Τα δυνατά Brands που εξασφαλίζουν μακροχρόνια εταιρική κερδοφόρα ανάπτυξη δεν κτίζονται τυχαία.Είναι αποτέλεσμα συστηματικού και δημιουργικού σχεδιασμού.Ένα προϊόν χωρίς δυνατό Brand είναι ένα απλό commodity, ενώ ένα ισχυρό Brand έχει τεράστια προστιθέμενη αξία.Το σεμινάριο αυτό θα βοηθήσει τους συμμετέχοντες να συστηματοποιήσουν τη μεθοδολογία κτισίματος και διατήρησης των Brands. Ξεκινώντας από μηδενική βάση, καταγράφονται όλες οι απαιτούμενες δράσεις κι εξετάζονται για κάθε μία οι διεθνώς αναγνωρισμένες πρακτικές για την επιτυχή υλοποίησή τους, καθώς και τα κριτήρια της Επιτυχίας τους.
Ο Σχεδιασμός Branding εξετάζεται ξεχωριστά για κάθε κανάλι λαμβάνοντας υπ´όψη την οικονομική ύφεση που διανύει η χώρα. Οι στρατηγικές κατηγορίας των λιανέμπορων και ανταγωνιστών, η εταιρική διαπραγματευτική θέση μέσα στη κατηγορία, καθώς και η ανάπτυξη των private labels διερευνώνται για τις επιπτώσεις τους στο Branding.
Επίσης, οι συμμετέχοντες θα γνωρίσουν μέσω case studies επιτυχημένες διεθνείς Στρατηγικές Branding και best practices, ενώ θα έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν τους δικούς τους προβληματισμούς και μέσω Workshop να κτίσουν το δικό τους project ανάπτυξης του Brand για την εταιρεία τους.
Περιεχόμενο Σεμιναρίου
Α. Εισαγωγικά
Η έννοια και η αξία του Branding
Marketing - Advertising - Branding
Συνήθη λάθη στο Brand Building και πώς αντιμετωπίζονται
Περιουσία και ανταγωνιστική τοποθέτηση Brand (Brand Equity & Positioning)
Γνώση, αναγνωρισιμότητα και εικόνα brand (knowledge, awareness and brand image)
Τα 14 κρίσιμα σημεία στο κτίσιμο του Brand
Εργαλεία παρακολούθησης του Brand Building Project
B. Ανάπτυξη Στρατηγικής Brand
Αγορά - στόχος και ανάλυση ανταγωνιστικής τοποθέτησης
Οδηγός ανταγωνιστικής τοποθέτησης του προϊόντος
Στρατηγική πιστότητας και Brand Value Chain
Μέτρηση απόδοσης του Brand - Δείκτες
Γ. Στρατηγικές Καναλιών και Στρατηγική Brand
Ανάπτυξη μέσω direct, ιδιόκτητων σημείων πώλησης ή/και franchising
Στρατηγικές Αλυσίδων λιανικής, Εμπορίου και σημείων μικρής λιανικής
Στρατηγικές private label
Στρατηγικές Κατηγορίας ανά κανάλι (Category Management)
Δ. Σχεδιασμός Προγράμματος Marketing για το κτίσιμο του Brand βήμα προς βήμα
Ευθυγράμμιση στρατηγικών brands με στρατηγικές καναλιών
Στρατηγικές για στοιχεία brand (elements) (Επωνυμία, Χρώμα, Logo, Σχήμα, Μήνυμα)
Στρατηγικές ποιότητας και στρατηγικές τιμολόγησης
Στρατηγικές Επικοινωνίας και Προώθησης
Πρόγραμμα Marketing για κτίσιμο και διατήρηση αξίας brand (brand equity)
Παραδείγματα επιτυχημένων και αποτυχημένων Στρατηγικών Brand
Υπόδειγμα Project: "Το κτίσιμο και η διατήρηση του Brand Εταιρείας XYZ"