Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Facebook - Facebook Ads & Statistics

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
FUTURE BUSINESS SCHOOL
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πληροφορική

Σε ποιους απευθύνεται

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε ιδιώτες, ελεύθερους επαγγελματίες, διαφημιστές, μικρομεσαίες επιχειρήσεις αλλά και το τμήμα μάρκετινγκ και πωλήσεων μεγαλυτέρων εταιριών, που θέλουν να γνωρίσουν ολοκληρωμένα το Facebook και να δημιουργήσουν μια ενημερωμένη, επαγγελματική και ανταγωνιστική παρουσία εκμεταλλευόμενοι τις μεγάλες δυνατότητες και λειτουργίες του.

Σκοπός

Το Σεμινάριο «Facebook - Facebook Ads &Statistics » θα σας παρουσιάσει με οργανωμένο και ολοκληρωμένο τρόπο την δημοφιλέστερη πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης και θα σας βοηθήσει να χρησιμοποιείτε τις δυνατότητες της αποτελεσματικά για την προβολή της εταιρίας σας. Θα μπορέσετε να δείτε και να δημιουργήσετε οι ίδιοι, όχι μόνο μια επαγγελματική παρουσία αλλά θα σας δώσει και τις βασικές κατευθύνσεις για την αποτελεσματική προσέλκυση νέων πελατών καθώς και την προώθηση των επιχειρηματικών σας στόχων μέσω της κοινωνικής δικτύωσης. 

Περιγραφή σεμιναρίου

Συνοπτικό Πρόγραμμα Σεμιναρίου

•Οι δυνατότητες που προσφέρει το Facebook στις επιχειρήσεις
•Δημιουργία ομάδας, σελίδας (ρυθμίσεις, διαχείριση, δυνατότητες, τρόποι και εργαλεία δημοσίευσης), σελίδας εκδήλωσης
•Στρατηγική περιεχομένου (η σημασία του content marketing στα social media, δημιουργία στρατηγικής περιεχομένου, είδη και παραδείγματα, μυστικά για επιτυχημένες δημοσιεύσεις)
•Διαγωνισμοί: τύποι διαγωνισμών, παραδείγματα, εργαλεία, σχεδιασμός
•Community management: συμβουλές διαχείρισης σελίδας και κοινότητας, τα συχνότερα λάθη, η πολιτική του Facebook, διαχείριση κρίσης
•Case studies
•Γνωριμία - Όφελος Facebook διαφήμισης - Βασικά KPIs - Facebook Page - Αρχικό Set Up λογαριασμού διαφημίσεων facebook
•Δομή καμπάνιας Facebook - Ανάλυση δομής: Καμπάνια - Ανάλυση δομής:Advert Set - Στοχεύσεις (συμπεριφορές - ενδιαφέροντα)
•Στοχεύσεις (Συνδέσεις, Γλώσσες, Φύλο, Τοποθεσίες, Ηλικίες - Περισσότερα δημογραφικά στοιχεία) - Προσαρμοσμένα Κοινά / Παρόμοια Κοινα / Αποθηκευμένες ομάδες στόχευσης
•Τύποι Διαφημίσεων στο facebook - Online Εργαλεία Σχεδιασμού Banner (pixlr.com) - Διαδικασία Ανάπτυξης Καμπάνιας - Πρακτική Άσκηση.
•Επανάληψη - Διαδικασία Ανάπτυξη Διαφημιστικής καμπάνιας Facebook
•Κατασκευή Καμπάνιας (τι να αποφεύγεται) - Power Editor - Budgeting
•Reporting - Url builder - Facebook&Google Analytics - Παρακολούθηση - Βελτιστοποίηση - Ad Relevance Score - Facebook for Business
•Πρακτική Άσκηση - Δημιουργία Διαφημιστικής Καμπάνιας - Επίλυση αποριών

Πληροφορίες συμμετοχής

Η διάρκεια του προγράμματος είναι 12 ώρες διδασκαλίας.
Το πρόγραμμα επιδοτείται από το 0,24% του ΛΑΕΚ

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.