Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ: Μύθος ή Πραγματικότητα

Διοργανωτής Σεμιναρίου:
PRIMUS Business & IT Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

Βασίλης Αϊβαζίδης
Σπούδασε στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων στην Ανωτέρα Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Ρόδου (ΑΣΤΕΡ) και Οικονομικά στο Πάντειο Πανεπιστήμιο. Κατέχει Μεταπτυχιακό Τίτλο Σπουδών στην Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού από την Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, πιστοποιητικό Επιμόρφωσης στη Συμβουλευτική και είναι υποψήφιος Διδάκτωρ του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Αιγαίου. Δραστηριοποιείται ως Επιχειρησιακός Σύμβουλος Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού (Επιλογή, Εκπαίδευση, Ανάπτυξη, Αξιολόγηση εργαζομένων) και Λειτουργός Επαγγελματικού Προσανατολισμού και Σταδιοδρομίας. Έχει εκπαιδεύσει μεγάλο αριθμό εργαζομένων όλων των ιεραρχικών βαθμίδων σε θέματα : Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Mάνατζμεντ, Τεχνικών Πωλήσεων, Ποιοτικής Εξυπηρέτησης Πελατών, Διαχείρισης Συγκρούσεων, Εκπαίδευσης Εκπαιδευτών, Ανάπτυξης Επικοινωνιακών Δεξιοτήτων, Διαχείρισης Χρόνου και Εργασιακού Άγχους, Ομαδικής Εργασίας , Συνέντευξης Πρόσληψης.

Σε ποιους απευθύνεται

Σε όσους επιθυμούν να αλλάξουν την ¨στάση¨ τους απέναντι στις συγκρούσεις και να αποκτήσουν τις κατάλληλες δεξιότητες διαχείρισης τους, βιώνοντας με αυτό τον τρόπο καλύτερη ψυχική υγεία και αύξηση της παραγωγικότητας και αποτελεσματικότητας τους σε προσωπικό αλλά και επαγγελματικό επίπεδο.

Σκοπός

Με την λήξη του σεμιναρίου, οι συμμετέχοντες θα είναι σε θέση να :
• Αναγνωρίζουν τους παράγοντες οι οποίοι οδηγούν σε σύγκρουση
• Αντιλαμβάνονται τα προειδοποιητικά σημάδια της επερχόμενης σύγκρουσης
• Αξιοποιούν συγκεκριμένα μοντέλα διαχείρισης της σύγκρουσης
• Επικοινωνούν με κατάλληλο τρόπο έτσι ώστε να αποκλιμακώνουν την σύγκρουση
• Διαχειρίζονται δύσκολα συναισθήματα που εκδηλώνονται σε μια σύγκρουση (θυμός, φόβος)
• Αναγνωρίζουν τα σήματα ισχύος στην σύγκρουση και προσαρμόζουν ανάλογα την συμπεριφορά τους 

Περιγραφή σεμιναρίου

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ
Οι σημερινές πολιτικές, κοινωνικές και εργασιακές συγκυρίες ευνοούν την ανάπτυξη συγκρούσεων σε προσωπικό και κοινωνικό επίπεδο, αλλά και στο περιβάλλον της εργασίας.
Η ανταγωνιστικότητα μεταξύ των εργαζομένων, η μείωση των ευκαιριών προσωπικής ανάπτυξης, η εργασιακή ανασφάλεια και οι επιπτώσεις τους στην ψυχική υγεία των ανθρώπων, αναδεικνύουν ,όσο ποτέ άλλοτε, την ανάγκη καλλιέργειας δεξιοτήτων διαχείρισης των συγκρούσεων που προκύπτουν.

• Πηγές ενδοοργανωτικών συγκρούσεων
• Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των συγκρούσεων
• Στοιχεία της προσωπικότητας που συνδέονται με την σύγκρουση
• Το περιεχόμενο μιας σύγκρουσης( θέμα & συναισθήματα)
• Μοντέλα διαχείρισης της σύγκρουσης
• Ανάπτυξη των απαραίτητων δεξιοτήτων επικοινωνίας
• Διαχείριση θυμού
• Αποδοχή και άσκηση κριτικής
• Μορφές και σήματα ισχύος σε μια σχέση
• Tips πρόληψης συγκρούσεων
• Ενισχυτές και καταλύτες της σύγκρουσης 

Πληροφορίες συμμετοχής

Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 29,30,31/1
Ημερομηνίες Διεξαγωγής: 20,21,23/2

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.