Βρείτε Σεμινάρια

Σεμινάριο εξ αποστάσεως

Business Messaging (SMS, Chat apps - Viber, Email)

Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
Apifon
Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στην κατηγορία Πωλήσεις & Marketing

Εισηγητής

Χρήστος Στεργιόπουλος | Head of Marketing - Apifon
Ο Χρήστος Στεργιόπουλος, είναι σήμερα head of marketing στην Apifon, μία ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρεία τεχνολογίας που αναπτύσσει προϊόντα και υπηρεσίες σχετικά με το business messaging και το mobile marketing. Το ακαδημαϊκό και επαγγελματικό του υπόβαθρο ποικίλλει – διαθέτει μεταπτυχιακό και πολυετή εργασιακή εμπειρία στις οικονομικές επιστήμες, μετέτρεψε τη δική του επιχειρηματική ιδέα σε start up ενώ το πάθος και η αγάπη του για το digital marketing, τον παρακινούν καθημερινά να εργάζεται ως εξωτερικός συνεργάτης και να βοηθάει επιχειρήσεις και επαγγελματίες να εισέλθουν στο νέο τεχνολογικό και ψηφιακό τοπίο, ξεχωρίζοντας από το πλήθος και προσεγγίζοντας τις κατάλληλες πελατειακές ομάδες.
Χριστίνα Καρανικόλα | Corporate Business Analyst - Apifon
Η Χριστίνα Καρανικόλα είναι Messaging Expert και περήφανο μέλος του Corporate Business Development Department της ομάδας της Apifon όπου υποστηρίζει μεγάλες επιχειρήσεις σε Ελλάδα και Ευρώπη να αλληλεπιδράσουν αποτελεσματικά με τους πελάτες τους μέσω όλων των σύγχρονων Messaging καναλιών επικοινωνίας.

Σε ποιους απευθύνεται

- Στελέχη marketing & digital marketing
- Ιδιοκτήτες επιχειρήσεων και μικρών καταστημάτων/e-shop
- Σε όσους επιθυμούν να είναι up to date με τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του marketing και της επικοινωνίας μέσω SMS, Chat apps (Viber) και Email

Σκοπός

Ο υποψήφιος/α θα μάθει

  • Τις βασικές αρχές του business messaging
  • Να αναγνωρίζει τις ευκαιρίες χρήσης του business messaging στα πλαίσια της γενικότερης marketing στρατηγικής του
  • Θα αποκτήσει μια σαφή κατανόηση της μεθοδολογίας του business messaging
  • Να επιλέγει τα κατάλληλα κανάλια επικοινωνίας (SMS, Chat apps - Viber και Email) ώστε να δημιουργεί αποτελεσματικές επικοινωνίες
  • Να χρησιμοποιεί τη λίστα συνδρομητών ορθά, να κάνει τμηματοποίηση και να διαχειρίζεται τα δεδομένα με ασφάλεια
  • Τους γενικούς κανόνες χρήσης κάθε καναλιού και πώς να συντάσσει αποδοτικά μηνύματα
  • Να χρησιμοποιεί τα διάφορα marketing εργαλεία που προσφέρουν οι business messaging εφαρμογές
  • Να παρακολουθεί αποτελεσματικά τις αναφορές και τις μετρήσεις και να βγάζει συμπεράσματα

Περιγραφή σεμιναρίου

Το Mobile αποτελεί πλέον ένα απαραίτητο συστατικό της marketing στρατηγικής κάθε επιχείρησης. Μάθετε περισσότερα για τα mobile κανάλια επικοινωνίας και πώς να σχεδιάσετε μία έξυπνη στρατηγική.

Μία νέα εποχή επικοινωνίας έχει ήδη φτάσει… ονομάζεται «Business Messaging» και βοηθάει τις επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν χρησιμοποιώντας τα mobile κανάλια επικοινωνίας (SMS, Chat apps (Viber), Email) και υιοθετώντας μοντέρνες πρακτικές marketing. Σε αυτό το σεμινάριο, θα μάθετε περισσότερα για τα mobile κανάλια επικοινωνίας και πώς να σχεδιάσετε μία έξυπνη στρατηγική γύρω από τα κινητά.

Με την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος ο υποψήφιος/α θα μάθει τι είναι το business messaging και πως να ενσωματώσει mobile κανάλια επικοινωνίας όπως το SMS, Chat apps (Viber) και Email στην marketing στρατηγική της επιχείρησης του για να αυξήσει τα έσοδα της και να βελτιώσει την πελατειακή εμπειρία του κοινού της.

Θεματολογία Σεμιναρίου

1. ΤΟ BUSINESS MESSAGING ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ
1.1 Γιατί το Business Messaging είναι σημαντικό
1.2 Πώς να σχεδιάσουμε μία αποτελεσματική στρατηγική business messaging
1.3 Πώς να επιλέξουμε το κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας
1.4 Πώς μοιάζει μία επιτυχημένη στρατηγική business messaging
1.5 Ποιο μέσο/κανάλι να επιλέξετε για επικοινωνία

2. ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΗΝΥΜΑ
2.1 Γιατί είναι σημαντικό να στέλνουμε το κατάλληλο μήνυμα
2.2 Πώς να στέλνετε το κατάλληλο μήνυμα
2.3 Πώς μοιάζει ένα κατάλληλο μήνυμα

3. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
3.1 Γιατί οι συνδρομητές και οι λίστες είναι σημαντικές
3.2 Πώς να επικοινωνείτε με τους συνδρομητές σας τηρώντας τo GDPR
3.3 Πώς να σχεδιάσετε μία στρατηγική τμηματοποίησης
3.4 Πώς μοιάζει μία ορθή διαχείριση συνδρομητών και τμηματοποίηση
3.5 Πώς συλλέγουμε νέους Συνδρομητές

4. ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
4.1 Εισαγωγή
4.2 Messaging: πρόσκαιρη τάση ή ανάγκη;
4.3 Γενικοί κανόνες για αποδοτικό messaging
4.3.1 SMS Messaging: Γενικοί κανόνες
4.3.2 SMS Messaging: Βέλτιστες Πρακτικές & παραδείγματα χρήσης
4.3.3 Viber Messaging: Γενικοί κανόνες
4.3.4 Viber Messaging: Βέλτιστες Πρακτικές & παραδείγματα χρήσης
4.3.5 Email Marketing: Γενικοί κανόνες
4.3.6 Email Marketing: Βέλτιστες Πρακτικές & παραδείγματα χρήσης
4.4 Πάροχοι & πλατφόρμες messaging: Κριτήρια επιλογής
4.4.1 Πάροχοι & πλατφόρμες messaging: Λίστα επιλογής
4.5 Περιήγηση στην business messaging πλατφόρμα της apifon

5. ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
5.1 Γιατί η παρακολούθηση των αναφορών είναι σημαντική;
5.2 Πώς να αναλύετε τις αναφορές του business messaging
5.3 Πώς μοιάζει μία ανάλυση αναφορών στην πράξη

Πληροφορίες συμμετοχής

Φόρμα Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος

Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.