Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Twitter - LinkedIn - Instagram - Pinterest : Management & Advertising

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
FUTURE BUSINESS SCHOOL
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πληροφορική

Εισηγητής

Σειραγάκη Κλειώ

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες , διαφημιστές, μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων όλων των εταιριών, που θέλουν να γνωρίσουν και να κατανοήσουν τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά των στοχευμένων social media, έτσι ώστε να τα εκμεταλλευτούν για την παρουσίαση και προώθηση των προϊόντων και υπηρεσιών τους, χωρίς να επηρεάσει τον προϋπολογισμό τους.

Σκοπός

Σκοπός του σεμιναρίου είναι να παρουσιάσει τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά των λιγότερο δημοφιλών μέσων κοινωνικής δικτύωσης τα οποία όμως μπορούν να χρησιμοποιηθούν ουσιαστικά στο στρατηγικό πλάνο του Social Media Marketing. Δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στα ξεχωριστά χαρακτηριστικά της κάθε πλατφόρμας αλλά και στους τρόπους με τους οποίους μπορούν να αξιοποιηθούν για την προβολή των εταιρικών στόχων, όπως μέσω της δημοσίευσης και του διαμοιρασμού αναρτήσεων, παρουσιάσεων κλπ.

Περιγραφή σεμιναρίου

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

Κεφάλαιο 1
• Η δύναμη των στοχευμένων (niche) αγορών
• Χαρακτηριστικά των στοχευμένων social media
• Επιλογή των κατάλληλων μέσων για κάθε εταιρεία

Κεφάλαιο 2
• Linkedin: Δημιουργία προφίλ, μυστικά βιογραφικού, πως να σας βρουν οι κυνηγοί κεφαλών, δημιουργία & συμμετοχή σε ομάδες, σύνδεση με εταιρικό site, προβολή εταιρείας και στελεχών
• LinkedIn: Δημιουργία εταιρικής σελίδας, προβολή εταιρείας και στελεχών, εύρεση επαφών
• LinkedIn: Διαφήμιση και δυνατότητες προώθησης, στατιστικά στοιχεία
• Slideshare: χαρακτηριστικά, ενσωμάτωση, διαχείριση, μυστικά επιτυχίας

Κεφάλαιο 3

• Twitter: Στατιστικά στοιχεία, δυνατότητες που προσφέρει, δημιουργία λογαριασμού, ρυθμίσεις λογαριασμού
• Twitter: Περιήγηση σε όλες τις σελίδες, δημιουργία tweet, δυνατότητες αλληλεπίδρασης, παραδείγματα προφίλ επιχειρήσεων
• Twitter: Καλές πρακτικές, tips, fails

Κεφάλαιο 4
• Pinterest & Instagram: δυνατότητες, η αξία του visual περιεχομένου στα social media, δημιουργία λογαριασμών, περιήγηση, διαχείριση, ενσωμάτωση σε στρατηγική social media, προσέλκυση κοινού, εταιρικά προφίλ και διαφήμιση.

Πληροφορίες συμμετοχής

Το Σεμινάριο προσφέρεται και με εξ αποστάσεως φοίτηση e-learning μέσω της υπερσύγχρονης εκπαιδευτικής μας πλατφόρμας

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.