Η εξωστρέφεια αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα του σύγχρονου επιχειρείν. Το άνοιγμα σε νέες αγορές παίζει καθοριστικό ρόλο στην βιωσιμότητα, ανταγωνιστικότητα, επίτευξη υψηλής προστιθέμενης αξίας, κερδοφορία και επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Παρ’ όλα αυτά, ο αριθμός των εξωστρεφών επιχειρήσεων στην Ελλάδα παραμένει μικρός και υπάρχει έλλειψη στελεχών με εξειδικευμένες γνώσεις στο χώρο των εξαγωγών.
Με το κύρος και την εμπειρία του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, το πρόγραμμα προσφέρει μία συστηματική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση των επιχειρηματιών και των στελεχών των επιχειρήσεων που ενδιαφέρονται για την έναρξη και ενίσχυση της εξαγωγικής τους δραστηριότητας. Εφοδιάζει τους εκπαιδευόμενους με ουσιαστικές και πρακτικές γνώσεις και δεξιότητες για τις εξαγωγές, δίνοντας έμφαση στις πλέον σύγχρονες και επιτυχημένες τεχνικές στο χώρο των εξαγωγών.
Η εκπαιδευτική διαδικασία αξιοποιεί το διαδίκτυο και δεν χρειάζεται τη φυσική παρουσία των εκπαιδευομένων. Το εκπαιδευτικό υλικό και οι διαδικασίες πιστοποίησης της γνώσης παρέχονται μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας εξ αποστάσεως εκπαίδευσης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.
Το πρόγραμμα είναι σχεδιασμένο να διευκολύνει τους εργαζόμενους από όλη την Ελλάδα. Οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να παρακολουθούν το πρόγραμμα από τον υπολογιστή ή άλλη συσκευή τους από όπου και εάν βρίσκονται και κατά τον χρόνο που αυτοί επιλέγουν. Με τον τρόπο αυτό, εκπαιδεύονται χωρίς να χρειαστεί να απουσιάσουν από την εργασία τους.
Με την ολοκλήρωση του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν προσθέσει ένα σημαντικό προσόν στο βιογραφικό τους το οποίο θα πιστοποιεί την κατάρτιση τους στις εξαγωγές και θα προάγει την καριέρα τους. Το σημαντικότερο όμως είναι ότι οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να εκπονούν σχέδια δράσης για την έναρξη, προώθηση και ενίσχυση των εξαγωγών των επιχειρήσεων τους.
Ενότητες
Το πρόγραμμα αποτελείται από 6 θεματικές ενότητες: Διεθνές μάρκετινγκ (Β2C και B2B), Ανάλυση εξαγωγικού περιβάλλοντος, Έρευνα και επιλογή εξαγωγικής αγοράς, Στρατηγικές μείγματος μάρκετινγκ (προϊόν & branding, διανομή, προβολή, τιμολόγηση) για εξαγωγικές αγορές, Διεθνείς εμπορικοί όροι (INCOTERMS) και τρόποι πληρωμής στο πλαίσιο εξαγωγών, Εξαγωγικό σχέδιο μάρκετινγκ.
Η «αξία» του προγράμματος
Το πρόγραμμα παρέχει μία συστηματική και ολοκληρωμένη εκπαίδευση για την έναρξη και ενίσχυση της εξαγωγικής δραστηριότητας των επιχειρήσεων. Οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να εκπονούν σχέδια δράσης για την έναρξη, προώθηση και ενίσχυση των εξαγωγών των επιχειρήσεων τους.