Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΥ «ΣΗΜΕΡΑ» ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟΥ «ΑΥΡΙΟ» ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Βιομηχανία & Τεχνικά

Εισηγητής

Μανόλης Καλογεράκης

Σε ποιους απευθύνεται

  • Τεχνικούς κάθε βαθμίδας και κάθε ειδικότητας που θέλουν να βρίσκονται πάντα στην κορυφή της επιτυχίας στο επάγγελμα τους, να διατηρούν ενθουσιασμένους και πιστούς τους πελάτες τους και να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους συνεργάτες τους.
  • Προϊσταμένους συνεργείων και διευθυντές τεχνικής υποστήριξης εγκαταστάσεων και μηχανημάτων που θέλουν να απογειώσουν την αποτελεσματικότητα και την απόδοση της τεχνικής ομάδας τους.
  • Σε ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να ξεχωρίζουν για το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών τους και να είναι πάντα η πρώτη επιλογή των πελατών τους.

Περιγραφή σεμιναρίου

Αρκεί η άριστη τεχνική κατάρτιση για να εξασφαλίσει την επαγγελματική επιτυχία μας στην παροχή τεχνικών υπηρεσιών; Ποιες ιδιαίτερες παραμέτρους βάζει ο “παράγοντας άνθρωπος”; Τι χρειάζεται για να κτίσουμε μακροχρόνιες σχέσεις εκτίμησης και εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας αλλά και τους συνεργάτες μας; Με ποια “εργαλεία” μπορούμε να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητα μας στην πώληση και στην διατήρηση ενθουσιασμένων και πιστών πελατών; Πως πετυχαίνουμε να διαφοροποιηθούμε, να ξεχωρίσουμε, να προσθέσουμε αξία στην δουλειά μας και να ξεφύγουμε από την ισοπέδωση της εξομοίωσης και του κριτηρίου της “χαμηλότερης τιμής”; Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι να δώσει απαντήσεις και πρακτικές οδηγίες στον σύγχρονο τεχνικό του απαιτητικού “σήμερα” και του συναρπαστικού “αύριο”.

Περιεχόμενα

  • Τι χρειάζεται για να πετύχει ένας ειδικευμένος τεχνικός στην απαιτητική εποχή μας;
  • Τι ανάβει την φλόγα του ενθουσιασμού στον πελάτη μας και πως την διατηρούμε.
  • Πώς να μετατρέψετε έναν παραπονεμένο πελάτη σε πιστό οπαδό σας, βήμα-βήμα.
  • Η αλυσίδα της τεχνικής εξυπηρέτησης στην επιχείρηση και τι επηρεάζει την απόδοση της.
  • Ποια είναι η διαφορά του έμπειρου από τον πεπειραμένο τεχνικό;
  • Πώς να διαχειριστείτε τον χρόνο και το stress για να είστε πάντα συνεπείς.
  • Οι 4 διαφορετικοί τρόποι σκέψης και πως τους αξιοποιούμε στην δουλειά μας.
  • Μιλήστε στην γλώσσα του μυαλού ! Εισαγωγή στον νευρογλωσσικό προγραμματισμό (NLP).
  • Η μαγεία και η κατάρα των λέξεων – Η δύναμη των αριθμών.
  • Η γλώσσα του σώματος και τα μυστικά που μας αποκαλύπτει.
  • Τηλεφωνική επικοινωνία: Ποια τραγικά λάθη μας εκθέτουν άθελα μας;
  • Πως να κάνετε εντυπωσιακή μια τεχνική έκθεση και ελκυστική μια προσφορά.
  • Τα 10 κομμάτια του πάζλ της ολικής ποιότητας στην δουλειά του τεχνικού.
  • Ο αγώνας για την διαφοροποίηση – Κερδίστε τις εντυπώσεις “κάνοντας την διαφορά”.
  • Αξία προς Τιμή, το ασφαλέστερο κριτήριο επιλογής. Επενδύστε σε αυτό και ξεχωρίστε.
  • Πώς να ξεφύγετε από την ισοπέδωση της εξομοίωσης, αναδεικνύοντας την αξία σας.
  • To “χτίσιμο” του προσωπικού μας brand, μια καθημερινή συνήθεια.
  • Αξιοποιήστε το ανθρώπινο δυναμικό σας με εμπνευσμένο Leaderment (Ηγεσία+Διοίκηση).
  • Γιατί το σωστό coaching στην ομάδα αναπτύσσει τους ανθρώπους και μεγιστοποιεί τα αποτελέσματα;

Το σεμινάριο είναι πολύ ευρύτερο και διαφορετικό από τα συνηθισμένα και προσφέρει τρία πολύ δυνατά στοιχεία:

  • Πρώτον, είναι ειδικά σχεδιασμένο για τεχνικούς από έναν άνθρωπο που έχει ζήσει δεκαετίες μέσα στους τεχνικούς.
  • Δεύτερον, εισάγει τον τεχνικό στις αρχές του NLP, ένα πολύ δυνατό εργαλείο για την επίτευξη στόχων και προσωπική ανάπτυξη.
  • Τρίτον, περιλαμβάνει εκπαίδευση με βιωματική δραστηριότητα, μέσα από την οποία περνάνε και αφομοιώνονται εύκολα και ευχάριστα τα εκπαιδευτικά μηνύματα. Μπορεί να γίνει και ενδοεπιχειρησιακά εστιασμένο ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης.

Η απόκτηση γνώσεων, η ανάπτυξη ικανοτήτων και ο επαναπροσδιορισμός της στάσης απέναντι στα πράγματα, επιτυγχάνονται με εξαιρετικά αποτελεσματικές μεθόδους όπως οι βιωματικές ασκήσεις, το παιχνίδι ρόλων, η ανάλυση περιπτώσεων, η διήγηση ιστοριών, η χρήση video και φωτογραφιών κ.α.

Πληροφορίες συμμετοχής

  • Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα. 
  • Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.