Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου
Κεφάλαιο 1
• Η δύναμη των στοχευμένων (niche) αγορών
• Χαρακτηριστικά των στοχευμένων social media
• Επιλογή των κατάλληλων μέσων για κάθε εταιρεία
Κεφάλαιο 2
• Linkedin: Δημιουργία προφίλ, μυστικά βιογραφικού, πως να σας βρουν οι κυνηγοί κεφαλών, δημιουργία & συμμετοχή σε ομάδες, σύνδεση με εταιρικό site, προβολή εταιρείας και στελεχών
• LinkedIn: Δημιουργία εταιρικής σελίδας, προβολή εταιρείας και στελεχών, εύρεση επαφών
• LinkedIn: Διαφήμιση και δυνατότητες προώθησης, στατιστικά στοιχεία
• Slideshare: χαρακτηριστικά, ενσωμάτωση, διαχείριση, μυστικά επιτυχίας
Κεφάλαιο 3
• Twitter: Στατιστικά στοιχεία, δυνατότητες που προσφέρει, δημιουργία λογαριασμού, ρυθμίσεις λογαριασμού
• Twitter: Περιήγηση σε όλες τις σελίδες, δημιουργία tweet, δυνατότητες αλληλεπίδρασης, παραδείγματα προφίλ επιχειρήσεων
• Twitter: Καλές πρακτικές, tips, fails
Κεφάλαιο 4
• Pinterest & Instagram: δυνατότητες, η αξία του visual περιεχομένου στα social media, δημιουργία λογαριασμών, περιήγηση, διαχείριση, ενσωμάτωση σε στρατηγική social media, προσέλκυση κοινού, εταιρικά προφίλ και διαφήμιση.