Το σεμινάριο υλοποιείται ηλεκτρονικά μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.
ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
Το Σεμινάριο αυτό εστιάζει στα ουσιώδη προβλήματα που η μεγάλη εμπειρία των Στελεχών μας στην οργάνωση των Επιχειρήσεων και ιδιαίτερα στον τομέα της Γραμματειακής Υποστήριξης και των Διοικητικών Υπαλλήλων όλων των τμημάτων, έχει επισημάνει, καθώς οι συμπεριφορές όλων των ανωτέρω συμβάλλουν στην ποιότητα της Εικόνας της Επιχείρησης προς το Εξωτερικό περιβάλλον. Μια άσχημη συμπεριφορά π.χ. από Υπαλλήλους του Λογιστηρίου ή του Customer Service κατά την Επικοινωνία με Πελάτη, μπορεί να γίνει αιτία σοβαρών διαταραχών των Πελατειακών σχέσεων. Ενδεικτικά, αναφέρουμε τα ακόλουθα προβλήματα:
-
Αδυναμία παρακολούθησης των υποχρεώσεων και εκκρεμοτήτων του γραφείου με αποτέλεσμα αναξιοπιστία στις δεσμεύσεις
-
Κακή διαχείριση χρόνου με αποτέλεσμα να γίνονται τα επουσιώδη και να αναβάλλονται διαρκώς τα ουσιώδη
-
Κακός προγραμματισμός που οδηγεί στην υπερσυσσώρευση εργασίας την τελευταία στιγμή
-
Αδυναμία στη διαχείριση εντάσεων και συγκρούσεων στο χώρο του γραφείου
-
Ο τρόπος τηλεφωνικής επικοινωνίας εκπέμπει εικόνα μετριότητας και ψυχραίνει τους Πελάτες
-
Έλλειψη διακριτικότητας κατά την Επικοινωνία με τον Πελάτη για την Διαχείριση των Εισπράξεων
-
Έλλειψη Ενσυναίσθησης και λεπτών χειρισμών κατά την διατύπωση παραπόνων Πελατών
-
Αποστολή ή δημοσίευση emails ή επιστολών, στις οποίες ο τρόπος σύνταξης και η εμφάνιση τους υποβαθμίζουν την εικόνα της εταιρείας
-
Πολύτιμες πληροφορίες χάνονται ή δεν είναι διαθέσιμες τη στιγμή που χρειάζονται
-
Αδυναμία διαχείρισης των ηλεκτρονικών και μη εγγράφων (αρχεία, έγγραφα, σχέδια κ.α.) και των αλλαγών τους, με αποτέλεσμα λάθη και καθυστερήσεις
-
Η προστασία των Εγγράφων και των δεδομένων είναι ανεπαρκής ή/και απαρχαιωμένη, με κίνδυνο απώλεια χρόνου και χρήματος
-
Υστέρηση στη διαχείριση σύγχρονης τεχνολογίας (πχ. τηλεδιασκέψεις, Scanners & OCR, emails, απομακρυσμένη πρόσβαση κ.λπ.) με αποτέλεσμα μειωμένη παραγωγικότητα
Το Σεμινάριο αυτό δίνει απλές και πρακτικές λύσεις & εργαλεία που αυξάνουν την επαγγελματική ικανοποίηση και την παραγωγικότητα.
Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.
Ενότητες
-
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΧΡΟΝΟΥ – ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΩΝ
-
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
-
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΕΩΝ
-
ΕΝΤΟΠΙΣΜΟΣ ΣΤΡΕΣΟΓΟΝΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ STRESS
-
ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: ΓΡΑΠΤΗ, ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΟ ΠΡΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟ – DO’s & DON’Ts
-
PAPERLESS OFFICE ΚΑΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
-
ΣΥΓΧΡΟΝΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΕΚΚΡΕΜΟΤΗΤΩΝ, ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΕΡΓΩΝ
-
ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΚΑΙ GDPR
-
ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΓΡΑΦΕΙΟΥ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ – ONLINE/CLOUD OFFICE
-
ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΧΡΗΣΗΣ OUTLOOK
-
ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ