E-Learning:
Πωλήσεις & Marketing, Marketing

Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
E-LEARNING ΕΘΝΙΚΟ ΚΑΙ ΚΑΠΟΔΙΣΤΡΙΑΚΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
Εξ Αποστάσεως
E-Learning Πλατφόρμα
27/09/2021
75 ώρες

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Ακαδημαϊκοί υπεύθυνοι
ΣΑΜΑΝΤΑ ΕΙΡΗΝΗ
Αναπληρώτρια Καθηγήτρια International Marketing και Διευθύντρια του Μεταπτυχιακού Προγράμματος "International Business Management" του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
ΖΩΙΔΗΣ ΓΡΗΓΟΡΗΣ
Αναπληρωτής Kαθηγητής Τομέα Φαρμακευτικής Χημείας, Τμήματος Φαρμακευτικής Πανεπιστημίου Αθηνών
Συντελεστές Προγράμματος
ΚΑΖΑΖΗΣ ΝΙΚΟΣ
Οικονομολόγος – Επαγγελματίας του Μάρκετινγκ – Εκπαιδευτής Στελεχών Επιχειρήσεων. Συγγραφέας.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε απόφοιτους Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης/ΤΕΙ της ημεδαπής και της αλλοδαπής καθώς και σε απόφοιτους Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Απευθύνεται αναλυτικότερα σε οικονομολόγους, στελέχη φαρμακευτικών εταιριών και επιχειρήσεων παραγωγής και εμπορίας καλλυντικών, συμβούλους επιχειρήσεων, επαγγελματίες που προέρχονται τόσο από τους άμεσα σχετιζόμενους χώρους της φαρμακοβιομηχανίας και των οργανισμών παροχής υπηρεσιών υγείας όσο και από άλλους κλάδους του μάρκετινγκ για να ενημερωθούν για τις τελευταίες τάσεις του μάρκετινγκ και τις πωλήσεις φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Σκοπός του προγράμματος είναι η εκπαίδευση των εκπαιδευομένων στις βασικές αρχές, τεχνικές και εφαρμογές του φαρμακευτικού μάρκετινγκ και των πωλήσεων. Με σκοπό τη δημιουργία «χρηστικής αξίας» για κάθε εκπαιδευόμενο, το πρόγραμμα ενσωματώνει όλες τις βασικές και επίκαιρες γνώσεις γύρω από τη θεωρία, την πρακτική και τη δεοντολογία του μάρκετινγκ και των πωλήσεων φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων. Παράλληλα, το πρόγραμμα φιλοδοξεί να προσφέρει στους εκπαιδευόμενους ένα σημαντικό εφόδιο μέσα από την απόκτηση εξειδικευμένων γνώσεων, ικανοτήτων και δεξιοτήτων, το οποίο θα τους επιτρέπει να βελτιώσουν την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουν στους επαγγελματίες υγείας, καθώς και στους ασθενείς και λοιπούς χρήστες φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων.

Το πρόγραμμα περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα:

Μάθημα 1
Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ Ι

  • Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες του Μάρκετινγκ
  • Εισαγωγή στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ
  • Συμπεριφορά Ασθενών και Χρηστών Φαρμακευτικών Προϊόντων

Μάθημα 2
Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ ΙΙ

  • Η Αγορά των Φαρμακευτικών Προϊόντων
  • Το Μείγμα Μάρκετινγκ των Φαρμακευτικών Προϊόντων
  • Τα Λοιπά στοιχεία του Μείγματος Μάρκετινγκ
  • Η Έρευνα Αγοράς στο Πεδίο του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ

Μάθημα 3
Digital Εφαρμογές στο Φαρμακευτικό Μάρκετινγκ

  • Εισαγωγή στο Digital Marketing
  • «Εργαλεία» και Μορφές του Digital Marketing στη Φαρμακευτική Αγορά
  • Κώδικες και Μηχανισμοί Ελέγχου στο Digital Pharma Marketing

Μάθημα 4
Πωλήσεις Φαρμάκων & Παραφαρμάκων

  • Οι Προσωπικές Πωλήσεις στο Φαρμακευτικό Κλάδο
  • Η Λειτουργία της Ιατρικής Ενημέρωσης - Πωλήσεων

Μάθημα 5
Στρατηγικός Σχεδιασμός στο Πεδίο του Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ

  • Εισαγωγή στις Βασικές Έννοιες του Στρατηγικού Σχεδιασμού
  • Αναλυτικά Εργαλεία Στρατηγικού Σχεδιασμού
  • Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Υλοποίηση ενός Αποτελεσματικού Προγράμματος Φαρμακευτικού Μάρκετινγκ

 

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ:
19/9/2021

ΔΙΑΡΚΕΙΑ:
4 Μήνες (75 ώρες)

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ECVET:
3

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

 Προεγγραφή με 80€ για αιτήσεις έως 30/8/2021 και 15% έκπτωση σε όλους λόγω early entry. Δυνατότητα αποπληρωμής των διδάκτρων σε 10 μηνιαίες δόσεις. Συνολικές Εκπτώσεις έως -40% στα δίδακτρα των Προγραμμάτων.

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας