Εισηγητής
Διδάκτωρ Φουστάνα Αγγελική
Διδάκτωρ Ειδικής Αγωγής ΕΚΠΑ, Καθηγήτρια Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ
Η κα Φουστάνα σπούδασε στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης του Παν/ίου Αθηνών, όπου έλαβε υποτροφία επίδοσης από το Ι.Κ.Υ. και βαθμό Άριστα. Οι μεταπτυχιακές της σπουδές είναι στην Ειδική Παιδαγωγική – Παιδαγωγική Ψυχολογία του Πανεπιστημίου Αθηνών με ειδίκευση τις Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες. Έλαβε υποτροφία από την Ευρωπαϊκή Ένωση για την εκπόνηση της Διδακτορικής της Διατριβής με θέμα την γνωστική ανάπτυξη των ευφυών-χαρισματικών μαθητών. Έχει ειδίκευση από το Institute of Education, University of London στον σχεδιασμό αναλυτικών προγραμμάτων για ευφυείς – χαρισματικούς μαθητές. Έχει διδάξει στο Μαράσλειο Διδασκαλείο του Πανεπιστημίου Αθηνών από το 2003 έως το 2011 τα μαθήματα: “Ψυχοφυσιολογία”, “Ψυχικές διαταραχές παιδιών κι εφήβων”, “Παιδαγωγική ψυχολογία των ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες” και “Νευροφυσιολογία-Νευροψυχολογία”. Έχει εργαστεί ως Εκπαιδευτικός, Ειδική Παιδαγωγός και προϊσταμένη Ιατρο-Παιδαγωγικών τμημάτων για ΑμεΑ. Είναι επιστημονική συνεργάτης του Κέντρου Μελέτης Ψυχοφυσιολογίας και Εκπαίδευσης του Πανεπιστημίου Αθηνών και Επιμορφώτρια του Πανεπιστημίου Αθηνών σε θέματα Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Είναι Καθηγήτρια Εξ Αποστάσεως εκπαίδευσης στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Επιμορφώτρια Εκπαίδευσης Ενηλίκων του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και του Εθνικού Οργανισμού Πιστοποίησης Προσόντων και Επαγγελματικού προσανατολισμού. Ως ερευνήτρια έχει συμμετάσχει σε Διεθνή και Παγκόσμια Συνέδρια ως εισηγήτρια και μέλος Επιστημονικών Επιτροπών. Έχει συγγράψει κεφάλαια σε πλείστα βιβλία, ένα βιβλίο ως συν-συγγραφέας και μια μονογραφία. Υλοποίησε Ευρωπαϊκό πρόγραμμα για τους ευφυείς – χαρισματικούς μαθητές και ερευνητικά προγράμματα του Πανεπιστημίου Αθηνών. Έχει δημοσιεύσει άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές.
Σε ποιους απευθύνεται
Το σεμινάριο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς Γενικής και Ειδικής Αγωγής όλων των βαθμίδων, που θέλουν να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους και να αποκτήσουν μία βαθύτερη κατανόηση της Δυσορθογραφίας-Δυσγραφίας και των επιπτώσεών τους στη μαθησιακή διαδικασία. Επίσης, απευθύνεται σε ειδικούς παιδαγωγούς, ψυχολόγους, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές κ.α. που συνεργάζονται με παιδιά με Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες και αναζητούν πρακτικούς τρόπους για την αποτελεσματικότερη υποστήριξή τους. Τέλος, απευθύνεται σε φοιτητές παιδαγωγικών σχολών, που ενδιαφέρονται να λάβουν γνώσεις για το αντικείμενο και γονείς που επιδιώκουν να κατανοήσουν τις δυσκολίες του παιδιού τους και να κατευθυνθούν προς ειδική καθοδήγηση και παρέμβαση.