guest profile, guest history, revenue, sales rates, πέρασμα κράτησης κλπ.

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα..

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Διάρκεια: 30 ώρες
Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-14.00
Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:
• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ1 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)
• Προώθηση Βιογραφικού σε Ελληνικές & Πολυεθνικές Ξενοδοχειακές Μονάδες.

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

395€

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας