Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο σε αίθουσα

Business Writing

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Γιώργος Βάβουλας, ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία σε θέματα Οργάνωσης Γραφείου και Επικοινωνίας. ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων​, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε πλήθος Έργων Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, ​Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων​ Διαχείρισης​, ιδιαιτέρως του ISO 27001:2013. Επίσης, διαθέτει πολύχρονη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, σε Οργάνωση Γραφείου και Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.

Σε ποιους απευθύνεται

Στα στελέχη όλων των βαθμίδων της επιχείρησης, ιδιαιτέρα σε πωλητές, γραμματείς, στελέχη του customer service, των προμηθειών, του λογιστηρίου, καθώς και σε υπαλλήλους call centers.

Σκοπός

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι μέσα από βιωματικές Πρακτικές Ασκήσεις – Workshop η κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής Γραπτής Επικοινωνίας στο χώρο του γραφείου, η εξοικείωση με τις αρχές και τα βήματα σύνταξης ενός κειμένου επαγγελματικής Επικοινωνίας, όπως επιστολή, email, ατζέντα, πρακτικά συνεδριάσεων κλπ, η παρουσίαση των καλών Πρακτικών, καθώς και σχετικών πρότυπων κειμένων που θα δοθούν στους συμμετέχοντες.

Περιγραφή σεμιναρίου

Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της επιχείρησης έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ. είτε αυτή γίνεται μέσω γραπτών κειμένων, είτε τηλεφωνικά.
Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, στελέχη επιχειρήσεων να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρίας.

Περιεχόμενο σεμιναρίου
Συνήθη λάθη, που εκθέτουν την Επιχείρηση
Format email / επιστολής
Ποιοτικά χαρακτηριστικά του επαγγελματικού email / επιστολής – Περιεχόμενο & Δομή
Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε επίσημη Γλώσσα
Τρόπος χαιρετισμού & κλεισίματος επιστολής ανά περίπτωση
Απαγορευμένες φράσεις στη Γραπτή Επικοινωνία
Συνιστώμενες εκφράσεις σε ειδικές περιπτώσεις, π.χ. Εξόφληση Υπολοίπου, Διαχείριση Παραπόνων, κλπ.
Προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του γραπτού μας Λόγου
Ηλεκτρονικές Υπογραφές - σύγχρονες Πρακτικές και Συστήματα
Είδη επιστολών (απαντητική, διαμαρτυρίας, παραγγελίας, πώλησης, αναγνώρισης, διευθέτησης, δελτίο τύπου κλπ.). Πώς τις συντάσσουμε
Case studies Σύνταξης emails για Διαχείριση δυσαρεστημένου πελάτη, υπόλοιπο προμηθευτή, θέματα HR, κλπ.
Ηλεκτρονικές Εφαρμογές βελτίωσης γραπτών κειμένων
Βιωματικές Ασκήσεις που οδηγούν στην αναγνώριση του σφάλματος γραφής και στην εξοικείωση με ορθούς Κανόνες Επικοινωνίας
Στους συμμετέχοντες δίνεται πλήθος δειγμάτων κειμένων, όπως π.χ.:
Κείμενα προς πελάτες για υπόλοιπα
Κείμενα προς τράπεζες
Διαφορά λογιστικού υπολοίπου με Προμηθευτές
Κείμενα Διαχείρισης Παραπόνων
Κείμενα Εσωτερικής Επικοινωνίας
Αγγλική Εμπορική Αλληλογραφία

Πληροφορίες συμμετοχής

Περιλαμβάνονται:

  • Το βιβλίο του εισηγητή, Ι. Κριτσωτάκη, «Το τηλέφωνο φέρνει κέρδη»
  • Σημειώσεις του σεμιναρίου
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Δείγματα επιστολών στην Eλληνική και Aγγλική γλώσσα.
  • Εργαλεία σύνταξης επιστολών
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.