Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Google AdWords – Διαφήμιση στη Google και στο internet

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
AKTO - Art & Design
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Digital Marketing

Εισηγητής

Γιάννης Φούντης: Ο Γιάννης Φούντης είναι growth hacker και τον ενδιαφέρουν τα startups, η τεχνολογία, το Web 3.0 και τα NFTs. Έχει ασχοληθεί με digital media και διδάσκει digital marketing απο το 2015. Η πολυετής του εμπειρία τόσο σε agencies όσο και σε startups έχει όλα τα στοιχεία ενός t-shaped marketeer. Έχει συνεργαστεί με πάρα πολλές εταιρίες και οργανισμούς (H&M, Δήμος Αθηναίων, Revolut, Lidl Hellas, Costa Navarino, Echofin, Ευρωπαϊκή Ένωση, TedMed, Fortune Greece, ELLE, κ.α.) τόσο σε στρατηγικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. Ως growth hacker αναζητεί συνεχώς τρόπους να αυξήσει τα κέρδη και την αναγνωρισιμότητα του εκάστοτε brand με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Σε ποιους απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επικοινωνίας, marketing, δημοσίων σχέσεων, αλλά και σπουδαστές ή αποφοίτους σχολών σε αντίστοιχα αντικείμενα, επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες που θέλουν να προωθήσουν την εταιρεία τους, σε στελέχη επιχειρήσεων που επιδιώκουν να αυξήσουν την αποτελεσματικότητα τους, σε όσους επιθυμούν να αποκτήσουν digital skills, σε κάθε εργαζόμενο που στοχεύει στην επιμόρφωση ή σε νέα καριέρα στον τομέα του digital marketing και τέλος σε web designers και σε διαχειριστές ή ιδιοκτήτες ιστοσελίδων & e-shops.

Περιγραφή σεμιναρίου

To σεμινάριο θα βοηθήσει όποιον θέλει να ασχοληθεί με τη δημιουργία και προβολή διαφημίσεων στη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης την Google. Ο εκπαιδευόμενος θα κατανοήσει που και με ποιο τρόπο θα προβάλλονται οι διαφημίσεις του και στη συνέχεια μαθαίνοντας από την αρχή το adwords θα δημιουργήσει βήμα βήμα τις δικές του καμπάνιες με σωστό και δομημένο τρόπο σύμφωνα με τις προδιαγραφές της Goοgle. Θα εξοικειωθεί με όλα τα εργαλεία στόχευσης και δημιουργίας διαφημίσεων, σε όλα τα δίκτυα της Google.

Αναλυτικό πρόγραμμα σεμιναρίου

01. Η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης
Η αγορά του Internet.
Ορολογία διαφήμισης.
Στρατηγική σχεδιασμού καμπάνιας.
Internet Advertsing models.
Internet Advertising Display Advertising, Real time bidding και Programmatic Buying.
Internet Advertsing revenue Models (Performance based Revenue Models και Fixed Cost models).
Υπολογισμός effective CPM / CPC.

02. Διαφήμιση με Google Adwords
Δημιουργία λογαριασμού.
Οδηγός βήμα βήμα για καμπάνια Google Adwords.
Τύποι campaigns και η διαδικασία Campaign Set up.
Διαφημιστική πλατφόρμα.
Ρύθμιση αυτόματων και μη αυτόματων πληρωμών.

03. Διαφήμιση στο δίκτυο αναζήτησης (research network)
Google Adwords: από τη θεωρία στην πράξη (PPC, PPM, PPA).
Δίκτυο αναζήτησης.
Προβολή σε δίκτυο αναζήτησης.
Δημιουργία καμπάνιας.
Δημιουργία ομάδων – Ad groups.
Δημιουργία διαφημίσεων.
Χρεώσεις διαφημιστικής καμπάνιας.
Επεκτάσεις διαφήμισης.
Dynamic Search Ads – Με Google organic search index.

04. Διαφήμιση στο δίκτυο εμφάνισης (display network)
Δίκτυο εμφάνισης.
Επιλογή στόχων – Ad Goals.
Banners: συνηθισμένα format, δημιουργία διαφημιστικών banners.

05. Διαφήμιση Video και Mobile app
Video ads: ανάπτυξη καμπάνιας, στόχοι.
Mobile Ads, new ad formats.
App Promotion Ads.

06. Στρατηγική διαφημίσεων
Στόχευση διαφημίσεων σε συσκευές.
Στόχευση διαφημίσεων γεωγραφικά.
Τοποθετήσεις διαφημίσεων – Placements.
Στόχευση διαφημίσεων ανά ενδιαφέρον και keyword.
Αναζήτηση λέξεων κλειδιών – Keyword Planner.
Keyword Optimization στρατηγικές.
Βελτίωση Quality Score.
Υπολογισμός κόστους.
Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας.
Μυστικά για επιτυχημένες καμπάνιες.
Στρατηγική για τα Conversions και Conversion tracking.
Αναφορά σε στρατηγική επιλογής keywords, στην επιλογή στρατηγικών bidding
(Bidding Strategy).

07. Στοχευμένες καμπάνιες του Adwords
Remarketing campaigns.
Enchaned campaign.

08. Εργαλεία Google Adwords
Περιγραφή του My Client Center – MCC.
Περιγραφή του Google adwords editor.

09. Στατιστικά διαφημίσεων – Google ads control
Έλεγχος καμπάνιας, αναφορές, βελτιστοποίηση καμπάνιας.
Reporting tools.
Στατιστικά καμπάνιας.
KPI’s.

* Στο σεμινάριο γίνεται μελέτη περιπτώσεων -case studies- και πραγματοποιούνται εργασίες εξοικείωσης με τα εργαλεία που διδάχθηκαν.

Πληροφορίες συμμετοχής

Πληροφορίες: Κα Κατερίνα Κουκουλέτσου (2310221231)
Πληροφορίες: Kα Εύη Μαυρογιώργου (2105230130)

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.