Βρείτε Σεμινάρια
x

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Γραμματεία Διοίκησης

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Accounting Studies
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Περιγραφή σεμιναρίου

Παρακολουθήστε τα σεμινάρια γραμματέων και αποκτήστε όλες τις γνώσεις που χρειάζεστε για να βρείτε εργασία ως γραμματέας διοίκησης.

Μαθαίνετε 3 λογιστικά προγράμματα , τα πιο διαδεδομένα στην αγορά εργασίας, τυφλό σύστημα πληκτρολόγησης.Επίσης χειρισμό ιστοσελίδας και e-shop, οργάνωση γραφείου, επαγγελματική χρήση του office, social media.

Οι απόφοιτοι μπορούν να εργαστούν ως υπάλληλοι γραφείου και γραμματείς διοίκησης σε εταιρίες στον ιδιωτικό τομέα.

ΥΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ
1) ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΓΡΑΦΕΙΟΥ
Α) Περιγραφή θέσης
Aπαιτήσεις, προδιαγραφές, καθήκοντα της θέσης, επεξεργασία στόχων και υλοποίησή τους
Β) Οργάνωση εργασιών γραμματείας
Βασικές αρχές οργάνωσης γραφείου, προγραμματισμός ραντεβού / εργασιών, αρχειοθέτηση.
Γ) Αλληλογραφία
Σύνταξη, διαχείριση, αρχειοθέτηση αλληλογραφίας
Δ) Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις
Ε) Εξυπηρέτηση πελατών
Τύποι πελατών - εξυπηρέτηση δυσαρεστημένων πελατών
ΣΤ) Συσκέψεις / Συμβούλια.
Διοργάνωσης συσκέψεων, συναντήσεων.
Ζ) Λοιπές δεξιότητες
Διαχείρισης χρόνου και άγχους, υγιεινή και ασφάλεια, οργάνωση ταξιδιών, οργάνωση ραντεβού.

2) ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΜΕΝΗ ΛΟΓΙΣΤΙΚΗ
3 ΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ 5 ERP, ATLANTIS ERP, SOFT1 ERP
• Εμπορική διαχείριση (αποθήκη, πελάτες, προμηθευτές, αγορές, πωλήσεις, αξιόγραφα)
• Ασκήσεις και πραγματικά παραστατικά
• Λογιστική-καταχώρηση εξόδων
• ΄Εσοδα – Έξοδα (καταχωρήσεις σε β κατηγορίας βιβλία)
• καταχωρήσεις σε χειρόγραφο και μηχανογραφημένα
• Λογιστικά προγράμματα κεφάλαιο 5, Atlantis ERP ΚΑΙ SOFT1

3) SOCIAL MEDIA
Δημιουργία Social – Απαραίτητες ρυθμίσεις – Διαχείρηση Social Media – Πλατφόρμες μαζικής διαχείρισης- Εξέταση Συνδέσμων και αποδοτικότητας δημοσιεύσεων
Ερευνα Hashtags – Σύνταξη δημοσιέυσης- διαγωνισμοί προσφορές

4) ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ OFFICE
Εκμάθηση Word και χρήσιμες ρυθμίσεις εξαγωγή PDF απο WORD
Εμπορική αλληλογραφία, πρότυπα σύνταξης, ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail), μαζικές αποστολές
Χρήση MS Excel
Χρήση φίλτρων και συναρτήσεων. Παραδείγματα σε μισθολόγιο, παραγγελιοληψίες, αναφορές πωλήσεων
Χρήση MS PowerPoint
Δημιουργία παρουσίασης, τεχνικές σωστής παρουσίασης

5) ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΚΑΙ E-SHOP
Διαχείριση Ιστοσελίδας σε wordpress
Διαχείριση πολυμέσων ιστοσελίδας Στο χώρο φιλοξενίας
Σύνδεση ηλεκτρονικού καταστήματος με social media
Δημιουργίας καμπάνιας email με εργαλεία EMS
ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ Περιεχομένου για την καλύτερη αναζήτηση από την GOOGLE
SEO RANKINGS - Παραμετροποίηση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ LIVE CHAT και διαχείριση

6) ΤΥΦΛΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΛΗΚΤΡΟΛΟΓΗΣΗΣ
Εκμάθηση τυφλού συστήματος στην ελληνική δακτυλογραφία

7) ΣΥΝΤΑΞΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ- ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ

Πληροφορίες συμμετοχής

ΣΥΝΟΛΟ ΩΡΩΝ 100

Οι απόφοιτοι του σεμιναρίου γραμματέων μπορούν να εργαστούν ως γραμματείς και υπάλληλοι γραφείου σε λογιστήρια εταιριών και λογιστικά γραφεία.

Μετά την αποφοίτηση παρέχεται στήριξη σπουδαστών όσον αφορά την δημιουργία ενός πιο δυνατού βιογραφικού για επαγγελματική σταδιοδρομία.

Περιοχή : Θεσσαλονίκη
Διάρκεια : 3 μήνες / 106 ώρες
Ωράρια: Πρωινά- Απογευματινά – Βραδινά τμήματα
Τμήματα: καθημερινές 3 φορές την εβδομάδα Χ 3 ώρες ή
Τμήματα Σαββατοκύριακου.

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Μετά το τέλος του σεμιναρίου παρέχεται ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ η οποία πιστοποιεί τις γνώσεις που έχετε αποκτήσει. Αναγνωρισμένη από τον ΕΟΠΠΕΠ ΑΡ. 2101675 του Υπουργείου Παιδείας.

2η ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ
Μετά το τέλος του Σεμιναρίου παρέχεται Πιστοποίηση (Διεθνώς αναγνωρισμένη) από την εταιρία πληροφορικής GLOBAL CERT κατόπιν εξετάσεων.

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.