Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΟΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΟ ΧΩΡΟ - ΜΥΣΤΗΡΙΩΔΗΣ ΠΕΛΑΤΗΣ - MYSTERY CLIENT - GUEST SATISFACTION

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
TUV HELLAS
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Αργύρης Νταουλιάρης

Σε ποιους απευθύνεται

  • Διευθυντές Ξενοδοχείων
  • Διευθυντές Πωλήσεων
  • Τμηματάρχες (υποδοχής, οροφοκομίας, οικονομικού ελέγχου, επισιτιστικών)
  • Τμηματάρχες Κρατήσεων
  • Εργαζόμενους Ξενοδοχείων

Περιγραφή σεμιναρίου

Τα στελέχη της ξενοδοχειακής βιομηχανίας μας, χρειάζεται να ενημερώνονται καθημερινά για τις επιδόσεις τους σε ξενοδοχειακό επίπεδο αλλά και ατομικό. Άρα, η διαπίστωση, διατύπωση και ανάλυση αξιολόγησης της λειτουργίας είναι μονόδρομος.

Το σεμινάριο του Mystery Client - Guest Satisfaction ορίζει στο ξενοδοχείο την κριτική μέσω διαδικασιών που θα κάνουμε σε ένα πακέτο παροχής υπηρεσιών. Επίσης, το συγκεκριμένο σεμινάριο, δημιουργεί τις προδιαγραφές αξιολόγησης της ποιότητας και φυσικά στοχεύει σε τεχνικές πωλήσεων και λειτουργίας για την επανάληψη του πελάτη.

Περιεχόμενα

  • Ποιος είναι ο ρόλος και η σημασία του mystery client (προβολή αποτελεσμάτων mystery client)
  • Πως μία ξενοδοχειακή μονάδα μπορεί να δημιουργήσει διαδικασίες και ποιοτική συμπεριφορά
  • Ποια είναι η σχέση της ταυτότητας (target group) ενός πελάτη με την ολική ποιότητα και την οικονομική διαδικασία ενός ξενοδοχείου
  • Τι είναι το ερωτηματολόγιο και ποια η σκοπιμότητά του (Δημιουργία ερωτηματολογίου)
  • Πως δημιουργείται μέσα από τη λειτουργία ενός ξενοδοχείου ο επαναλαμβανόμενος πελάτης και πόσο βοηθάει ο mystery client την όλη διαδικασία 

Πληροφορίες συμμετοχής

  • Στην τιμή συμπεριλαμβάνεται: Βεβαίωση παρακολούθησης TÜV HELLAS (TÜV NORD).
  • Διεξάγεται στην Ελληνική γλώσσα

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.