Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Hotel Receptionist - Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
ΙΕΚ ΑΚΜΗ
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Τουρισμός / Εστίαση

Εισηγητής

Πρόδρομος Κορτσινίδης

Σε ποιους απευθύνεται

Απευθύνεται σε σπουδαστές, απόφοιτους σχολών και επαγγελματίες Γαστρονομίας

Περιγραφή σεμιναρίου

Λειτουργία τμήματος – Ποιοτική Εξυπηρέτηση Πελατών – Τεχνικές Πωλήσεων

Θεματικές Ενότητες:
• Επικοινωνία – Γλώσσα του σώματος
• Οργάνωση του τμήματος της υποδοχής
• Λειτουργία του τμήματος της υποδοχής
• Επαγγελματική Συμπεριφορά
• Διαχείριση παραπόνων- εντάσεων
• Διαχείριση δύσκολων- έκτακτων καταστάσεων
• Διαχείριση κρατήσεων- Πηγές κρατήσεων
• Ορολογία
• Case Study
• Συζήτηση - Επίλυση Αποριών

Δυνατά Σημεία :
Απόκτηση γνώσεων στην οργάνωση & λειτουργία του τμήματος Υποδοχής, στην ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών, στις λειτουργίες επικοινωνίας και κανόνες συμπεριφοράς με συνεργάτες, πελάτες, κοινό.

Πληροφορίες συμμετοχής

Διάρκεια: 10 ώρες

Καλέστε στο 210 4170270, Δευτέρα ως Παρασκευή, 09:00-21:00

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.