Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Merchandising Καταστήματος

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Applied Professional Training
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Διακόσμηση

Εισηγητής

Απόστολος Αξαρλής, Εισηγητής Σεμιναρίων και Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε Θέματα Management και Πωλήσεων. Πτυχιούχος της Ανωτάτης Σχολής Οικονομικών και Εμπορικών Επιστημών (ΑΣΟΕΕ). Έχει εργαστεί σε μεγάλες Επιχειρήσεις ως Οικονομικός & Διοικητικός Διευθυντής, Διευθυντής Χονδρικών και Λιανικών Πωλήσεων και Διευθυντής Αγορών. Διαθέτει 25ετη διδακτική εμπειρία, κατά την οποία, εκπαιδεύτηκαν περισσότερα από 18.000 στελέχη επιχειρήσεων.

Σε ποιους απευθύνεται

Το Σεμινάριο απευθύνεται σε Διευθυντές Καταστημάτων, Επιθεωρητές Δικτύων Λιανικής, καθώς και σε Ιδιοκτήτες και Στελέχη μεμονωμένων καταστημάτων. Απευθύνεται επίσης, σε μεσαία Στελέχη της Επιχείρησης, που ασχολούνται με την τοποθέτηση, την πώληση, το marketing, την διακόσμηση, την αποθήκευση και συντήρηση των Προϊόντων του Καταστήματος Λιανικής.

Σκοπός

ΠΩΣ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ

Οι συμμετέχοντες θα βοηθηθούν ώστε να:

  • Γνωρίσουν έννοιες, τις μεθόδους και τις τεχνικές του Merchandising, με απλό, κατανοητό τρόπο, προκειμένου να βοηθηθούν στην καθημερινή τους εργασία.
  • Αποκτήσουν γνώσεις σχετικά με το merchandising ούτως ώστε η συνεργασία τους με τους προμηθευτές και τα λοιπά εμπλεκόμενα τμήματα να γίνει πιο εύκολη και παραγωγική.
  • Γνωρίσουν τις αρχές, τις αιτίες και τους στόχους που αποβλέπει αυτή η διαχειριστική Διαδικασία.
  • Εφαρμόσουν τις γνώσεις που απέκτησαν, από την επόμενη ημέρα.
  • Κάνουν τις Αγορές του Πελάτη πιο εύκολες και ενδιαφέρουσες, μεγιστοποιώντας συγχρόνως και το οικονομικό αποτέλεσμα για την Επιχείρηση.
  • Κατανοήσουν έννοιες και αξίες της Εταιρείας που αφορούν την παρακολούθηση των εμπορευμάτων, όσον αφορά στη χωροταξία, στην ασφάλεια, στο οικονομικό αποτέλεσμα και να διαμορφωθεί κοινή γλώσσα επικοινωνίας.

Στόχος του σεμιναρίου είναι να προσφέρει μία συστηματική, συνοπτική γνώση των σύγχρονων μεθόδων Merchandising, που στοχεύουν στη δημιουργία της κατάλληλης Eικόνας και συμβάλουν στην απόφαση του επισκέπτη να πραγματοποιήσει Αυθόρμητες ή Προγραμματισμένες Αγορές.

Περιγραφή σεμιναρίου

Το εμπορικό Κατάστημα της εποχής μας, απαιτεί ανθρώπινο δυναμικό εκπαιδευμένο και εφοδιασμένο με γνώσεις και δεξιότητες, προκειμένου να επιτύχουν τους στόχους της Επιχείρησης και τους προσωπικές τους επιδιώξεις. Ένα από τα Εργαλεία, που μπορούν να εφαρμόσουν προς τούτο, είναι το Merchandising, κλάδο του Marketing, που συμβάλλει στην προσέλκυση, την ενημέρωση και την εξυπηρέτηση των Πελατών.

Έμφαση δίδεται στο πώς το Visual Merchandising κτίζει την Ανταγωνιστική Εικόνα του Καταστήματος, δημιουργεί Ανταγωνιστική Εμπειρία Επίσκεψης, με αποτέλεσμα Πιστούς Πελάτες, και σημαντική αύξηση της μέσης Απόδειξης.

Στους συμμετέχοντες παρουσιάζονται παραδείγματα λανθασμένων εικόνων προϊόντων και καλούνται να προτείνουν βελτιώσεις. Ταυτόχρονα προβάλλονται επιτυχημένες παρουσιάσεις ποικίλων προϊόντων.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επι 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων, παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
1. Εισαγωγή 
στο Merchandising

  • Το Marketing του Καταστήματος - Προώθηση (promotion) και Merchandising
  • Ωφέλειες του merchandising - Προϋποθέσεις - Οι 7 πυλώνες του merchandising
  • Σχέσεις του merchandiser με το ανθρώπινο δυναμικό: Γνώση - Συνεργασία - Εμπιστοσύνη - Πρόθεση
  • Η σημασία της Καθαριότητας στην εικόνα του Καταστήματος
  • Ο Φωτισμός ως Εργαλείο του Merchandising
  • Εστίαση Προσοχής Πελατών στα σημεία ενδιαφέροντος του Καταστήματος
  • Η σημαντικότητα των Συναισθημάτων και των πέντε Αισθήσεων στη δημιουργία Εικόνας και στην απόφαση Aγοράς


2. Πλανόγραμμα Προβολής και Τοποθέτηση Προϊόντων - Η χρήση και η ωφελιμότητα του 

  • Ανάπτυξη και Παρακολούθηση Πλανογράμματος
  • Τοποθέτηση Προϊόντων στο ράφι σύμφωνα με το Πλανόγραμμα
  • Χτίσιμο Βιτρίνας και Χώρων Προώθησης

3. Στρατηγική Merchandising για Κτίσιμο Ανταγωνιστικής Εικόνας και Πιστότητας

  • Ευθυγράμμιση Στρατηγικής με Layout Καταστήματος και Merchandising
  • Σχεδιασμός Βιτρίνας, Ροής Πελατών, Κατηγορίες Μαγνήτες
  • Το ράφι που πουλάει
  • Εκμετάλλευση του χώρου που μας διατίθεται
  • Γειτνίαση Κατηγοριών
  • Merchandising Ραφιών και θέσεων Προβολών

4. Κτίσιμο Εικόνας / Τιμής μέσω Merchandising

  • Επιλογή Ανταγωνιστικών Προσφορών / Ενεργειών
  • Στήσιμο και Σηματοδότηση
  • Διαχείριση Φυλλαδίων
  • Κάθετη Διάταξη - Δυναμική προβολή των Προϊόντων και λοιπά πλεονεκτήματα

5. Αξιολόγηση του Merchandising

  • Αξιολόγηση Merchandising στη δημιουργία της Εικόνας και την Πιστότητα
  • Αξιολόγηση Απόδοσης και κατάταξη θέσεων Προβολών Καταστήματος, Απόδοση ανά μέτρο
  • Το αποτελεσματικό γύρισμα του αποθέματος

Πληροφορίες συμμετοχής

Περιλαμβάνονται

  • Σημειώσεις του σεμιναρίου «Merchandising Καταστήματος»
  • Παρουσίαση σεμιναρίου
  • Εργαλεία Mystery Shopping
  • Εργαλείο ABC Analysis Δαπανών, Προμηθευτών, Προϊόντων, Πελατών
  • Εργαλεία Διαχείρισης Ταμειακού Προγραμματισμού
  • Βεβαίωση Παρακολούθησης
  • Κωδικοί πρόσβασης στην ιστοσελίδα της APTraining για λήψη του υλικού του σεμιναρίου

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.