Κατηγορία:
Οργάνωση & Διοίκηση, Επαγγελματική Ανάπτυξη

Ο ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΤΟΥ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟΥ «ΣΗΜΕΡΑ» ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΑΡΠΑΣΤΙΚΟΥ «ΑΥΡΙΟ» ΣΤΗΝ ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου:
TUV HELLAS
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σε κεντρικό Ξενοδοχείο
02/09/2019 έως 03/09/2019
ΑΘΗΝΑ
Σε κεντρικό Ξενοδοχείο
18/09/2019 έως 19/09/2019
09:00 - 17:00
ΑΘΗΝΑ
Σε κεντρικό Ξενοδοχείο
09/10/2019 έως 10/10/2019
09:00 - 17:00
ΑΘΗΝΑ
Σε κεντρικό Ξενοδοχείο
20/11/2019 έως 21/11/2019
09:00 - 17:00
ΗΡΑΚΛΕΙΟ
Σε κεντρικό Ξενοδοχείο
25/11/2019 έως 26/11/2019
09:00 - 17:00
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
Σε κεντρικό Ξενοδοχείο
09/12/2019 έως 10/12/2019
09:00 - 17:00

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Μανόλης Καλογεράκης

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

• Τεχνικούς κάθε βαθμίδας και κάθε ειδικότητας που θέλουν να βρίσκονται πάντα στην κορυφή της επιτυχίας στο επάγγελμα τους, να διατηρούν ενθουσιασμένους και πιστούς τους πελάτες τους και να επικοινωνούν αποτελεσματικά με τους συνεργάτες τους.
• Προϊσταμένους συνεργείων και διευθυντές τεχνικής υποστήριξης εγκαταστάσεων και μηχανημάτων που θέλουν να απογειώσουν την αποτελεσματικότητα και την απόδοση της τεχνικής ομάδας τους.
• Σε ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να ξεχωρίζουν για το υψηλό επίπεδο των υπηρεσιών τους και να είναι πάντα η πρώτη επιλογή των πελατών τους.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Αρκεί η άριστη τεχνική κατάρτιση για να εξασφαλίσει την επαγγελματική επιτυχία μας στην παροχή τεχνικών υπηρεσιών; Ποιες ιδιαίτερες παραμέτρους βάζει ο “παράγοντας άνθρωπος”; Τι χρειάζεται για να κτίσουμε μακροχρόνιες σχέσεις εκτίμησης και εμπιστοσύνης με τους πελάτες μας αλλά και τους συνεργάτες μας; Με ποια “εργαλεία” μπορούμε να αυξήσουμε την αποτελεσματικότητα μας στην πώληση και στην διατήρηση ενθουσιασμένων και πιστών πελατών; Πως πετυχαίνουμε να διαφοροποιηθούμε, να ξεχωρίσουμε, να προσθέσουμε αξία στην δουλειά μας και να ξεφύγουμε από την ισοπέδωση της εξομοίωσης και του κριτηρίου της “χαμηλότερης τιμής”; Στόχος αυτού του σεμιναρίου είναι να δώσει απαντήσεις και πρακτικές οδηγίες στον σύγχρονο τεχνικό του απαιτητικού “σήμερα” και του συναρπαστικού “αύριο”.

Περιεχόμενα
• Τι χρειάζεται για να πετύχει ένας επαγγελματίας στην νέα οικονομία της κρίσης;
• Ποια είναι η διαφορά του έμπειρου από τον πεπειραμένο τεχνικό;
• Η αλυσίδα της τεχνικής εξυπηρέτησης στην επιχείρηση.
• Ποιος είναι ο καταλυτικός ρόλος της ενσυναίσθησης στην ανθρώπινη επικοινωνία;
• Πώς να μετατρέψετε έναν παραπονεμένο πελάτη σε πιστό οπαδό σας, βήμα-βήμα.
• Οι 4 διαφορετικοί τρόποι σκέψης και πως τους αξιοποιούμε στην δουλειά μας.
• Η μαγεία και η κατάρα των λέξεων – Η δύναμη των αριθμών
• Η γλώσσα του σώματος και τα μυστικά που μας αποκαλύπτει
• Τηλεφωνική επικοινωνία: Ποια τραγικά λάθη μας εκθέτουν άθελα μας;
• Πως να κάνετε εντυπωσιακή μια προσφορά και μια τεχνική έκθεση
• Τα 10 κομμάτια του παζλ της ολικής ποιότητας στην δουλειά του τεχνικού.
• Πώς να διαχειριστείτε τον χρόνο και το stress για να είστε πάντα συνεπείς
• Ο αγώνας για την διαφοροποίηση – Κερδίστε την πώληση “κάνοντας την διαφορά”.
• Αξία προς Τιμή, το ασφαλέστερο κριτήριο επιλογής. Επενδύστε σε αυτό και ξεχωρίστε.
• Πώς να ξεφύγετε από την ισοπέδωση της “χαμηλότερης τιμής” αναδεικνύοντας την αξία σας
• To “χτίσιμο” του προσωπικού μας στίγματος (brand), όχι απλή πράξη αλλά συνήθεια.
• Αξιοποιήστε το ανθρώπινο δυναμικό σας με εμπνευσμένο Leaderment (Ηγεσία+Διοίκηση)

Το σεμινάριο γίνεται και ενδοεπιχειρησιακά. Ανάλογα με τις ανάγκες της ομάδας η θεματολογία μπορεί να εστιαστεί σε θέματα όπως: εξυπηρέτηση πελατών, χειρισμός παραπόνων , ανάκτηση δυσαρεστημένων πελατών, συνεχιζόμενη πώληση μέσα από την τεχνική υποστήριξη, διαπραγμάτευση, σχεδιασμός, πώληση και διαχείριση συμβολαίων συντήρησης, ολική ποιότητα στις τεχνικές εργασίες, ομαδική συνεργασία (team building), προφορική, γραπτή και τηλεφωνική επικοινωνία, γλώσσα του σώματος, διαχείριση χρόνου και stress, προσωπική και εταιρική προβολή (branding), ηγεσία και διοίκηση.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα. 

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας