Θεματολογία
• Κατάρτιση Εξαγωγικού Πλάνου Ανάπτυξης
• Μοντέλα Εισόδου σε Διεθνείς Αγορές. Προϋποθέσεις & Δεσμεύσεις
• Διαμόρφωση Εξαγωγικού Μείγματος Marketing
• Κάλυψη Αγοράς. Αξιολόγηση Έκτασης & Ποιότητας Διανομής
• Ποιο «Κανάλι» ταιριάζει στο Προϊόν και τις Δυνατότητες της επιχείρησής μου;
• Επιλογή Αντιπροσώπων & Διανομέων. Τι θα πρέπει να προσέξετε στις Συμφωνίες σας
• Είναι το Προϊόν μου Κατάλληλο για εξαγωγή; Stress-Test Ανταγωνιστικότητας
• Εξαγώγιμο Προϊόν. Σχεδιάζοντας την «Μοναδική Πρόταση Αξίας» για τον Ξένο πελάτη
• Άξονες Διαφοροποίησης & Ανταγωνιστική Τοποθέτηση
• Συσκευασία & Σηματοποίηση. Διαχείριση Επωνυμίας - Brand - στην ξένη αγορά
• Σχεδιασμός του Διεθνούς Μείγματος Προβολής. Στόχοι & Μέσα Επικοινωνίας
• Επιλογή Μηνύματος & Διαπολιτισμικές Διαφορές
• Αξιοποίηση Εξαγωγικής Ιστοσελίδας
• Τιμολόγηση Εξαγωγών. Ισορροπώντας την Ανταγωνιστικότητα με την Κερδοφορία
• Σύνδεση Στόχων Marketing με συγκεκριμένες Στρατηγικές Τιμολόγησης
• Όροι Εμπορίου. Πως διαμορφώνεται η Τιμή στα Στάδια της Μεταφοράς
• Price Structure. Εκπτώσεις & Ενδιάμεσοι. Επίπεδα Τιμών & Περιθώρια Κέρδους
• Μέθοδοι Καθορισμού Τιμών Εξαγωγής. Πως επιδρούν στα Μεγέθη της επιχείρησης