11/05/2016

Απροσδόκητες ερωτήσεις που πάντα θέτουν αυτοί οι CEO στους υποψηφίους

Καριέρα

Τα κορυφαία στελέχη μεγάλων εταιρειών δεν διαθέτουν πάντα το χρόνο να πάρουν συνέντευξη από κάθε υποψήφιο. Όταν όμως διαθέτουν, θέλουν να είναι σίγουροι πως θα κάνουν τις σωστές ερωτήσεις.

Ποια θεωρείται καλή ερώτηση για μια συνέντευξη; Δεν υπάρχει κάποιο βιβλίο οδηγιών, αλλά σύμφωνα με αυτούς τους CEO και αυτά τα στελέχη, δεν χρειάζεται οι ερωτήσεις να είναι έξυπνες και επίσημες.

Εδώ θα βρείτε μερικές από τις πιο ασυνήθιστες ερωτήσεις πους τους αρέσει να κάνουν:

Lars Dalgaard, Venture capitalist στην Andreessen Horowitz και πρώην CEO της SuccessFactors
Ερώτηση: "Τι έχετε μάθει από τη μαμά σας;"
Γιατί: Ο Dalgaard λέει πως η συγκεκριμένη ερώτηση είναι απίστευτης δυναμικής και μπορεί να δώσει στοιχεία για τα συναισθήματα του ατόμου. "Στην ουσία τους δοκιμάζω θέλοντας να δω πόσο ανθρώπινοι είναι έτοιμοι να είναι μαζί μου", ανέφερε στη New York Times.

Stewart Butterfield, CEO της εφαρμογής Slack
Ερώτηση: "Ποιον αιώνα έγινε η Γαλλική Επανάσταση?"
Γιατί: Αν και ο Butterfield δεν κάνει πια αυτή την ερώτηση, σημειώνει πως ο στόχος του είναι να διαπιστώσει αν ο υποψήφιος είναι περίεργος για τον κόσμο. Τώρα πλέον ρωτά τους υποψηφίους τι θέλουν να γίνουν όταν μεγαλώσουν.

César Melgoza, ιδρυτής και CEO της business-intelligence εταιρείας Geoscape
Ερώτηση: "Ποια περιοδικά και βιβλία διαβάσατε πρόσφατα; Τι κάνετε στον ελεύθερό σας χρόνο;
Γιατί: Ο Melgoza λέει πως αυτές οι ερωτήσεις τον βοηθούν να καταλάβει τι παρακινεί τους συγκεκριμένους υποψηφίους. Στην πραγματικότητα "η ερώτηση απαντά στο αν επενδύεις στον εαυτό σου".

Yasmin Green, επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης στη Jigshaw - το τεχνολογικό εκκολαπτήριο της Alphabet
Ερώτηση: "Πώς θα βγάζατε χρήματα από ένα σταντ με παγωτά στο Central Park;"
Γιατί: "Είμαι περίεργη να δω πώς τα πάνε οι άνθρωποι με την ασάφεια και αν μπορούν να διασκεδάσουν ενώ παράλληλα πρέπει να δώσουν μια γρήγορη απάντηση", αναφέρει η ίδια.

Don Charlton, ιδρυτής και CEO της εταιρείας software recruiting, Jazz
Ερώτηση: "Αν αποτύχετε σε αυτή τη δουλειά στις πρώτες 90 μέρες, τι δεν θα έχετε κάνει σωστά;"
Γιατί: Ο Charlton λέει πως αυτός είναι ένας καλός τρόπος να διαπιστώσει αν ο υποψήφιος έχει αυτογνωσία. "Θέλεις ο υποψήφιος να μπορεί να αναγνωρίσει τις πτυχές του εαυτού του όπου έχει αυτοπεποίθηση και τα σημεία εκείνα που θα τον βοηθήσουν να επιτύχει στην εταιρεία. "

Lori Senecal, CEO του MDC Partner Network και CEO του διαφημιστικού πρακτορείου CP+B
Ερώτηση: "Τι έχετε εφεύρει;"
Γιατί: "Αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να έχετε δημιουργήσει ένα ρομπότ που θα φέρνει μπίρες από το ψυγείο. Θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε. Είναι για να διαπιστώσω εάν ο υποψήφιος έχει το μυαλό για να δημιουργήσει κάτι. Αυτό δείχνει τη δίψα για φρέσκες ιδέες," αναφέρει η Senecal.

Stormy Simon, πρόεδρος της Overstock (online λιανικό εμπόριο)
Ερώτηση: "Αν ήσαστε ζώο, ποιο θα ήταν αυτό;"
Γιατί: "Το ζωικό βασίλειο είναι ευρύ και ο καθένας μπορεί να ταυτιστεί με ένα συγκεκριμένο ζώο, που ενσωματώνει την προσωπικότητα και τα χαρακτηριστικά του," λέει η ίδια.

Πηγή: Inc.

Διαβάστε επίσης

Καριέρα, τεχνολογία, συνέδρια και νέα σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα. Ενημερωθείτε για θέματα εκπαίδευσης και εργασίας