Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ ΓΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
TUV HELLAS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Ζαννής Γκιουζέλης

Σε ποιους απευθύνεται

- Στελέχη επιχειρήσεων, όλων των βαθμίδων, τα οποία διαπραγματεύονται διατμηματικά εντός της επιχείρησης, όσο και εκτός της επιχείρησης.
- Συμβούλους με αντικείμενο το σχεδιασμό διαπραγματεύσεων υπέρ τρίτων.
- Στελέχη Διευθύνσεων ή/και Μηχανικούς με αντικείμενο τις Συμβάσεις και τις Προμήθειες (ιδιωτικού και δημόσιου τομέα). - Στελέχη πωλήσεων.
- Σε όσους ενδιαφέρονται να βελτιώσουν τις διαπραγματευτικές τους ικανότητες.

Σκοπός

 Η διαπραγμάτευση είναι μια διαδικασία η οποία χρησιμοποιείται σε προσωπικό, κοινωνικό, πολιτικό και επιχειρηματικό επίπεδο. Η πολυδιάστατη εφαρμογή της καθιστά αναγκαία τη βασική κατανόηση των δομών και των διαδικασιών της. Σκοπός του σεμιναρίου είναι η εισαγωγή στις βασικές στρατηγικές και μηχανισμούς της διαπραγμάτευσης και η αποτελεσματική εφαρμογή τους κάτω από οποιεσδήποτε περιστάσεις και συνθήκες.

Περιγραφή σεμιναρίου

 Περιεχόμενα
• Η φύση και τα χαρακτηριστικά μιας κατάστασης διαπραγμάτευσης.
• Καθορισμός των πλαισίων διαπραγμάτευσης - Κατάστρωση στρατηγικής και σχεδιασμού - Στόχοι και σκοποί της διαπραγμάτευσης.
• Στρατηγική και τακτικές της επιμεριστικής (win-lose) διαπραγμάτευσης – Σημεία αντίστασης – Αντιμετώπιση επιθετικών τακτικών – Ο ρόλος των παραχωρήσεων.
• Στρατηγικές και τακτικές της συνθετικής (win-win) διαπραγμάτευσης – Ορισμός προβλήματος – Εύρεση κοινών στόχων και συμφερόντων.
• Επιρροή στις διαπραγματεύσεις – Διαχείριση της εξουσίας και της ισχύος – Η διαδικασία της πειθούς.
• Ο ρόλος της ηθικής στις διαπραγματεύσεις – Τυπολογίες παραπλανητικών συμπεριφορών - Αντιμετώπιση παραπλανητικής συμπεριφοράς.
• Πως οι πολιτισμικές διαφορές μπορούν να επηρεάσουν τις διαπραγματεύσεις – Διαφορετικές προσεγγίσεις, ανάλογα με την εθνική κουλτούρα.
• Πως οι άνθρωποι επικοινωνούν στη διαπραγμάτευση - Ποιες μπορεί να είναι οι προκαταλήψεις σε μια διαπραγμάτευση και πως αντιμετωπίζονται – Βελτίωση της επικοινωνίας στη διαπραγμάτευση.
• Αντιμετώπιση αδιεξόδων στη διαπραγμάτευση και χειρισμός μεμονωμένων προσεγγίσεων – Τελεσίγραφα, δύστροπος διαπραγματευτής, «χτυπήματα κάτω από τη μέση».
• Πρακτικές ασκήσεις και εφαρμογές.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.