Εισηγητής
Περιγραφή σεμιναρίου
«Στην έξοδο του χωριού υπήρχε ένα τρίστρατο: ο ένας δρόμος οδηγούσε στη θάλασσα, ο δεύτερος στην πόλη κι ο τρίτος δεν οδηγούσε πουθενά. Ο Μαρτίνο το ήξερε, γιατί τους είχε ρωτήσει λίγο πολύ όλους και απ’ όλους είχε πάρει την ίδια απάντηση: -Εκείνος εκεί ο δρόμος; Δεν πάει πουθενά. Είναι άσκοπο να τον περπατάμε. -Και πού φτάνει; -Δε φτάνει πουθενά. -Τότε, γιατί τον έφτιαξαν; -Δεν τον έφτιαξε κανένας. Πάντα εκεί ήταν. -Μα, κανένας δεν πήγε ποτέ να δει; -Είσαι πολύ χοντροκέφαλος εσύ! Αφού σου λέμε πως δεν υπάρχει τίποτα να δεις… -Δεν μπορείτε να το ξέρετε, αν δεν πήγατε ποτέ από εκεί!» Τζ. Ροντάρι Ο όρος μαθησιακές δυσκολίες ακούγεται όλο και πιο συχνά στις μέρες μας και όλοι οι εκπαιδευτικοί καλούνται να στηρίξουν μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες στην τάξη τους. Ποιος όμως μπορεί να είναι ο πιο αποτελεσματικός δρόμος που μπορεί να ακολουθήσει κανείς; Ποια μπορεί είναι η κατεύθυνση που θα μπορέσει να βοηθήσει τον μαθητή ουσιαστικά και αποτελεσματικά; Μήπως τελικά αξίζει να δοκιμάσει κανείς έναν δρόμο που φαινομενικά μοιάζει να μην οδηγεί κάπου; Κι αν ναι, ποιος είναι αυτός; Μέσα από αυτό το μάθημα, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να δουν τη φιλοσοφία και τον τρόπο λειτουργίας του προγράμματος μαθησιακής στήριξης στο δημοτικό σχολείο. Επιπλέον, θα κληθούν να σκεφτούν διαφορετικά και να αρχίσουν να εξετάζουν τον ρόλο της κοινωνικο-συναισθηματικής εκπαίδευσης στη στήριξη των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες.
Χορηγείται Βεβαίωση Παρακολούθησης.
Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος