06/06/2014

3ο Συνέδριο Social Media World: Every business is Social Business - 26/6 στην Αθήνα

Εκπαιδευτικά Νέα

Είναι δεδομένο ότι κάθε κοινωνικό δίκτυο έχει και το δικό του σκοπό ύπαρξης και η επικοινωνιακή στρατηγική μέσα από καθένα από αυτά είναι διαφορετική. Ακόμα πιο περίπλοκο είναι το σενάριο όπου περισσότερα του ενός κοινωνικά δίκτυα θα πρέπει να συνδυαστούν σε μια εταιρική καμπάνια. Κάτι που, σε συνδυασμό με τον καταιγισμό της πληροφορίας αλλά και την ένταση και διεθνοποίηση του ανταγωνισμού, αλλάζει τον ορισμό «αποτελεσματική» για τις επικοινωνιακές καμπάνιεςσε βαθμό που μόνο επαγγελματίες του είδους να μπορούν να ανταποκριθούν στην πρόκληση με επιτυχία.

Και βέβαια, πάντα στο τέλος παραμένει το βασικό ερώτημα: μετά την καμπάνια, τι; Πως διαχειριζόμαστε όλους αυτούς τους ανθρώπους που μας επισκέφθηκαν και μας γνώρισαν; Χτίζουμε κοινότητες γύρω από το brand μας ή μένουμε σε ένα απλό mailing list;

1η Ενότητα: Social Media, μια δουλειά με μέλλον…
Τι εννοούμε λέγοντας ή ακούγοντας ότι κάποιος είναι επαγγελματίας των socialmedia;

  • Πως ορίζεται το «επάγγελμα Social Media»; Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του και οι δεξιότητες που απαιτούνται;
  • Υπάρχει εκπαιδευτική διαδικασία, συγκεκριμένα προσόντα και πιστοποιήσεις;
  • Ποιος είναι ο ρόλος ενός Social Media Professional στην ομάδα marketing μιας εταιρείας; Ποια είναι η καθημερινότητα του;

Κι από την άλλη, μια επιχείρηση (μικρή ή μεγάλη) που ακολουθώντας το ρεύμα των καιρών αποφασίζει να εντάξει τα social media στην επικοινωνιακή της στρατηγική ποιους παράγοντες θα πρέπει να λάβει υπόψη;

  • Πως θα μπορέσει να επιλέξει το συνεργάτη της;
  • Για ποια κόστη πρέπει να είναι προετοιμασμένη;
  • Υπάρχουν αντενδείξεις και παρενέργειες σχετικά με την ένταξη των social media στην επικοινωνιακή καμπάνια μίας επιχείρησης.
  • Υπάρχουν εγγυημένα αποτελέσματα; Τι μετράμε και πως το μετράμε;

2η Ενότητα: Μυστικά και Ψέματα
Τα κοινωνικά δίκτυα είναι ένα δυναμικό περιβάλλον που συνεχώς εξελίσσεται. Οι κανόνες του παιχνιδιού και του μέσου συνεχώς αλλάζουν, αφού είναι δεδομένο ότι τα κοινωνικά δίκτυα δεν είναι ουδέτερα κανάλια διακίνησης της πληροφορίας, αλλά επιχειρήσεις που φροντίζουν να παράγουν υπεραξία για τον εαυτό τους και για τους μετόχους τους. Αυτό σημαίνει ότι όσοι επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις πλατφόρμες σαν όχημα, θα πρέπει να γνωρίζουν τις λεπτομέρειες της λειτουργίας τους, τους κανόνες, αλλά και τα όρια ανοχής τους. Επίσης, οι ίδιες οι υπηρεσίες των κοινωνικών δικτύων, μπορούν να χρησιμοποιηθούν με αμφίβολο τρόπο και να μεταβληθούν σε απειλές.

  • Πως αλλάζει το λειτουργικό περιβάλλον των social media. Υπάρχει προβλέψιμη στρατηγική;
  • Μπορεί κάποιος και με ποιους τρόπους να χρησιμοποιήσει κακόβουλα τις δικλείδες ασφαλείας των social media;
  • Υπάρχουν τεχνικές αντιμετώπισης μιας επίθεσης εναντίον της εταιρικής εικόνας στα κοινωνικά δίκτυα;
  • Είναι το αποτέλεσμα ευθέως ανάλογο της επένδυσης;
  • Υπάρχουν μικρά ή μεγάλα μυστικά που μόνο οι επαγγελματίες γνωρίζουν;

3η Ενότητα: Τάξη στο χάος
Ειδικοί του marketing και της πληροφορικής εφαρμόζουν, αλλά και αναζητούν τεχνικές διύλισης και εξαγωγής δεδομένων μέσα από αυτή την τεράστια μηχανή, στην οποία ο καθένας μας οικειοθελώς εισάγει προσωπικές πληροφορίες, για προϊόντα, τοποθεσίες και συνήθειες που μας αρέσουν.

  • Υπάρχουν big data for small companies ή παραμένουν προνόμιο των μεγάλων οργανισμών;
  • Ποια είναι τα δεδομένα που χρειάζεται πραγματικά και πρέπει να έχει μια μεσαία-μικρομεσαία επιχείρηση;
  • Μπορούν εμπνευσμένοι αλγόριθμοι να υποκαταστήσουν γιγαντιαίες υπολογιστικές διατάξεις;
  • Μπορούν τα κοινωνικά δίκτυα να λειτουργήσουν ως αισθητήρες κοινωνικής συμπεριφοράς;
  • Υπάρχουν σωστές ερωτήσεις που οδηγούν σε σωστές απαντήσεις;

4η Ενότητα: Είναι τα Social Media Business Tool;
Στο πλαίσιο της ενότητας θα συζητηθούν θέματα στους εξής άξονες:

  • Είναι το περιβάλλον των Social Media πρόσφορο για online αγορές.
  • Είναι το online buying social experience;
  • Μπορεί να μετρηθεί το ROI στα κοινωνικά δίκτυα με εμπορικούς όρους;
  • Είναι τα Social Media ένα εργαλείο αποτελεσματικής εξυπηρέτησης πελάτη;

Σε ποιους απευθύνεται
Το Συνέδριο απευθύνεται σε επαγγελματίες και επιχειρήσεις που δέχονται, παρέχουν, αξιοποιούν ή σκέφτονται να αξιοποιήσουν υπηρεσίες με εργαλεία και τεχνικές social media, από σχεδόν όλους τους κλάδους, όπως: Βιομηχανία, Μεταποίηση, Eμπόριο, Τουρισμός, Φιλοξενία, Μεταφορές, Υπηρεσίες, Τράπεζες, Τηλεπικοινωνίες, Ηλεκτρονικά, Πληροφορική, Θέαμα, Internet.

Στις εργασίες του θα συμμετάσχουν ανώτερα και ανώτατα εταιρικά στελέχη, υπεύθυνοι τμημάτων εταιρειών, επαγγελματίες με ειδίκευση και εργασιακό πεδίο σε: Marketing, Branding, Social Media, Customer Service, Ασφάλειες, e-Commerce, Online & Direct marketing, Sales, CRM, SW & Web Development, Graphic Design, Advertising.

Το Συνέδριο θα διεξαχθεί στις 26 Ιουνίου 2014 στο Divani Caravel στην Αθήνα.

Διαβάστε επίσης

Καριέρα, τεχνολογία, συνέδρια και νέα σεμινάρια και επιμορφωτικά προγράμματα. Ενημερωθείτε για θέματα εκπαίδευσης και εργασίας