Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Cultural Management: Θεωρία & Μελέτη παραδειγμάτων

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης Πανεπιστημίου Μακεδονίας
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Οργάνωση & Διοίκηση

Εισηγητής

• Επιστ. Υπεύθ.: Σταυρούλα Μαυρογένη, Επίκουρη Καθηγήτρια Πανεπιστημίου Μακεδονίας
• Στεργιανή Τσαρβούλα, Υποψήφια Διδάκτωρ Δημοσιογραφίας & ΜΜΕ Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης

Σε ποιους απευθύνεται

• απόφοιτους/σπουδαστές τμημάτων Κοινωνικών, Ανθρωπιστικών, Οικονομικών Επιστημών & Σχολών Καλών Τεχνών
• στελέχη πολιτιστικών φορέων & οργανισμών, ιδιωτικού & δημόσιου τομέα
• κάθε ενδιαφερόμενο

Σκοπός

Πού στοχεύει
Στην εξοικείωση με όρους, πλαίσιο, μοντέλα και πρακτικές που συναντώνται στη καθημερινότητα όλων όσοι παράγουν, διαχειρίζονται πολιτιστικά αγαθά και παρέχουν συναφείς υπηρεσίες.

Τι αναμένεται να επιτευχθεί
Οι συμμετέχοντες θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που θα τους βοηθούν να αναγνωρίζουν, να διακρίνουν και να συσχετίζουν μοντέλα πολιτιστικής διαχείρισης. Αυτό θα επιτευχθεί μέσα από έναν εύληπτο και πρακτικό τρόπο προσέγγισης και κατανόησης βασικών εννοιών, με τη χρήση οπτικών αναπαραστάσεων και την εκτενή αναφορά σε παραδείγματα από τον ευρύ πολιτιστικό χώρο (μουσεία, θεσμικούς και μη φορείς, οργανισμούς από τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα). Επίσης, οι εκπαιδευόμενοι −προκειμένου να ενισχύσουν συναφείς επαγγελματικές τους στοχεύσεις− θα εξοικειωθούν με εργαλεία και τεχνικές διοίκησης φορέων/ανθρώπινου δυναμικού, σχεδιασμού/υλοποίησης στρατηγικών επικοινωνίας στην εποχή των social media, καμπάνιες αναζήτησης πόρων, καθώς και με τη σύναψη συνεργειών με εταίρους για κοινά projects, την ανάπτυξη κοινού, το πολιτιστικό marketing.

Περιγραφή σεμιναρίου

ΘΕΜΑΤΙΚΕΣ ΕΝΟΤΗΤΕΣ
Το πρόγραμμα καλύπτει το φάσμα των κάτωθι θεματικών ενοτήτων:
1. Εισαγωγή στην πολιτιστική διαχείριση / Εννοιολογική προσέγγιση
2. Ο κόσμος & η αγορά της τέχνης
3. Πολιτιστικές βιομηχανίες
4. Θεσμοί & φορείς πολιτισμού
5. Οργάνωση & διοίκηση πολιτισμικών μονάδων
6. Οικονομία του πολιτισμού
7. Δομή, διαχείριση & παραγωγή πολιτιστικών δραστηριοτήτων
8. Πνευματική ιδιοκτησία / Νομικό πολιτιστικό πλαίσιο
9. Ο πολιτισμός στην εποχή του διαδικτύου
10.Επικοινωνία & πολιτισμός
11.Διαχείριση & ανάπτυξη κοινού
12.Πολιτιστικό marketing

Κόστος Συμμετοχής

Για πληροφορίες σχετικά με το κόστος συμμετοχής επικοινωνήστε με το φορέα εκπαίδευσης

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.