Το Mobile αποτελεί πλέον ένα απαραίτητο συστατικό της marketing στρατηγικής κάθε επιχείρησης. Μάθετε περισσότερα για τα mobile κανάλια επικοινωνίας και πώς να σχεδιάσετε μία έξυπνη στρατηγική.
Μία νέα εποχή επικοινωνίας έχει ήδη φτάσει… ονομάζεται «Business Messaging» και βοηθάει τις επιχειρήσεις να ξεχωρίσουν χρησιμοποιώντας τα mobile κανάλια επικοινωνίας (SMS, Chat apps (Viber), Email) και υιοθετώντας μοντέρνες πρακτικές marketing. Σε αυτό το σεμινάριο, θα μάθετε περισσότερα για τα mobile κανάλια επικοινωνίας και πώς να σχεδιάσετε μία έξυπνη στρατηγική γύρω από τα κινητά.
Με την παρακολούθηση του εκπαιδευτικού προγράμματος ο υποψήφιος/α θα μάθει τι είναι το business messaging και πως να ενσωματώσει mobile κανάλια επικοινωνίας όπως το SMS, Chat apps (Viber) και Email στην marketing στρατηγική της επιχείρησης του για να αυξήσει τα έσοδα της και να βελτιώσει την πελατειακή εμπειρία του κοινού της.
Θεματολογία Σεμιναρίου
1. ΤΟ BUSINESS MESSAGING ΚΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΣΑΣ
1.1 Γιατί το Business Messaging είναι σημαντικό
1.2 Πώς να σχεδιάσουμε μία αποτελεσματική στρατηγική business messaging
1.3 Πώς να επιλέξουμε το κατάλληλο κανάλι επικοινωνίας
1.4 Πώς μοιάζει μία επιτυχημένη στρατηγική business messaging
1.5 Ποιο μέσο/κανάλι να επιλέξετε για επικοινωνία
2. ΣΤΕΛΝΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΗΝΥΜΑ
2.1 Γιατί είναι σημαντικό να στέλνουμε το κατάλληλο μήνυμα
2.2 Πώς να στέλνετε το κατάλληλο μήνυμα
2.3 Πώς μοιάζει ένα κατάλληλο μήνυμα
3. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ, ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΚΑΙ ΤΜΗΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ
3.1 Γιατί οι συνδρομητές και οι λίστες είναι σημαντικές
3.2 Πώς να επικοινωνείτε με τους συνδρομητές σας τηρώντας τo GDPR
3.3 Πώς να σχεδιάσετε μία στρατηγική τμηματοποίησης
3.4 Πώς μοιάζει μία ορθή διαχείριση συνδρομητών και τμηματοποίηση
3.5 Πώς συλλέγουμε νέους Συνδρομητές
4. ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ ΕΝΟΣ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΥ ΜΗΝΥΜΑΤΟΣ
4.1 Εισαγωγή
4.2 Messaging: πρόσκαιρη τάση ή ανάγκη;
4.3 Γενικοί κανόνες για αποδοτικό messaging
4.3.1 SMS Messaging: Γενικοί κανόνες
4.3.2 SMS Messaging: Βέλτιστες Πρακτικές & παραδείγματα χρήσης
4.3.3 Viber Messaging: Γενικοί κανόνες
4.3.4 Viber Messaging: Βέλτιστες Πρακτικές & παραδείγματα χρήσης
4.3.5 Email Marketing: Γενικοί κανόνες
4.3.6 Email Marketing: Βέλτιστες Πρακτικές & παραδείγματα χρήσης
4.4 Πάροχοι & πλατφόρμες messaging: Κριτήρια επιλογής
4.4.1 Πάροχοι & πλατφόρμες messaging: Λίστα επιλογής
4.5 Περιήγηση στην business messaging πλατφόρμα της apifon
5. ΜΕΤΡΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ
5.1 Γιατί η παρακολούθηση των αναφορών είναι σημαντική;
5.2 Πώς να αναλύετε τις αναφορές του business messaging
5.3 Πώς μοιάζει μία ανάλυση αναφορών στην πράξη