E-Learning:
Τουρισμός

Reception – Υποδοχή 30 ωρών

Μοιράσου το
Διοργανωτής Σεμιναρίου E-Learning:
HELLAS NETWORK

Το σεμινάριο έχει λήξει! Αναζητήστε παρόμοια σεμινάρια στις κατηγορίες Τουρισμός

ΕΙΣΗΓΗΤΗΣ

Οι εισηγητές του σεμιναρίου είναι έμπειρα στελέχη με μεγάλη εργασιακή εμπειρία σε 5στερα Ξενοδοχεία (City Hotels & Resorts) και μεταφέρουν στον εκπαιδευόμενο τις πραγματικές συνθήκες, απαιτήσεις και λειτουργία μιας Σύγχρονης Ξενοδοχειακής Μονάδας.

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

Τα σεμινάρια Reception - Υποδοχής της Hellas Network ανήκουν στα εξειδικευμένα σεμινάρια του Hotel Management και παρέχονται με τις πιο σύγχρονες μεθόδους διδασκαλίας που βασίζονται στις βασικές αρχές εκπαίδευσης ενηλίκων και επαγγελματιών. Οι Εκπαιδευτικές μέθοδοι και τεχνικές διεξάγονται μέσω του πιο σύγχρονου οπτικοακουστικού εξοπλισμού, οι οποίες επιτρέπουν στους εκπαιδευόμενους να συμμετέχουν ενεργά στην διδασκαλία.
To σεμινάριο χωρίζεται σε δύο ενότητες. Η πρώτη αποτελείται από το θεωρητικό κομμάτι του σεμιναρίου στο οποίο αναπτύσσονται και αναλύονται ορολογίες και έννοιες, γνώσεις και δεξιότητες. Η δεύτερη αποτελείται από την πρακτική εξάσκηση στους Η/Υ όπου οι συμμετέχοντες έχουν την δυνατότητα να εφαρμόσουν στην πράξη ό,τι έχουν μάθει στη θεωρία.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΛΗ:
• Αρχές Διοίκησης Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
• Ποιότητα - Ορισμός - Στρατηγικές
• Βασικά στοιχεία προσφερόμενων υπηρεσιών
• Δραστηριότητες διοίκησης Ξενοδοχείων
• Δεξιότητες των Managers
• Χωροταξικός προσδιορισμός της Reception
• Καλωσόρισμα πελάτη
• Λειτουργίες του Τμήματος Υποδοχής
• Προσόντα - Αρμοδιότητες - Καθήκοντα προσωπικού τμήματος Υποδοχής
• Προσόντα και καθήκοντα του Front Office Manager.
• Εμφάνιση (γυναίκες και άντρες)
• Οδηγίες - Κανόνες σωστής συμπεριφοράς προς τους πελάτες
• Διαχείριση υπνοδωματίων (πριν την άφιξη, κατά την άφιξη, κατά την διάρκεια παραμονής του πελάτη, κατά την αναχώρηση του πελάτη).
• Λειτουργίες της Διεύθυνσης της Υποδοχής σχεδιασμός, οργάνωση, συντονισμός, στελέχωση, καθοδήγηση, έλεγχος και αξιολόγηση.
• Διακανονισμός σχέσεων με τους πελάτη –Ξενοδοχειακή Νομοθεσία.
• Επαγγελματική διαχείριση παραπόνων και αντιμετώπιση έκτακτων καταστάσεων.
• Σημαντικοί κανόνες για την ικανοποίηση του πελάτη
• Κανόνες επαγγελματικής Δεοντολογίας
• Επικοινωνία - συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα του ξενοδοχείου - Βάρδιες.
• Forecasts για τον σωστό προγραμματισμό των εργασιών.
• Τμήμα Κρατήσεων / Λειτουργία - Διαχείριση - Κατηγορίες και είδη κρατήσεων.
• Ξενοδοχειακή Ορολογία και ανάλυση εννοιών.
• Εκμάθηση guest profile, guest history, revenue, sales rates, πέρασμα κράτησης κλπ.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Μέθοδος Παρακολούθησης
Η Hellas Network δίνει τη δυνατότητα σε εσάς που θέλετε να εκπαιδευτείτε από το σπίτι, το γραφείο σας, elearning ή από οποιοδήποτε σημείο, τη χρήση της πλατφόρμας εξ' αποστάσεως εκπαίδευσης (e-learning), αποφεύγοντας τους χρονικούς περιορισμούς και το κόστος που αποφέρει ο παραδοσιακός τρόπος εκπαίδευσης. Το μόνο που χρειάζεστε είναι σύνδεση στο Internet!
Στη συγκεκριμένη πλατφόρμα μπορείτε να εκπαιδευθείτε μέσω τηλεδιάσκεψης, όπως ακριβώς και στα εργαστήρια της Hellas Network.

Διάρκεια: 30 ώρες
Ώρες Διεξαγωγής Σεμιναρίου:
Καθημερινά: 10.00-13.00, ή 13.00-16.00, ή 16.00-19.00, ή 19.00-22.00
Σάββατο: 10.00-14.00

Με την παρακολούθηση του σεμιναρίου, σας προσφέρουμε επιπλέον:
• Βεβαίωση Παρακολούθησης ΚΔΒΜ1 (με την Πιστοποίηση του ΕΟΠΠΕΠ)

Επιλέξτε το πρόγραμμα που σας ενδιαφέρει και αποκτήστε και εσείς τις γνώσεις που απέκτησαν σε εμάς χιλιάδες άνθρωποι που μας εμπιστεύθηκαν από το 1992 έως σήμερα...

ΚΟΣΤΟΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

€395

ΦΟΡΜΑ ΕΚΔΗΛΩΣΗΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΟΣ
Τα στοιχεία σας αποστέλλονται απευθείας στην εταιρεία που διοργανώνει το πρόγραμμα εκπαίδευσης.

Όλα τα νέα και οι ενημερώσεις απευθείας στο email σας