Εισηγητής
Σε ποιους απευθύνεται
Περιγραφή σεμιναρίου
Λειτουργία τμήματος – Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών – Τεχνικές Πωλήσεων
Θεματικές Ενότητες: • Επικοινωνία – Γλώσσα του σώματος • Οργάνωση του τμήματος της υποδοχής • Λειτουργία του τμήματος της υποδοχής • Επαγγελματική Συμπεριφορά • Διαχείριση παραπόνων- εντάσεων • Διαχείριση δύσκολων- έκτακτων καταστάσεων • Διαχείριση κρατήσεων- Πηγές κρατήσεων • Ορολογία • Case Study • Συζήτηση - Επίλυση Αποριών
Δυνατά Σημεία : Απόκτηση γνώσεων στην οργάνωση & λειτουργία του τμήματος Υποδοχής, στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών, στις λειτουργίες επικοινωνίας και κανόνες συμπεριφοράς με συνεργάτες, πελάτες, κοινό.
Πληροφορίες συμμετοχής
Διάρκεια: 10 ώρες
Καλέστε στο 210 4170270, Δευτέρα ως Παρασκευή, 09:00-21:00
Κόστος Συμμετοχής
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος